Vinkki: Älä sorru varattuun työkaveriin...
Oma elämä nyt ihan sekaisin. Piti olla vain seksiä, miehen vaimo saikin tietää ja on nyt höpöttänyt asiasta kaikille. Erosivat ja syy on kuulemma minun! Hain jo uutta työpaikkaa ja lasteni takia olen vilpittömän huolestunut, että tämä miehen entinen vaimo häiriköi kohta heitäkin tai juorut kantautuvat pienessä kaupungissa uuden mieheni korviin, koska olen nyt onnellisesti parisuhteessa. Ei kannata 'syödä kuormasta"....
Kommentit (25)
Tyhmiä valintoja! Ei ikinä viestejä jätetä jemmaan, ne poistetaan heti. Samoin puhelu- ja viestiloki tyhjennetään niiltä osin, mitä ei haluta muille paljastaa. Tekaistu nimi yhteystietoihin. Ei soittoja tai viestejä yöllä. Ensin tunnusteluviesti. Puhelimesta viestiäänet pois jne. Jos ei halua jäädä kiinni, niin ei jää kiinni! Riskitekijä on se toinen osapuoli, jos hän pälättää jollekin, niin kiinni jää. Kannattaa pettää luotettavan partnerin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahhahahahahahahah! Toivottavasti myös lastesi elämästä tulee helvettiä, senkin lunttu.
Toivot varmaan myös että pettäjämiehen lasten elämästä tulee helvettiä?
Toki. Kaikille pettäjille ja pettäjän penikoille pitää tulla pelkkää paskaa niskaan joka suunnasta. Kotoahan tämäkin malli opitaan.
Sinulla sitä on korvien välissäkin!
Ota lääkkeesi ja mene pihalle pauhaamaan.
Maailma ei ole mustavalkoinen.Kyllä on. Joko petät tai et petä. Välimuotoa ei ole. Pettäjillä kyllä selityksiä riittää joka lähtöön. Toivottavasti sulta lähtee henki kun jäät kiinni.
Aika sairas ajatusmaailma sinulla. Onko sulla jotain käsittelemätöntä vihaa sisälläsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahhahahahahahahah! Toivottavasti myös lastesi elämästä tulee helvettiä, senkin lunttu.
Toivot varmaan myös että pettäjämiehen lasten elämästä tulee helvettiä?
Toki. Kaikille pettäjille ja pettäjän penikoille pitää tulla pelkkää paskaa niskaan joka suunnasta. Kotoahan tämäkin malli opitaan.
Sinulla sitä on korvien välissäkin!
Ota lääkkeesi ja mene pihalle pauhaamaan.
Maailma ei ole mustavalkoinen.Kyllä on. Joko petät tai et petä. Välimuotoa ei ole. Pettäjillä kyllä selityksiä riittää joka lähtöön. Toivottavasti sulta lähtee henki kun jäät kiinni.
Aika sairas ajatusmaailma sinulla. Onko sulla jotain käsittelemätöntä vihaa sisälläsi?
On, pettäjiä kohtaan. Oliko yllätys?
Sen olen tässä oppinut, että toisiksi naisiksi suostuvat ja töissä työkaveri miesten kanssa seksiä harrastavat ovat yllättävästi ihan tavallisen näköisiä perheenäitejä, yhdellä jopa neljä lasta! Vierestä kun sairaalamaailmassa seuraan tätä toimintaa, niin todella yleistä pettäminen on. Ja puolisot eivät tiedä mitään, kunnes jostain vyyhti purkautuu. Näillä naisilla on välillä montakin työkaveri miestä samaan aikaan kierroksessa. Suosittelen kaikille sairaalassa työskentelevien puolisoille pikku salapoliisityötä. Se kiltti ja kunnollinen puoliso saattaakin töissä ja harrastuksissaan viettääkin salaelämää, joka paljastuttuaan vie sitten kodin lapsilta.
Mäkin sorruin joskus varattuun työkaveriin. Miehellä oli sentään sen verran rehellisyyttä ja kunnioitusta sekä naistaan, että minua kohtaan, että kävi heti meidän säätämisen alun jälkeen kertomassa ja puhumassa naisensa kanssa ja pisti pelin poikki keskittyäkseen muhun. Nainen oli niin fiksu että höyrysi hetkensä ja antoi meidän olla rauhassa, kukaan ei haukkunut ketään.
Noh, me tapailtiin pari kuukautta ja mies päätti haluta tuon naisensa takaisin ja sanoi suoraan tehneensä virheen kun luopui hänestä. Hieman otti itsetunnon päälle kun nainen on mua 20v ja miestä 15v vanhempi.
Osasin kuitenkin kunnioittaa miehen päätöstä ja oon aidosti onnellinen, että saivat asiansa kuntoon. Toivon todella että mies ei enää satuta naistaan ja mä olin ainoa virhe. Hölmöjä oltiin kummatkin ja kyllä mä olin syyllinen ja ansaitsisin kivityksen samalla lailla kun mieskin. Sainpahan opetukseni.
Ei enää varattuja, siinä tulee sattumaan.