Pussailukysymys?
Itsellä kun ei ole useampien miehien kokemusta, niin onko ihan tavallista, että pelkästään pusuttelu tuntuu ihan järjettömän hyvältä ja sitä ei haluais lopettaa ikinä eikä ollenkaan?
Kommentit (17)
Yritän tässä pitää itseni järjissäni, enkä alkaa ajattelemaan liikoja, mutta kyllä vaan ihan tajuttoman hyvältä tuntui.
Tuntuu hyvältä ja on kemiasta kiinni :)
Hei kiitos, ap vielä tässä.
Lisäkysymys: Jos mies koskettaa hellästi ja katsoo vakavana silmiin, mitä se mahtaa meinata. Siis pusuttelun lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Lisäkysymys: Jos mies koskettaa hellästi ja katsoo vakavana silmiin, mitä se mahtaa meinata. Siis pusuttelun lisäksi.
Ihan tosissasiko kysyt?
No joo, kun tuota kokemusta on tosissaan aika vähän ja sydän meinaa ittellä räjähtää ja pelkään, että olen keksinyt koko homman. t. nolo ap
Vierailija kirjoitti:
Yrittää päästä kolmospesälle.
Vierailija kirjoitti:
Minun miehellä se tarkoittaa että rakastaa. Itse rakastan sitä katsetta ja se on tietty katse minkä luo suorastaan siihen tilanteeseen. Se on täysin erilainen katse ja yleensä alkaa paikat valumaan.
Siis millasta pussailua teillä on ollut? Kerro vähän yksityiskohtia?
Ei tunnu hyvältä. Limaiset huulet ja kieli lipoo mun huulia. Hyi helvetti!
Mieluummin pidän kädestä kiinni, ilman limoittelua.
Mulla myös kokemusta järjettömän hyvältä tuntuneesta pussailusta, jota en olisi halunnut lopettaa. Oli aika nuorena, eikä ollut paljon kokemusta miehistä, niin en tunnistanut mitä se on, eli kemiaa. Kemia on sen merkki, että feromonit on "sopivat". Hajuaisti kertoo alitajuisesti, kenen kanssa geenit passaa parhaiten yhteen tulevien lasten kannalta. Näistä siis kannattaa yleensä pitää kiinni, jos vaan saa homman toimimaan. Minulta se ihminen karkasi, ja harmittelen ja ikävöin kymmenien vuosien jälkeenkin. Nyyh.
Mulla oli tollainen pusuttelupoikaystävä joskus parikymppisenä mutta ei meidän juttu paria kuukautta kauempaa kyllä kestänyt vaikka feromonit oli täysin nappiin.
Kyllä, se kertoo just siitä kemiasta. Se on kauheeta, jos se puuttuu. Sama kuin lehmän turpaa nuolis.
Kyllä minusta s e on merkki kemiasta. Ainakin omalla kohdalla näin on ollut. Sitten on ollut joku, jonka kanssa se ei ole tuntunut miltään.