Miksi ei saa keskustella hakulaiteräjähdyksestä? Useat tuhannet laitteet räjähti samanaikaisesti
Ihmeellistä
Jollain jotain Yleä vastaan?
No tässä sitten Mtv vaihtoehdoksi:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/useita-hakulaitteita-rajahti-eri-pu…
Kommentit (121)
Uskomattoman hieno operaatio. Miten ihmeessä tuo tehtiin.
Mossad hoiteli islamistit tyylillä taas.
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman hieno operaatio. Miten ihmeessä tuo tehtiin.
Kyllä Mossad jo vuosia sitten räjäytti "Insinööri"-nimellä tunnetun pomminrakentajan pään. Vaihtoivat hänen puhelimensa toiseen samanlaiseen, jonka sisällä olleen panoksen räjäyttivät kun tämä vastasi puhelinsoittoon.
Ihmisiä vahingoittui enemmän kuin simpukoita mutta palstan autistipaskiaiset EEEI VÄLITÄ. Huoh!
Olisi mielenkiintoista tietää minkä merkkisiä hakulaitteita. En ehkä haluaisi käyttää samaa merkkiä.
Terot olivat tilanneet uudet piipparit mutta mossad pääsi väliin.
Nämä uhrit ovat siis teroja arvon vassari. Niiden kuuluukin kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä vahingoittui enemmän kuin simpukoita mutta palstan autistipaskiaiset EEEI VÄLITÄ. Huoh!
Pässi.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko että terot välittävät sivullisista uhreista?? Kohteet olivat teroja.
Vierailija kirjoitti:
Simpukoilla on enemmän ihmisarvoa kuin näillä.
Ei mua kiinnosta ideologiat. Mua kiinnostaa tämän toteutus, tekniikka jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta ideologiat. Mua kiinnostaa tämän toteutus, tekniikka jne.
Supply chain hyökkäys. Teknologia ei sinänsä ole kovin erikoinen.
Tuskin ovat kuolleet säikähdyksestä, eli täytyy olla että litium akku on saatu lähelle oikosulkua, ja on syttynyt palamaan, ja sytyttänyt vaatteet. Vekkuli jekku, tämän voi myös tehdä älypuhelimella, tabletilla, BT kaiuttimella, &c, ja vaikka BT nappikuulokkeella.
Hizbollah osti Kiinasta liian huonolaatuisia hakulaitteita. Voi olla ihan Kiinan oma operaatio tällä kertaa. Veikkaan että olivat Huawei merkkisiä.
Noi tekee puhelutkin viissin bongorummuilla kun niillä on yhä hakulaitteita.
Koska Huawein älypuhelimet räjähtelee.
Juu toivotaan ettei ole kovin buginen softa, ettei palstalaisten omat luurit ala possahdella.
Mahtoi siinä yhdeltä jos toiselta mennä munat rikki :^)
mossad kepposteli