Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hukkasin rahaa!

Vierailija
29.04.2019 |

Nostin rahaa pari tuntia sitten ja nyt osa niistä on kadonnut. harmittaa todella aika tavalla. Olen ilmeisesti ollut niin tyhmä/unessa että olen tunkenut setelit housun taskuun, mistä ne ovat tippuneet. Ellei joku ovela varas ole saanut niitä napattua, en kyllä ole jättänyt laukkua mihinkään vartioimatta.
Kai toisaalta kannattaa alkaa taskuvarkaitakin varoa, kun kerjureita myös riittää (Tampere). ..tuttaa kun olen tälläinen tunari!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

700.

Häh, oikeesti? Eihän nyt kukaan normaalisti pidä tuollaista summaa käteisenä.

mulla on likemmäs tonni lompsassa koko ajan, otan aina 300e täydennystä kun tuo vähenee. Siitä on helppo maksella niin talven puut kuin muutki  satunnaiset hankinnat joita yllättäen eteen tulee. Koskaan ei voi tietää mitä tarjolle ilmaantuu ja milloin, ei siinä minnekään automaatille silloin ehdi

Vierailija
22/24 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

700.

Häh, oikeesti? Eihän nyt kukaan normaalisti pidä tuollaista summaa käteisenä.

mulla on likemmäs tonni lompsassa koko ajan, otan aina 300e täydennystä kun tuo vähenee. Siitä on helppo maksella niin talven puut kuin muutki  satunnaiset hankinnat joita yllättäen eteen tulee. Koskaan ei voi tietää mitä tarjolle ilmaantuu ja milloin, ei siinä minnekään automaatille silloin ehdi

Lisään vielä, kotona on rahakuori, jossa ylläri varaa, sitä täydennetään koko ajan muutamalla 20e, 50e ja tietenkin 5e, jotka korvaamattomia on silloin kun ei mitkään kortit ja verkkopankit toimi. Pikku hankinnat voi tehdä, jos vaikka joku maksaisi 4e, niin voi antaa sen 5e jollei ole antaa takaisin.50e en antaisi 4e asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mulla meni housuntaskussa 50 markkaa pesukoneeseen. Se oli silloin iso raha.

Vierailija
24/24 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko hukkasit?

20e