Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En käy kampaajalla toista kertaa joka

Vierailija
04.11.2022 |

Ei hiero päänahkaa. Tykkään päänahan hieronnasta ja siihen kuuluu panostaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanajärjestys

Vierailija
2/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kampaajalle seuraavan kerran, että panostaa sun päänahkaan kaikki resurssit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kampaajalla, joka tekee hätäisesti työn, siksi, että on haalinut liikaa asiakkaita samalle päivälle.

Vierailija
4/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai päänahan hieronta tuntuu mukavalta ja kuuluu asiaan.

Tosin oma kampaajani on lopettanut sen, ei enää hiero. Pitäisi vilkaista hinnastoa, onko hän laittanut päänahan hieronnan sinne lisämaksulliseksi.

Vierailija
5/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kampaajani ei edes koskenut päänahkaan. En käy enään koko firmassa.

Vierailija
6/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku osaa sen homman, joku ei sitten millään. Muistan erään kampaajaksi juuri valmistuneen nuoren tytön, jolla oli todella hyvät näpit ja otteet. Sanoinkin sen hänelle.

Olin joskus kampaajalla, joka kälätti koko ajan, myös föönatessa ja hoitoaineen vaikuttaessa hieroessaan. Vaikka lopputulos oli hyvä, niin se ei ollut yhtään rentouttava kampaajalla käynti, vaan ärsyttävä.

Vierailija
7/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parturi hieroo päänahkaa ja ulvoo  niin kuin mielipuoli.

Vierailija
8/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa veloittaa lisämaksua hieronnasta. Itse en mene toista kertaa kampaajalle joka leikkaa ihan liikaa hiuksia,en myöskään mene kampaajalle joka ei osaa vaalentaa, näitä on yllättävän paljon. Eivät vaan kerro sitä. En maksa 150 euroa siitä että hiukset ovat kusenkeltaiset.

Vierailija
9/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene kampaajalle jonka kunnia-asia on mehustella sitä, että mulla on kuivat latvat tms. Joo tiedetään.

Päänahan hieronta on myös pakollinen.

Vierailija
10/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy kampaajalla, joka hieroo päänahkaa. Pesen hiukset juuri ennen kampaajalle menoa, jotta pääsen mahdollisimman nopeasti pois sieltä.

En myöskään jaksa liian puheliaita kampaajia, eräs leikkasi hyvin hiukseni, mutta oli rasittava istua ja kuunnella hänen ongelmiaan naapurinsa kanssa.

Vierailija
11/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahkaa hierottaessa hiljaisuus olisi hyvä juttu, ellei asiakas itse halua puhua.

Vierailija
12/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin liian nopea hieronta ei ole hyvä. Siihen kuuluu laittaa aikaa ja tehdä kiireettömästi.

Vierailija
13/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajaopiskelija paneutui urakalla päähierontaan. Kovat näpit ja puuduttavan kauan kesti. En kehdannut sanoa, että riittää jo, koska en halunnut loukata. Parhaansa yritti, minulle olisi riittänyt pelkkä pesu.

Vierailija
14/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö useimmat tykkää hieronnasta.