uskaltaako uuden pyykinpesukoneen jättää yksin
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jättäisi ihan uutta ensimmäisellä kerralla valvomatta, pitää tarkastaa että liitännät ym on ok. Myöhemmin kyllä, ei siellä pesukoneessa nyt tonneittain ole vettä ja viemäärinhän ne menee jos kone lahoaa, olettaen että kone on kylppärissä.
Ei se vesi ole ainoa riski, kodinkoneet tuppaavat joskus syttyä palamaan.
En uskaltaisi jättää BMW-merkkistä autoa yksin ,näitä palaa maailmalla päivittäin.
https://www.aamulehti.fi/a/da177411-c407-4443-a26d-7a843167016b
Vierailija kirjoitti:
Sammuta kone kaupassakäynnin ajaksi, kun ehdit jo laitaan päälle. Olen kokenut vesivahinkoja, kun naapuri oli jättänyt koneen päälle. Uudehko astianpesukone alkoi syttymään ,kun olin kotona ja eiku pääkatkasimesta virrat veks.
Siis ikinä älä jätä koneita päälle,ellet ole kotona. Kantsii varoa, ovat ikäviä vahinkoja.
Miten pääsit naapuriin?
Meillä myös syttyi pesukone tuleen. Jos ei oltais oltu kotona olisi palanut varmasti koko okt koska kukaan ei olisi kuullut palovaroitinta tai nähnyt tapahtunutta. Nämä ei todellakaan ole harvinaisia juttuja.
En jättäisi koskaan konetta yksin päälle. Kaverilla syttyi pyykikone palamaan. Onneksi oli kotona eikä palanut koko talo., mutta siivottavaa kyllä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakuutus ei korvaa, jos jotain käy. Ihan sama vaikka on vanha tai uus
Voi vähän alentaa korvaussummaa, mutta korvaa kyllä.
Vaikka koko kämppä palaa?
Sammuta kone kaupassakäynnin ajaksi, kun ehdit jo laitaan päälle. Olen kokenut vesivahinkoja, kun naapuri oli jättänyt koneen päälle. Uudehko astianpesukone alkoi syttymään ,kun olin kotona ja eiku pääkatkasimesta virrat veks.
Siis ikinä älä jätä koneita päälle,ellet ole kotona. Kantsii varoa, ovat ikäviä vahinkoja.