Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilu viikko kasvohoidosta ja ihon kunto räjähti

Vierailija
28.04.2019 |

Onko ihan normaalia? Minulle tulee muutenkin kyllä herkästi näppyjä, mutta yleensä vain 1 tai 2 kerrallaan. Nyt yhtäkkiä tuli otsaan 2 isoa finniä ja kolme pienempää, ohimoille pieniä, toiseen leukaperään kuusi sellaista isoa valkoista finniä (ihan hemmetin kipeitä), toiseen leukaperään pari ja vielä leukaan ja poskiin pieniä. Näistä jää varmaan arpiakin, sen verran isoja ja kipeitä ja kaameita.

Kasvohoitona tehtiin mekaaninen puhdistus ja mikrokuorinta. Kosmetologi sanoi vaan että iho voi kuivua, mutta tästä ei ollut puhetta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiinko mitään seerumia tai vastaavaa iholle lopuksi? Onko kuukautiset lähellä? Oletko syönyt jotain poikkeuksellista? 

Vierailija
2/4 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokoset avattiin ja paska tunkee ulos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitettiinko mitään seerumia tai vastaavaa iholle lopuksi? Onko kuukautiset lähellä? Oletko syönyt jotain poikkeuksellista? 

Laitettiin seerumia. Pääsiäisenä söin suklaamunia, mutta niin olen syönyt edellisinäkin pääsiäisinä. Menkat on lähellä ja silloin yleensä tulee nuo yksi tai pari finniä... 

Näistä näpyistä suurin osa on sellaisia ällöttäviä valkoisia, puristettavia. Joita minulle yleensä tulee hyvin harvoin. 

Vierailija
4/4 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Yleensä kyllä jos ihon kunto huononee kasvohoidon jälkeen, se tapahtuu parin seuraavan päivän aikana. En tiedä voiko johtua kasvohoidosta jos on noinkin kauan siitä jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän