Ajattelin irtisanoutua, kun en saanut haluamiani lomaviikkoja
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
3kk
Aika harmi. Mutta pakko tehdä näin.
Pistä tänne info mistä sun duunia voi kysellä, löytyy varmaan muutama motivoituneempi tekijä sillekin työlle. Onnea karenssiputkeen tolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3kk
Aika harmi. Mutta pakko tehdä näin.
Eihän se kirpaise kuin köyhää.
Näitä muuten on. Ei ole välttämättä porvoolainen. Meillä työntekijä irtisanoutui kun ei saanut kuukauden lomaa keskellä kiireisintä aikaa.
On yhä vuosi tapahtuneen jälkeen työtön mutta sai sen vapaansa haluamaansa ajankohtaan...
Vierailija kirjoitti:
Pistä tänne info mistä sun duunia voi kysellä, löytyy varmaan muutama motivoituneempi tekijä sillekin työlle. Onnea karenssiputkeen tolla asenteella.
Etsi itse. Tampereelta vapautuu.
Varmaan helpotus sun työkavereille. Omalla työpaikallani on ollut kesälomista vinkuja, vaikka kiertävät listat. Hänen tarpeensa menisi aina muiden edelle. Ällöttävä ihmistyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Näitä muuten on. Ei ole välttämättä porvoolainen. Meillä työntekijä irtisanoutui kun ei saanut kuukauden lomaa keskellä kiireisintä aikaa.
On yhä vuosi tapahtuneen jälkeen työtön mutta sai sen vapaansa haluamaansa ajankohtaan...
Jotkut priorisoivat elämän työn edelle. Mitä pahaa siinä on? Minulla on parikin tärkeää tapahtumaa ja muuta tuona aikana.
Ap
Minäkin olen ilmoittanut jo työhaastattelussa että hoidan työni hyvin, en ole juuri koskaan saikulla, kunhan saan pitää lomani parhaaksi katsomassani ajankohdassa. Aina olen lomani saanut pitää, vaikka muilla kiertävä lista. Ja äänestän jaloillani jos en tätä valintaa saa itse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin myös, mitä järkeä mennä työkkärin listoille kun sitä suositeltiin harkitessani lopareita ja kotiin jäämistä. Eihän sieltä tule kuin karenssia eikä saa kotona enää täytellä työtön työtön työtön vuosiputkella kuten ennenvanhaan työttömyysrahojen rullatessa.
Tein kerran niin, vuosia sitten. Loman jälkeen hain uuteen työhön ja sain heti. Nyt voi olla toise ajat, alasta riippuen.
Sama juttu täällä. En vaan voi jättää ekaluokkalaista yksin kotiin kuukaudeksi kesällä. Eipä siinä silloin ole vaihtoehtoja.
Kyllä tekevä töitä löytää. Oikea ratkaisu ap!
Älä tee hätiköityjä päätöksiä.
Millä perusteella teillä jaetaan lomat? Onko teillä kiertävä systeemi tai koetko jotenkin tulleesi kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti? Saako aina samat tyypit parhaat loma-ajat?
Typerä ajatus. Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Aiotko sitten seuraavia töitä hakiessa kertoa oikean syyn, miksi lähdit edellisestä paikasta? Ei taida löytyä suosittelijoita.
Ei kannata irtisanoutua mielummin kesäksi hoitovapaalle jos vain sen ikäisiä lapsia ja syksyllä taas jaksaa.
Noin minäkin teen, jos en saa lomia lasten koulun lomien mukaan. Muutenkin huono työpaikka, jota olen palvellut vuosia joustaen. Lomat olis viimeinen niitti, mikä sais minut lähtemään!
Vierailija kirjoitti:
Älä tee hätiköityjä päätöksiä.
Millä perusteella teillä jaetaan lomat? Onko teillä kiertävä systeemi tai koetko jotenkin tulleesi kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti? Saako aina samat tyypit parhaat loma-ajat?
Ei meillä mitään systeemiä ole. Tämä olisi ollut ensimmäinen kesä, kun olisin saanut neljän viikon loman. En saanut heinäkuun toisesta viikosta alkaen yhteen menoon, vaikka jotkut saivat. Ja minulla oli joka viikolle tärkeitä suunnitelmia.
3kk