Toimiiko kahden introvertin suhde hyvin?
En jaksa yhtään kuunnella jatkuvaa hölötystä ja kartan suupalttimiehiä. Olen itse introvertti ja haluan suhteeseen vastaavan miehen kanssa. Uskon, että ymmärtäisimme toisiamme hyvin. Kertokaahan kokemuksistanne.
Kommentit (4)
Olen introvertti, mutten kovinkaan hiljainen aina. Älä viitti tunkea meitä samaan lokeroon.
Vierailija kirjoitti:
Olen introvertti, mutten kovinkaan hiljainen aina. Älä viitti tunkea meitä samaan lokeroon.
Ymmärtänet kuitenkin, mikä on erona extroverttiin?
Meillä toimii, vaikka huonojakin puolia on. Joskus on liiankin hiljaista eikä kumpikaan ota mielellään vaikeita asioita puheeksi. Jäädän myös helposti nyhjäämään kotiin kun kumpikaan ei kisko toista mukaan menoihin. Toisaalta sitten joutuu ottamaan itse vastuun näistäkin asioista kun kumpikaan ei ala tehdä niitä toisen puolesta.
Hyvää on se että saa olla rauhassa hiljaa. Toiseen ei väsy ja kyllästy samalla tavoin kuin extroverttiin. Yhdessä on helppo olla eikä tuu tunnetta että toinen tulee liian iholle ja tunkeilee. Ei oo panostusta siitä "miksi et puhu " ja "etkö rakasta kun haluat olla yksinkin ".
Hyvin toimii, ja parasta on kun toinen ymmärtää sua eikä ole ihmettelemässä koko ajan että miksi et puhu? Miksi oot tollanen hiljainen jne.