Jos kävisit 30 eri miehen/naisen kanssa treffeillä ja saisit kaikilta pakit...
ajattelisitko että syy on sinussa vai noissa treffikumppaneissasi? kerro myös oletko mies vai nainen. itselleni siis käynyt noin että kävin 30 miehen kanssa treffeillä ja kukaan ei halunnut jatkaa kanssani. en itsekään olisi jokaista heistä huolinut, mutta kyllä nyt ainakin puolista heistä olisin kiinnostunut. totta kai nyt ajattelen että syy on minussa, enhän mä voi 30 miestä syyttää ettei muka yksikään heistä kelpuuttanut minua. syyn täytyy olla minussa. N30
Kommentit (14)
Laske rimaa, tavoittelet liian tasokkaita miehiä.
Varmaan itsereflektoisin, mutta paha sanoa löytäisinkö ongelmaa jos sellainen olisi. Olen mies.
Ps. Enemmän mua ressaa nyt se, että olen jutellut 20 tyypin kanssa ja käynyt yksillä treffeillä. Kuinka helvetillinen savotta tässä on edessä jos 30 treffitkään ei johda yhtään mihinkää? Olen suhdetta etsimässä.
En kävisi 30 miehen kanssa treffeillä, luovuttaisin jo aikaisemmin. Tottakai etsisin vikaa itsestäni ja/tai siitä, millaisista miehistä kiinnostun. Enkä nyt tarkoita, että laskisin rimaa vaan että etsinkö aivan vääränlaista.
Tinder tai mitä nyt sitten käytätkin, ei selvästi sovi sinulle. Tutustu miehiin ihan live-elämässä.
Liian hyvät kuvat, miehet livenä pettyy
Jo neljänsien pakkien jälkeen aloin miettiä onko mussa jotainvikaa. Tosin annoin pakit itsekin parille. No eihän mussa ole, viidennet tärppäsi.
Keski-ikäiset tindernaiset on kyllä suoraan sanottuna keskimäärin tunne-elämältään aika esiteinejä. Kauhea emmätieättely päälläkokoajan eikä haluta ottaa vastuuta pakkien antamisesta, vaikka ihanselvästi ei kiinnosta. Mutta helmiäkin löytyy!
Tottakai sinussa on heidän mielestään jotain vikaa, jos he eivät sinun kanssasi halua tapailuja. Se ei kuitenkaan tarkoita että ne viat olisivat absoluuttisia totuuksia, vaan ihmisillä on eri mieltymykset. Sinun ei siis tarvitse kokea olevasi jotenkin vääränlainen. Jatka rohkeasti treffailua, sillä jollekin voit olla oikeanlainen ja parhaimmassa tapauksessa tunne on molemminpuolinen :)
Sattumalla on suuri vaikutus siihen kuinka nopeasti löytää kumppanin.
Pitää vaan rohkein mielin tutustua uusiin ihmisiin kunnes natsaa.
Kyllä mä ensisijaisesti ajattelen, että syy oli minussa. En antanut tosin miehille mahdollisuutta kertoa olisivatko halunneet jatkaa. Toivotin heille hyvät jatkot jo ensimmäisen illan hiljaisuuden jälkeen. Se indikoi minulle ettei mies ollut tarpeeksi kiinnostunut. Kaikista paras ilmoitti heti treffien jälkeen olevansa kiinnostunut ja hänen kanssaan jatkettiin. Nyt pari vuotta takana seurustelua ja toivottavasti yhdessä pysytään.
Vierailija kirjoitti:
Menitteko Ap sänkyyn treffeillä?
Toisten kanssa joo, toisten ei. Lopputulos sama=ei jatkoa.
Ajattelisin että vika minussa.
N23
Tajusin juuri että mielen luomat uhkakuvat kannattaa nähdä niinä minä ne ovat. Mielen luomuksina.
En jaksaisi noin pitkään, lopettaisin ehkä jo 10 kohdalla tai ennen. Vaikea sanoa missä vika. Tapasin joskus netin kautta tyyppejä jotka oli ylpeitä ettäoli tyyliin sadannet treffit...eli ei vika välttämättä ole sinussa.
Kävin noin 50 treffit tinderin kautta. Niistä noin 5 johtivat eteenpäin ja yhdet suhteeseen.
Suurimmassa osassa oli kyse siitä että kumpaakaan ei kiinnosta, yhdessä sitten miestä ei kiinnostanut ja loput miestä kiinnosti mutta minua ei.
Ajattelin että vika on siinä, että vain kirjoittamalla ei voi tutustua, ja siksi nähdessä usein huomataan että ollaan ihan väärän tyyppisen ihmisen kanssa treffeillä.
Tietenkään en ajatellut että minussa on vikaa. Toisten kanssa natsaa ja toisten ei.