Taisin löytää täydellisen miehen, voiko tällaista ollakaan?
Jo miehen deitti-ilmoitus oli muista poikkeava. Ei näkynyt olutpulloja, ei kaljamahaa, ei röökiä suussa, ei biletyskuvia etelän reissuilta, eikä muutakaan, mikä olisi minua häirinnyt, vaan ainoastaan positiivisia asioita, joita arvostan suuresti elämänkumppanissa ja ne kaikki ovat osoittautuneet todeksi. Mies ei myöskään valehdellut pituuttaan pidemmäksi, eikä ikäänsä alemmaksi, kuten suurella osalla yli nelikymppisistä on tapana. Muutama kuukausi on tapailtu, enkä vielä ole löytänyt yhtään huonoa piirrettä hänessä. Tässä muutamia ominaisuuksia, joiden takia rakastan miestä:
- savuton
- raitis
- taitava ja innokas ruoanlaittaja
- kuntoilee lähes päivittäin ja monipuolisesti
- hyvä rakastaja
- älykäs, hyvin koulutettu ja hyvässä työpaikassa
- kiltti, hyväntahtoinen, sydämellinen, lämmin, hellä ja vastuuntuntoinen
- hyvä isä
- huolehtii asioista jämptisti ja on sanansa mittainen mies
- vartalo on upeassa kunnossa
- pitää itsestään huolta
- ei ole mustasukkainen ja antaa toisellekin tilaa
Kommentit (144)
Hankkiudu esitellyksi miehen eksälle. Noin täydellinen mies on varmasti fiksuissa väleissä hänenkin kanssaan, joten ei pitäisi olla mikään ongelma. Ja sitten katso ja kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Kurko kirjoitti:
isä = eronnut. Eli joku vika siinä on sitten ollut.
Olet nyt niin rakastunut, että et varmasti huomaa mitään, palataan asiaan parin vuoden päästä.
Yksi vika on ehkä ollut se, ettei jaksanut enää katsella jääkaapin ja sohvan välillä iltojaan kuluttavaa kumppania, vaan halusi elää itsensä kaltaisen aktiivisemman ihmisen kanssa. Samalla ajatuksella minäkin lähdin etsimään elämänkumppania, että miehen pitää olla itseni kaltainen liikunnallinen ja itsestään huolta pitävä. ap
Mä kuuntelisin aina tarkkaan mitä eronnut mies exästään sanoo. Sitte miettiä sitä toista puolta myös.
Jos mies sanoo, että esim ex oli psykopaattihullu, niin kannattaa olla varuillaan koska todennäköisesti olet itsekin muutaman vuoden päästä hänen psykopaattihullu exänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mua aina huvittaa lukea näitä ketjuja joissa aloittajan tilanne pyritään kääntämään jotenkin negatiiviseksi oli se mikä hyvänsä. Kertoo vastaajista todella paljon.
Se kertoo, että vastaajilla on kokemusta elämästä.
Hienoa, jos on tuollainen mies ja elää näyttäen sanansa todeksi. Sellaista itsekin elämääni kaipaan. Miestä jonka sanat menee käsikädessä tekojen kanssa, on empaattinen, avoin, osaa keskustella vaikenematta vaikeistakin syvällisistä asioista, on hieman introvertti, lämmin, huomaavainen, ennen kaikkea luottamuksen arvoinen ja vastuunsa kantava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurko kirjoitti:
Olet nyt niin rakastunut, että et varmasti huomaa mitään, palataan asiaan parin vuoden päästä.
Yksi vika on ehkä ollut se, ettei jaksanut enää katsella jääkaapin ja sohvan välillä iltojaan kuluttavaa kumppania, vaan halusi elää itsensä kaltaisen aktiivisemman ihmisen kanssa. Samalla ajatuksella minäkin lähdin etsimään elämänkumppania, että miehen pitää olla itseni kaltainen liikunnallinen ja itsestään huolta pitävä. ap
Mä kuuntelisin aina tarkkaan mitä eronnut mies exästään sanoo. Sitte miettiä sitä toista puolta myös.
Jos mies sanoo, että esim ex oli psykopaattihullu, niin kannattaa olla varuillaan koska todennäköisesti olet itsekin muutaman vuoden päästä hänen psykopaattihullu exänsä.
Tämä on hyvä neuvo.
Muutama kuukausi ei anna läheskään täysin rehellistä kuvaa ihmisen luonteesta, niin se vain on. Nythän on kyse siitä kuuluisasta alkuhuumasta ja siitähän tietenkin kannattaa nauttia täysin palkein, kunhan ei luule, että elämä jatkuu tuollaisena loputtomiin.
Näin vähän yli viisikymppisenä voin vakuuttaa sanonnan "jos joku asia vaikuttaa liian täydelliseltä ollakseen totta, se ei olekaan totta" pitävän paikkansa. En missään nimessä halua dissata ap:n onnea.
Onnellisuuden tunteesta kannattaa tottakai nauttia, koska elämä tuo vastaan paljon negatiivisiakin tunteita.
Olisihan se ihanaa, jos elämässä esim. työ, avioliitto, raha-asiat ym. olisivat täydellisiä, mutta elämä on koulinut minutkin jo niin realistiseksi, että tiedän elämästä vain sen, että mikään ei koskaan ole täydellistä, paitsi jos puhutaan pienistä hetkittäisistä täydellisyyksistä esim. aamuhetket laiturilla tai hyvä fiilis lenkillä tms. Hetkittäin elämä voi tuntua täydelliseltä, mutta kokonaisuudet eivät sitä ole, valitettavasti, vaikka kivaahan se olisi.
Mutta ap, nauti sinä onnestasi ja toivottavasti suhteenne kestää alkuhuuman realistumisen sitten parin jälkeen. Sillä pitkässä juoksussa punnitaan, tahdotteko tosiaan...
viestistä 129 jäi puuttumaan lopusta .... parin vuoden jälkeen......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurko kirjoitti:
Tiedän tämän. Onneksi mies ei ole haukkunut eksäänsä, vaan puhunut hänestä hyvin diplomaattisesti. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina huvittaa lukea näitä ketjuja joissa aloittajan tilanne pyritään kääntämään jotenkin negatiiviseksi oli se mikä hyvänsä. Kertoo vastaajista todella paljon.
Se kertoo, että vastaajilla on kokemusta elämästä.
Ei, vaan kertoo sen, ettei vastaajilla ole kokemusta lainkaan hyvistä tyypeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
En varmasti jätä, vaan suunnitellaan elävämme yhdessä loppuelämämme ajan. ap
Hah hah miten naiivi olet.
Vierailija kirjoitti:
Kunnes huomaat, ettei sanat pidäkkään paikkansa. Itseasiassa jopa lopettaa puhumisen kokonaan.Lämpö muuttuu jäätäväksi. Empatiaa riittääkin vain uudelle kohteelle, joka tuo uutta jänskätystä elämään. Tuo uuden kohteen sun nenäsi alle halittavaksi. Rakastajan roolin jättää sun vastuulle kokonaan.
Vaikka sinut onkin petetty ja jätetty, niin se ei tarkoita, että kaikki muutkin miehet ovat samanlaisia kuin exäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aprillipäivä meni jo. Ei tuollaisen miehen tarvitsisi jättää deitti-ilmoituksia. Tuossa luettelossa on muutamia kohtia, joita ei deittinainen hyväksyisi, joten ihan höpöjuttu.
Minun onnekseni ei ole aprillipila ja tiedoksesi, että meillä naisilla (kuten myös miehillä) on monenlaisia makuja. Kiva kuulla kuitenkin, että sinunkin mielestäsi mieheni kuulostaa täydelliseltä. Omasta mielestänikin onnistuin löytämään kultakimpaleen. ap
Kaksi narsistia löysi toisensa. Kumpikohan pettää toisen ensin.
Löysin täydellisen miehen, josta ei kertakaikkiaan saanut kaivettua esiin mitään vikoja. Hänellä oli monta eroon päätynyttä suhdetta takana, useamoi svioliittokin ja lapsia eri naisille. Osasta näistä hän kertoi vasta vuosien päästä. Luonne muuttui jossain vaiheessa kamalakdi. Sitten hän palautui taas normaaliksi. Nyt olemme useamman vuoden jälkeen tilanteessa, jossa menee yllättävän hyvin. Minusta mies on kasvanut suhteemme aikana ja niin minäkin. Luulen että hänen sukulaisensakin ovat vähän ällikällä lyötyjä, ettei olekaan vielä tullut eroa. Eli täydellinen mies, joka osoittautui vardin epätäydelliseksi, onkin ehkä sittenkin täydellinen juuri minulle. Toivottavasti sp:lla on yhtä hyvä tuuri oman ihastuksensa kanssa!
Okei, luovutan, musta ei siis täydellistä saa kun en ole savuton enkä raitis. Vartalokaan ei oo enää kunnossa, muserrun ja taidan vetää kännit.
Vierailija kirjoitti:
Okei, luovutan, musta ei siis täydellistä saa kun en ole savuton enkä raitis. Vartalokaan ei oo enää kunnossa, muserrun ja taidan vetää kännit.
Älä huoli, varmasti sinäkin kelpaat jollekin kaltaisellesi, jolle rööki ja alkoholi maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Mutta se aloitus on jotenkin tosi urvelo. Mahtavatko enää olla kimpassa.
Yleensä jos ihminen vaikuttaa liian hyvältä, niin hän yleensä sitten on sitä
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se aloitus on jotenkin tosi urvelo. Mahtavatko enää olla kimpassa.
Ollaan yhdessä ja ihan yhtä onnellisia vieläkin. Tunne on vain vahvistunut entisestään, että sovimme toisillemme täydellisen hyvin. ap