Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On teillä luulot että kaikki saisi perintöä

Vierailija
28.04.2019 |

Ei jäänyt äidiltäni perintöä eikä jää isältäkään. Ei kaikille jää perintöä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille jää.

Vierailija
2/12 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen koulutus, ylhäinen luokka ja kauniit, hyvinkäyttäytyvät lapset sekä PERINTÖ. Niistä on AV-palstan sielu tehty. Niistä on lukemattomat legendat tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista luuloa. Perintö ei ole mikään oikeus, joka tulee kaikille kuin manulle illallinen. Yleensä sen voi saada, jos on syntynyt rikkaaseen sukuun tai vanhemmat ovat olleet fiksuja, työteliäitä ja säästäväisiä.

Vierailija
4/12 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaista luuloa. Perintö ei ole mikään oikeus, joka tulee kaikille kuin manulle illallinen. Yleensä sen voi saada, jos on syntynyt rikkaaseen sukuun tai vanhemmat ovat olleet fiksuja, työteliäitä ja säästäväisiä.

Vanhemmat on olleet fiksuja, työteliäitä ja säästäväisiä. Toivottavasti ovat niin fiksuja, että ymmärtävät nauttia omista rahoistaan eläkkeellä ja jättävät meidät lapset ilman perintöä.

Vierailija
5/12 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani lapsi, isoäiti kertoi, kuinka hän on säästänyt äidilleni perintöä, jotta tämä yksinhuoltajana saisi vähän helpotusta elämäänsä ja voisi auttaa minua opinnoissani. No, isoäiti on nyt 92v, äiti 70v ja minä pian 50v.

Vierailija
6/12 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani lapsi, isoäiti kertoi, kuinka hän on säästänyt äidilleni perintöä, jotta tämä yksinhuoltajana saisi vähän helpotusta elämäänsä ja voisi auttaa minua opinnoissani. No, isoäiti on nyt 92v, äiti 70v ja minä pian 50v.

Ei siis ole älynnyt kuolla?

Vierailija
7/12 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle sen asunnon verran kuitenkin jää? Harva vanhus nyt sen panee haisemaan vaikka kuinka urakalla yrittäis päästä rahoistaan eroon, ettei lapsille mitään jäisi?

Vierailija
8/12 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole latin latia saanut, enkä saa.

Vanhempani erosivat ollessani 9v, väkivaltainen alkkisisäni jäi 500km päähän meistä, muutimme siis isäpuoleni työn mukana pk-seudulle. Äitini sairastui 43v täytettyään ja kuoli 47v iässä. Ei jäänyt kummemmin omaisuutta, isäpuoleni möi heidän kodin ja muutti toisaalle. Mitään en ole saanut enkä tule saamaan.

Vierailija
9/12 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmilta ei jää perintöä. Heillä ei ole omaisuutta.

Vierailija
10/12 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen ”perintö” oli noin 6000€ persnettoa, että saatiin hautajaiskulut yms laskut maksettua.

Vierailija
11/12 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis ole älynnyt kuolla?

Ei älynnyt auttaa eläessään, vaikka ilmeisesti olisi pystynyt ja näköjään halunnutkin.

Vierailija
12/12 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavilla on kuollut vanhempia ja kaikki on perunkijoituksessa olleet joksikin perseaukisia. Osalla on ollut jotain pieniä maatilkkuja, jotka ovat aikoinaan saaneet perinnöksi. Yhdellä oli pitänyt olla jonkin verran säästöjä mutta palvelutaloasumisen ja alzheimerin jälkeen tälläkään ei ollut muuta kuin velkaa.

Omat vanhempani elää ja heillä on hieman metsää, talo, kesämökki ja sijoitusasunto. Ovat vähän yli 70 vuotiaita ja hyvässä kunnossa, tuskinpa kuolevat lähivuosina. Itsekkin olen kohta 50, joten en minä heidän perintöään mihinkään tarvi. Ehkä kieltäydyn perinnöstä lasteni hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan