Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna teatteriin. Mitä puen päälleni?

Olen ollut teatterissa viimeksi 10 vuotta sitten.
29.04.2019 |

En tiedä miten pukeutua? Menemme teatterin jäljeen ravintolaan syömään. Voiko pukea tummansiniset farkut, korkojenglt ja jakun. Vai kynähame, mustat sukkahousut, jakku.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu😇

Vierailija
2/9 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin teatterissa farkuissa ja neuleessa, voit pukea mitä tykkäät, siellä (ja muuallakin)on ihmisiä erilaisissa vaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vain puhtaista farkuista ja trikoopaidasta iltapukuun sopii, mieluiten ei saunatakissa.

4/9 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut teatterissa viimeksi 10 vuotta sitten. kirjoitti:

En tiedä miten pukeutua? Menemme teatterin jäljeen ravintolaan syömään. Voiko pukea tummansiniset farkut, korkojenglt ja jakun. Vai kynähame, mustat sukkahousut, jakku.

Ketään ei kiinnosta mitä puet.

En nyt ihan verkkareissa menisi.

Älä laita isoa hattua eläkä kylve hajuvedessä.

Vierailija
5/9 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaatteet, ei verkkareissa välttis

Vierailija
6/9 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes kiitos! Eli ei tarvitse panikoida yli tai alipukeutumisen suhteen. Ennen sitten puevtuotaxsaunatakkua, mutta sen tosiaan taidan jättää kotiin.

Vierailija
7/9 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt viime aikoina usein teatterissa. Monesti olen mennyt suoraan töistä, päälläni perus siistit vaatteet, smart casual -tyyliin tai joskus jopa hieman rennommin. Mielestäni mitkä tahansa vaatteet käy, mutta ei ehkä vaaleansinisiä reikäisiä farkkuja kuitenkaan. Osa (varsinkin vanhukset) olivat teatterissa lähes ykköset päällä, mutta iso osa oli pukeutunut selvästi rennommin.

Vierailija
8/9 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hajuvesi minua pelottaakin. Olen hajusteille allerginen/yliherkkä. Menee ilta pilalle jos muut eivät tuota asiaa hoksaa/muista.

Vierailija
9/9 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet olisi suotavat, itse pukeutuisin kyllä maksamakkaraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi