Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylioppilaslakki päähän vappuna; noloa laittaa päähän, mutta noloa olla ilmankin

Vierailija
29.04.2019 |

Joka vuotinen perinne vappupäivänä kaupungilla käymisestä loppui nyt. Syynä ylioppilaslakki. Hävettää niin paljon istua ravintolassa ylioppilashattu päässä, tai kävellä kaupungilla, mutta hävettää myös olla ilman sitä hattua, kun monilla se kuitenkin on päässä ja tuntuu nololta olla ilman, kun kerran on korkeakoulutuksen hankkinut. Joten enää emme kaupungille vappuna mene!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riitti että hiukset oli lakin takia länässä silloin lakkiaispäivänä, sen jälkeen en oo sitä käyttänyt.

Vierailija
42/49 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikosti on asiat, jos yksi lakki on kynnyskysymys ulosmenolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, mitä vittua menette sitten lukioon kun sen käyminen on noin kauhean suuri häpeä ja ongelma ettei kehtaa lakkia Vappuna pitää! Kyllä on pientä joidenkin elämä, mitä hittoa se kellekään kuuluu onko lakki päässä vai ei! Itsetuntoa ihmiset kehiin ja ylpeänä lätsä päähän !!! Minä ainakin pidän sitä joka ikinen Vappu kun olen sellaisen hankkinut! 

En mennyt lukioon ruman lakin takia.

Mutta ostit silti sellaisen, vaikka se ei ole mitenkään välttämätöntä.

Vanhemmat ostivat. Ja tietysti laitoin lakin päähän kuten kaikki muutkin. Sen jälkeen ei ole ollut käyttöä.

Vierailija
44/49 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pitää lakkia vappuna mutta en oikein voi, koska se on jäänyt pieneksi ja puristaa päätä. Kerran pidin vappubrunssin ajan ja siitä tuli päänsärkyä.

Vierailija
45/49 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä käyttänyt enkä käytä. Noloa keulia jollain ylioppilastutkinnolla, jonka kuka tahansa pääsee helposti läpi. Eikös vappu vielä ollut työläisten juhla, miten lakki siihen liittyy?

Veikkaanpa, ettet käytä lakkia, koska et ole yo. Jos olisit, niin tietäisit, ettei kirjoituksia saa läpi kuka tahansa HELPOSTI. Eihän kukaan estä marssimasta markettiin lakkia ostamaan, koska eihän kukaan tiedä ettet ole yo. Helpottaisi kateutesi ainakin.

Jokainen, joka osaa lukea ja kirjoittaa ja ymmärtää lukemansa, pääsee kirjoituksista läpi. 

-eri

Vierailija
46/49 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hitossa LAKKI voi jäädä pieneksi? :D

Vierailija
47/49 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelin samaa. Siis kasvaako pää vielä aikuisiällä?? Ylioppilaaksihan kirjoitetaan 19v. 

Vierailija
48/49 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään käyttää vappuisin kun ei sitä muuten tule ikinä käytettyä. Mulle se on vappuasuste muiden joukossa eikä kiinnosta käyttääkö joku muu tai mitä muut ajattelee mun lakista.

Ennenhän sitä käytettiin koko kesä. Olenkin miettinyt, ottaisinko sen veneilylakikseni. Tai pitäisin juhannuskokolla.

Vierailija
49/49 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelin samaa. Siis kasvaako pää vielä aikuisiällä?? Ylioppilaaksihan kirjoitetaan 19v. 

Minäkin ihmettelen. Mutta niin vain on käynyt. Lakki oli ihan sopiva 19-vuotiaana, mutta on ollut liian pieni jo monta vuotta (olen nyt 35). Kai se pää sitten on kasvanut, kun ei se lakkikaan oikein ole voinut kutistua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi