Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin yrityksessä kaksi kertaa työhaastattelussa, tein 10 h koetehtävää ja lähetin useita suosittelijoita - ei edes sähköpostia vastauksena

Vierailija
29.04.2019 |

Ei edes sitä, tällä kertaa valinta ei osunut sinuun. Kyseessä on parin sadan työntekijän asiantuntijafirma Helsingissä.

Mieli tekee purkaa tätä jossain somessa julkisesti. Vaan missä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikun ruikun, vali vali. Olen saanut yhtä lukuunottamatta kaikki työpaikat, joita olen hakenut. Sitä yhtä en saanut, kun ilmeni, ettei yritys rekrytoi henkilöitä, joilla on keskenään sukulaisuussuhde. Mieheni veljen vaimo (!!!) oli jo firmassa töissä.

Vierailija
22/25 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä työnantajista pitäisi tehdä sellainen somekohu että kaikki tietäisivät miten heillä ihmisiä kohdellaan.

Itse ravasin toisessa kaupungissa 200 kilometrin päässä kahteen kertaan haastatteluissa ja käytin kolme kokonaista päivää erilaisten näyttötehtävien ja ideoinnin tekemiseen eräälle suurehkolle mainostoimistolle ja vedin näistä presikset. Viimeisessä haastattelussa kertoivat ilmoittavansa kuluvalla viikolla jatkosta, sen jälkeen ei kuulunut enää pihaustakaan.

Olen nykyisessä työssäni tehnyt kaikille selväksi millainen tämä yritys on ja miten heillä toimitaan. Tekisi mieli vielä keksiä jotain lisäjulkisuutta heidän käytännöilleen jotta pääsisivät häpeämään kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatkohan nämä "koetehtävät"  muilta tahoilta tulleita toimeksiantoja, joista kyseiset yritykset saavat rahaa?

Ei ainakaan ne joita minä olen tehnyt eli aika perusjuttuja noissa on pitänyt tehdä. 

Vierailija
24/25 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enempi sääntö, kuin poikkeus ettei vastata mitään. Teini haki 6 kesätyöpaikkaa, aivan asiallisilla hakemuksilla ja kokemustakin on. Yhdestäkään ei pihaustakaan. Onneksi sai jatkaa samassa paikassa kuin viime kesänä. Jää aika tympeä olo noista, jotka eivät kehtaa vastata. Pointsit ST1- joka ilmoittaa, että vastaamme jokaiseen hakemukseen viikon kuluessa.

Ikävä homma, mutta tässä on nyt kyse siitä että aikuiset koulutetut ihmiset hakevat isoista arvostetuista yrityksistä vakituista työtä ja hakeminen edellyttää työtä vastaavien toimeksiantojen tekemistä yritykselle.

Ei ole oikein että kenellekään jätetään vastaamatta mutta töissä joissa palkat ovat 2500€+++ kuussa ja pelkkään haastatteluun pääsemiseksi pitää tehdä työpäiviä hommia, pitäisi olla jo jotain tasoa.

Vierailija
25/25 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävit haastattelussa, varmasti soittavat vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi