Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevättoiveet vko 21

22.05.2006 |

Aloittelen uuden pinon tähän!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätiä edelleenkään... Nyt rupee pelottaan. Mulla ei kyllä ole yhtään mitään oireita mitä nyt alavatsalla pientä nipistelyä mutta se nyt voi olla henkistäkin. En viitti edes testata kun oli eilen ihan negatiivinen. Tää on nyt toinen luomukierto ja oviksen jälkeisenä päivänä (limojen perusteella) puuhasteltiin keskeytetysti että saa nyt nähdä mitä tää on. Eikös se kuitenkin mennyt niin että ovis voi siirtyä mutta kuukautiset tulee suhteessa ovikseen aina samaan aikaan siis sen 12 päivän päästä? Mulla on hermot ihan riekaleina kohta jos ei mitään ala tapahtuun. Mä oon lietsonu jo kaikkee kohdunulkoisesta joihinkin muihin häikkiin.

Ymmärrän Minks että on rankkaa olla miehen luota pois ja vielä vanhempien luona erityisesti tuossa tilassa. Se työkokemus on todella erittäin tärkeää joten koita sinnitellä ja tuohan se rahaakin. Mulle iski kauhea ahdistus että jos olenkin raskaana niin miten saan selvitettyä työt kesällä ja harjoittelun ja muun koulun syksyllä puhumattakaan häistä, ei olis oikein vara olla pois mistään päivääkään. Kai se on vaan toivottava että asiat menee hyvin. Kuinka tarkat työajat sulla on? Voitko yhtään aamusta joustaa jos on huono-olo? Mua pelottaa se et kesällä on hirveet aamupahoinvoinnit ja asiakaspalvelussa pitäis pystyä oleen skarppina klo 7 aamulla. Mitenkähän sitä selviäis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla