Mies pesee jatkuvasti pyykkiä
Vajaita koneellisia, kun haluaa pitää aina samoja vaatteita. Sähkölasku on valtava heti, jos mies on saanut olla liikaa yksin kotona :(
Kommentit (8)
Täällä sama juttu. Taas pyörii vajaa koneellinen. En käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Teki niin tai näin, niin aina väärinpäin. Jos mies jättää pyykkinsä naisen pestäväksi, tulee valitusta. Jos mies pesee itse pyykkinsä omalla tyylillään, taas tulee valitusta.
Ei vajaiden koneiden peseminen ole mikään tyyli, vaan typeryyttä.
Maksaa n 10senttiä kerta. Anna hänen pestä pyykkinsä miten haluaa
No on sulla ongelma. Olisit iloinen että pyykkäilee.
Sitäpaitsi kone ei saa olla täyteen ahdettu.
Jos kaupassa on kiva perusvaate, voi ostaa kaksi tai useamman samanlaista.
Toivottavasti apn mies pesee pikaohjelmilla. Varsinkin kun usein pesee, ei pyykkiä tarvi keittää joka kerta.
Sähkölasku ei tästä kyllä valtavaksi muutu. Ja saanut olla yksin kotona? Siis estät pyykinpesun, kun olet kotona? Sanoisinko että törkeää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teki niin tai näin, niin aina väärinpäin. Jos mies jättää pyykkinsä naisen pestäväksi, tulee valitusta. Jos mies pesee itse pyykkinsä omalla tyylillään, taas tulee valitusta.
Ei vajaiden koneiden peseminen ole mikään tyyli, vaan typeryyttä.
Pesukoneissa on eri ohjelmia eri määrille pyykkiä. Itse olet typerä, jos et osaa käyttää sitä konetta.