Sinä, joka et ole katsonut ainuttakaan Game of Thrones jaksoa
Kommentit (893)
The Witcher, The Elder Scrolls ja Star Trek -saagat ovat jo tarpeeksi minulle.
En jaksa katsella muitakaan nykysarjoja.
Juonenkuljetus kestää läpi koko kauden, ja sittenkään ei saada kuin korkeintaan joku cliffhangeri seuraavaan kauteen.
En ole seurannut, kun pelkän nimen perusteella päättelin, että siinä on jotain taistelua. Eli sarja perustuu taisteluun. Olen kyllästynyt sellaisiin sarjoihin.
Tän keskustelun perusteella selvisi, että siinä on zombeja. Seuraan jo lapseni mieliksi the walking deadia. En kiinnostu enää muista zombitarinoista.
Tämän tyyppinen fantasia ei itsellä ole koskaan toiminut. TSH:n yritin lukea varmaan 5 kertaa ja joka kerta hyytyi parinkymmeneen sivuun. Tosin on todettava, että eivät toimi myöskään nyky TV/stream -sarjat. Niiden rakenne on liian tuotantokausikohtainen. En jaksa sitoutua jonkun sarjan maailmaan. Dallas oli hyvä pari ekaa tuotantokautta ja Columbo. Siinä parhaat sarjat. Muutenkin TV on jäänyt kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kulttuuriväki ei katso. GOT on vähän kuin BB-talo tai Viettelysten saari. Ei kuulu ns. korkeakulttuuria nauttivan eliitin ajanvietteisiin.
GoT perustuu kirjasarjaan, ei olla nyt missään BB-talossa millään tasolla. Menisiköhän se kirjamuodossa läpi siellä pikkurillipiireissä? Ei varmaankaan, koska se ei kerro suomenruotsalaisen taiteilijan luovuudentuskasta.
Vaimo yritti katsoa mutta oli kuulemma liian pitkät alkutekstit että kyllästyi. Katsoo mieluummin ohjelmaa jossa ihmiset dokaavat ja panevat toisiaan ristiin.
Olen käsittänyt, että se on jonkinlaista historiallista fantasiaa. Fantasia ei kiinnosta yhtään, eikä mitkään taistelut, vielä vähemmän valtataistelut. Luulen, että ikävystyisin pahasti, jos pitäisi alkaa seuraamaan. Onneksi ei ole pakko.
Tykkään arkisista draamoista, sellaisista kuin Search Party, joka kyllä muuttui melko nopeasti aivan omituiseksi. Varsinkin nykyaikaan sijoittuvista. Historiani olen lukenut ja opiskellut jo, en lumoudu haarniskoista ja viitoista.
Olen liian vanha lohikäärmesatuihin. Ne hahmotkin näyttävät niin teennäisiltä, valkoista peruukkia jne... Ei voisi ottaa tosissaan joten ei kiitos.
Viikingit on ainoa historiallinen fantasiasarja jota olen jaksanut katsoa, vaikka sekin kaukana realismista tosiaan.
Sellainen kuva, että kyseessä on samantyylistä örkkimörkkimiekkailua ja muuta synkkää kuin esim Taru Sormusten Herroissa. En vaan saa mitään irti. Sama homma Star Warseissa. Näistä muuten yleensä pitävät samat ihmiset.
Olen lukenut kirjat, tai ainakin kolme niistä. Vain osa henkilöiden tarinoista kiinnosti kylliksi, ja kun on ollut niin monta muutakin mielenkiintoisempaa sarjaa seurattavana, kaikkeen ei vain ole kerinnyt. Olen kyllä harkinnut, jos joskus katsoisi, ihan siksi että siitä niin kohutaan, mutta ei välttämättä ole minun makuuni. En katsele mielelläni väkivaltaa tai kuninkaallisten poliittisia selkkauksia, eivätkä edes lohikäärmeet kiinnosta mitenkään hirveästi.
Ei kyllä fantasia kiinnosta yhtään.
En ole katsonut myöskään sormusten herroja, Harry Pottereota, star warseja, twilighteja..
En ymmärrä miten jotkut aikuisetkin jaksaa tollasta roskaa töllöttää. Sen vielä jotenkin ymmärtää jos lapset ja teinit fantasiaa katsoo.
47vee
Vierailija kirjoitti:
Olen niin lopen kyllästynyt loputtomaan överiväkivaltaan, mitä kaikki viihde on nykyään täynnä. Tämän takia olen kyseisen sarjan siepannut, kuten lähes kaikki uudet sarjat muutenkin.
Tämä. Katsoin minuutin 1. jaksosta ja se oli siinä. Väkivaltaa, synkkyyttä...Jotenkin pelottavaa, että viehättää suuria massoja.
Kun ei jaksa kiinnostaa. Sitten vielä pitäisi keskustella toisten ihmisten kanssa satuhahmoista. En ole tippaakaan kiinnostunut puhumaan ihmisten kanssa, joita miellyttääkseni minun olisi pitänyt vahdata näitä hirveitä sarjoja ja elokuvia.
Jos et ole yhtäkään jaksoa katsonut, miten voit edes sanoa noin?
Olen katsonut paria jaksoa osittain. Yltiöväkivaltainen, jopa vastenmielinen, ja jokseenkin pitkäveteinen.
Onko aloittaja katsellut kaikki Seinfeld-jaksot? Mikäli ei niin ei hyvää päivää! Joku GoT on niin hirveää paskaa ettei mitään rajaa.
Miksi pitäisi tuhlata eläämänsä johonkin pitkäveteiseen sarjaan? Eikö ihmisillä ole muuta elämää?
Miltä kanavalta tämä tulee? 1, 2 vai MTV ?
En pidä fantasiasta