Kyllä suomalainen mies on komea!
Näen joka puolella hyvännäköisiä suomalaisia miehiä, nuoria ja vanhoja. Kyllä täytyy sanoa, että suomalainen mies päihittää nuo ulkomaalaiset keikarit mennen tullen. :)
Kommentit (18)
Kyllähän täältäkin löytyy komeita miehiä ja kauniita naisia siinä missä muualtakin maailmasta. Suotta suomalaisia aina vähätellään. Suomi-miehet on ainakin pitkiä ja vaaleita viikinkejä, eikä mitään persjalkaisia latino-limanuljaskoita, yhtään heitäkään siis väheksymättä.
Kyllä. Jos puhutaan ainoastaan ulkoisista piirteistä, niin itseäni mielyttää vaaleat silmät ja kasvojen luusto (erityisesti poskipäät) ja nämähän ovat hyvällä tolalla suomalaisten keskuudessa.
Suomalaisissa miehissä arvostan myös sitä, että tässä kulttuurissa kasvaneena parisuhdekin on huomattavasti helpompi. Miehet osaavat elää tasa-arvoisessa parisuhteessa. Lueskelin yhtä kirjaa, jossa useampi nainen valitti kuinka mies ei ottanut tarpeeksi ohjia parisuhteessa ja kuinka esimerkiksi miesten olisi naisen lähtiessä pitänyt lyödä nyrkkiä pöytään ja sanoa, että nainen ei lähde. Tämä oli itselleni ihan omituista, on ihanaa kun parisuhteessa on arvostettu tasa-arvoisesti ihmisenä, joka pystyy ottamaan vastuun omista teoistaan ja pidetään kykenevänä tekemään omia ratkaisujaan. Ilman holhousta tai äijäilyä.
Ei Suomi nyt niin pieni maa ole, etteikö täältä löytyisi monenmoista tallaajaa, naisista ja miehistä. Mutta niin se on muuallakin. Mutta kyllä mielestäni yleisesti huomioiden suomalainen perimä ulkonäössä ja kultturiin liittyvät asiat tekee suomalaisista miehistä paremman oman makuun. Muiltakin mailta voi löytyä helmiä, mutta ei ole ikinä tullut mieleenikään ajatella, etteikö Suomesta yhtälailla (tai paremmin) myös löytyisi.
Vaaleat viikingit ovat ruotsalaistaustaisia henkilöitä yhtään heitäkään väheksymättä.
Olen ihan samaa mieltä siitä, että Suomessa on todella hyvännäköisiä miehiä. Yksi katselee parhaillaan tuolla olohuoneessa uutisia :)
Olen nainen ja mulla on vaaleat hiukset, pulleat posket, nöpönenä ja olematon parrankasvu. En todellakaan kaipaa miestä, joka näyttää minulta eli söpöltä naiselta. Jotain tummuutta täytyy olla, sekä vahvemmat kasvonpiirteet. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja mulla on vaaleat hiukset, pulleat posket, nöpönenä ja olematon parrankasvu. En todellakaan kaipaa miestä, joka näyttää minulta eli söpöltä naiselta. Jotain tummuutta täytyy olla, sekä vahvemmat kasvonpiirteet. :)
Olematon parrankasvu:-(
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen itäsuomalaista mallia, eli jalat ovat lyhyet. lantio leveä, rinnat isot ja vyötärö melko kapea. Suvussani taas miehet ovat pitkiä ja pitkäjalkaisia. Mistä johtuu, että Itä-Suomessa evoluutio on tuottanut näin ison eron miesten ja naisten välille? Vai onko tämä vain poikkeuksellinen sattuma suvussamme.
Minä olen itäsuomalais-rajantakainen sekoitus. Vanhempani, sisarukseni ja minä olemme kaikki keskivertoa reilusti pitempiä ja muutenkin kookkaita pitkäkoipia. Olemme jonkinlainen normaalipituisten sukulaistemme keskellä. Geenit eivät näin pienissä ryhmissä evoluutiota kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän täältäkin löytyy komeita miehiä ja kauniita naisia siinä missä muualtakin maailmasta. Suotta suomalaisia aina vähätellään. Suomi-miehet on ainakin pitkiä ja vaaleita viikinkejä, eikä mitään persjalkaisia latino-limanuljaskoita, yhtään heitäkään siis väheksymättä.
Kiitti.
T: Puoliksi latinalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen itäsuomalaista mallia, eli jalat ovat lyhyet. lantio leveä, rinnat isot ja vyötärö melko kapea. Suvussani taas miehet ovat pitkiä ja pitkäjalkaisia. Mistä johtuu, että Itä-Suomessa evoluutio on tuottanut näin ison eron miesten ja naisten välille? Vai onko tämä vain poikkeuksellinen sattuma suvussamme.
Minä olen itäsuomalais-rajantakainen sekoitus. Vanhempani, sisarukseni ja minä olemme kaikki keskivertoa reilusti pitempiä ja muutenkin kookkaita pitkäkoipia. Olemme jonkinlainen normaalipituisten sukulaistemme keskellä. Geenit eivät näin pienissä ryhmissä evoluutiota kuuntele.
Pienissä. Ihan piisalle. Islantilaiset on tosi kauniita ihmisiä ja ne vasta geneettisesti onkin pieni ryhmä. Bullshittiä tuo geenipooli jutut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat Itä-Suomella? Ainakin täällä P-Karjalassa miehet on ehkä 2cm naisia pidempiä ja ehkä keskimäärin 165cm pitkiä. Mä oon ihan jättiläinen täällä.
T. nainen 168cm Länsi-Suomesta
Njääh, kyllä norskit ja islantilaiset miehet ovat komeampia.
Vierailija kirjoitti:
Njääh, kyllä norskit ja islantilaiset miehet ovat komeampia.
Ei!!!!!!
mies50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienissä. Ihan piisalle. Islantilaiset on tosi kauniita ihmisiä ja ne vasta geneettisesti onkin pieni ryhmä. Bullshittiä tuo geenipooli jutut.
Islantilaisiakin vielä enemmän sisäsiittoisempia ovat askenasijuutalaiset. En välttämättä sanoisi että kyseessä on ulkoisesti poikkeuksellisen kauniita ihmisiä tosin, älykkyyttä löytyy senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Olette. Omassa savolaisedsa suvussa on kyllä sekä pitkäsäärisiä miehiä että naisia. Minustakin piti tulla kasvukäyrän mukaan 178-senttinen, jäin 10 senttiä lyhemmäksi, kuten aikaisin kehittyvät tytöt usein, mutten todellakaan ole "persjalkainen". En myöskään liho helposti. Sekä Suomen suurimmat koripallotähdet että menestynein malli 2000-luvulla ovat monikertaisia etäserkkuja, joten kyllä näitä geenejä riittää naisillekin
Jos joku pitää löysiä ristiverisiä pottunokkia komeina niin toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat Itä-Suomella? Ainakin täällä P-Karjalassa miehet on ehkä 2cm naisia pidempiä ja ehkä keskimäärin 165cm pitkiä. Mä oon ihan jättiläinen täällä.
T. nainen 168cm Länsi-Suomesta
Kyllä ainakin länsi-suomessa missä asun miehet on ihan miehen kokoisia. Itse olen 181cm ja en mitenkään erikoisen pitkä. Täytyypä eräälle mikkelistä kotoisin olevalle nuorelle naiselle alkaa ehdottamaan geenienvaihtoa.