Seksi ei enää kiinnosta.
Olen n. 30 vuotias nainen, mieheni on muutaman vuoden vanhempi ja yhdessä olemme olleet reilut kuusi vuotta. Periaatteessa kaikkia on hyvin. Meillä on ihana yhteinen koti, molemmilla mukava työpaikka, harrastuksia jne. Lapsia meillä ei ole, eikä välttämättä tulekkaan.
Ongelma on, että minua ei kiinnosta seksi enää juuri ollenkaan. Rakastan miestäni eikä vika siis ole hänessä vaan ainoastaan minulta on tyystin halut kadonneet jonnekin. Tämä ahdistaa, koska vielä pari vuotta sitten seksielämämme oli hyvinkin vilkasta mutta pikkuhiljaa ne halut hiipuivat.
Mieheni haluaisi edelleen entiseen malliin mutta käytännössä kerran päivässä on vaihtunut kertaan kahdessa viikossa. Mies on hellä ja huomaavainen ja nautin hänen läheisyydestään mutta jotenkin en vain enää halua seksiä. Ahdistaa myös torjua mies niin usein. En kerta kaikkiaan ymmärrä miksi haluni ovat kadonneet.
Kommentit (11)
Saattaa ukkos lähteä kohta nosteleen.
Kerta kahdessa viikossa on varmaan melko keskiverto määrä hyvin monelle.
Se voi tuntua kamalan vähältä, jos alkutahti on pitkäänkin ollut kerran päivässä tahtia. Seksin osapuolten pitäisi käsittää että elämässä on erilaisia vaihteita jotka voivat kestää vuosiakin ja keskustella jonkinlainen kompromissi asioihin.
Mulle kelpaisi kerran kahdessa viikossa ja se olisi minulle usein.
Vierailija kirjoitti:
Kerta kahdessa viikossa on varmaan melko keskiverto määrä hyvin monelle.
Se voi tuntua kamalan vähältä, jos alkutahti on pitkäänkin ollut kerran päivässä tahtia. Seksin osapuolten pitäisi käsittää että elämässä on erilaisia vaihteita jotka voivat kestää vuosiakin ja keskustella jonkinlainen kompromissi asioihin.
Mulle kelpaisi kerran kahdessa viikossa ja se olisi minulle usein.
Kiitos ensimmäisestä asiallisesta vastauksesta.
Ehkä ongelma on nimenomaan se, että minä voisin periaatteessa olla ilman vaikka kuinka kauan. Seksi kun tosiaan ei enää kiinnosta oikeastaan yhtään. Se kerta parin viikon väleinkin lähtee aina miehen aloitteesta. En ymmärrä mihin koko seksuaalisuuteni on kadonnut. En edes ajattele seksiä enää juuri koskaan. Läheisyys on kuitenkin minulle todella tärkeää.
Ap
Hän on vain kiltti mies. Jos miehesi olisi jännä, tai jos oli kuin Jason Momoa, niin haluaisit nussia häneltä kyrväkkeen irti. Haluaisit nuolla ja imeä hänen joka senttiään, 24/7.
Taistelisit hänen eteen perce pystyssä vaikka läpi puolen maailman aina vankilaan saakka.
Näin se vain menee.
Ei ole oikea mies.
Vierailija kirjoitti:
Hän on vain kiltti mies. Jos miehesi olisi jännä, tai jos oli kuin Jason Momoa, niin haluaisit nussia häneltä kyrväkkeen irti. Haluaisit nuolla ja imeä hänen joka senttiään, 24/7.
Taistelisit hänen eteen perce pystyssä vaikka läpi puolen maailman aina vankilaan saakka.
Näin se vain menee.
Ei ole oikea mies.
Tämä.
Ja sitten tuo ei lapsia kohta, siitä tuli mieleen se että usein jos ollaan oltu vuosia yhdessä ja lapsia ei ole tullut, niin nainen alkaa alitajuisesti pitämään miestä huonona (ei haluttavana) kun ei ole vielä tullut raskaaksi. Eli alkaa haikailemaan toista miestä alitajuisesti, sellaista joka tekisi raskaaksi.
Biologiaa. Tämä tapahtuu vaikka ei haluaisi lapsia, ja vaikka olisi hormonaalinen ehkäisy käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain menee.
Ei ole oikea mies.
Kuka tää Jason Homoa on?
Jätä ne ehkäisypillerit, saattaa seksikin maistua.
Minua kiinnosti seksi käytännössä aika lyhyen aikaa, siinä 19-20 -vuotiaana. Siitä se kiinnostus sitten hiipui, varmaan kun asian uutuudenviehätys loppui ja olisi pitänyt oikeasti itse kokea seksuaalista halua ja motivaatiota. Olin ahdistunut, kun koin että kyllähän tottakai _pitäisi_ kiinnostaa ja haluta, olin vaan huono ja riittämätön epänormaali ja omituinen.
Nyt 30-vuotiaana ymmärrän jo, että en vaan ole niin seksuaalinen tyyppi ja se on ihan ok, seksiä ei ole pakko olla. Paine ja odotukset tulivat ulkopuolelta. Sama kumppani mulla on ollut aina, eikä hormonaalista ehkäisyäkään sotkemassa. Mies on onneksi aika samansorttinen ja meillä on aina ollut paljon fyysistä läheisyyttä.
Onko sulla jokin ehkäisyvalmiste käytössä? Mulla kapseli tappoi halut neljäksi vuodeksi. En ollut edes huomannut niiden puuttumista ennen kuin ne palasivat - rytinällä.
Ja itsehän en siis ole ollut suhteessa kohta kymmeneen vuoteen eli mulla ei johdu muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain menee.
Ei ole oikea mies.
Kuka tää Jason Homoa on?
Niin miehinen ja haluttava kuningasuros, että heteromiestäkin rupeaa homottamaan.
Jätä se sika eli JSS!