Vinkki: Älä sorru varattuun työkaveriin...
Oma elämä nyt ihan sekaisin. Piti olla vain seksiä, miehen vaimo saikin tietää ja on nyt höpöttänyt asiasta kaikille. Erosivat ja syy on kuulemma minun! Hain jo uutta työpaikkaa ja lasteni takia olen vilpittömän huolestunut, että tämä miehen entinen vaimo häiriköi kohta heitäkin tai juorut kantautuvat pienessä kaupungissa uuden mieheni korviin, koska olen nyt onnellisesti parisuhteessa. Ei kannata 'syödä kuormasta"....
Kommentit (25)
Oli nähnyt facebookviestimme ja työkaveri me oli vahvistanut epäilyt todeksi... Ap
Kiitti vinkistä. Olinkin tässä sekaantumassa jokaiseen varattuun vastaantulijaan.
Menet varatun miehen kanssa, mutta nyt SUA pitäis suojella ja miehen kanssa naimisissa oleva vaimo on ongelma??? Ota vastuu teoistasi! Olet ansainnut kaiken peen, mitä teoistasi seuraa.
Vierailija 5/4 : menetkö naimisiin kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Oli nähnyt facebookviestimme ja työkaveri me oli vahvistanut epäilyt todeksi... Ap
Kuka urpo viestittää facebookissa?
Halpa puhelin+liittymä johon erillinen viestintäsovellus (telegram, whatsapp). Sama toimii sitten Tinder-liittymänä.
Kyllä se on osin sinun syy, perheenrikkoja.
Mutta jos se työkaveri on se oikea. Itse olin varattu, työkaveri ei. Ihastuin ja rakastuin. Erohaluni ilmoitin exälle ennen kuin suhde edes meni fyysiseksi.
Hahahhahahahahahahah! Toivottavasti myös lastesi elämästä tulee helvettiä, senkin lunttu.
Vierailija kirjoitti:
Hahahhahahahahahahah! Toivottavasti myös lastesi elämästä tulee helvettiä, senkin lunttu.
Toivot varmaan myös että pettäjämiehen lasten elämästä tulee helvettiä?
Sitten kun tuo miehesi pettää sinuakin jonkun työpaikan tipun kanssa, niin sä vaan hyväksyt ja jatkat suhdetta iloisin mielin ja oot ystävällinen sille mimmille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Kaikille pettäjille ja pettäjän penikoille pitää tulla pelkkää paskaa niskaan joka suunnasta. Kotoahan tämäkin malli opitaan.
Te moralisoijat tiedätte sitten kun sattuu omalle kohdalle. Itsekin moralisoin ennen, sitten se tapahtui minulle. Vihaan tätä tilannetta, ei sen pitänyt mennä näin! Haluan takaisin siihen hetkeen kun en tuntenut mitään ja moralisoin pettureita. Ja mitään en ole tehnyt hänen suuntaansa. Hän on siis vapaa, itse olen naimisissa ja lapsia on.
Vastuu ja vapaus kulkevat käsi kädessä. Olet harjoittanut vapautta. Nyt seuraa vastuun aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Kaikille pettäjille ja pettäjän penikoille pitää tulla pelkkää paskaa niskaan joka suunnasta. Kotoahan tämäkin malli opitaan.
Sinulla sitä on korvien välissäkin!
Ota lääkkeesi ja mene pihalle pauhaamaan.
Maailma ei ole mustavalkoinen.
Miksei naisille käy maksulliset jos kerran pelkän seksin perässä ollaan? Ei tule huuteluja perään paitsi jos jätät maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö että toivot pahaa petetyn lapsille ja petetyllekin?
Se on surullista miten sukupuoli vietti vie ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla sitä on korvien välissäkin!
Ota lääkkeesi ja mene pihalle pauhaamaan.
Maailma ei ole mustavalkoinen.
Kyllä on. Joko petät tai et petä. Välimuotoa ei ole. Pettäjillä kyllä selityksiä riittää joka lähtöön. Toivottavasti sulta lähtee henki kun jäät kiinni.
Älä myönnä mitään - juoruileva vaimo on vain kateellinen ja miehestään mustasukkainen mt-potilas. Mitään suhdetta ei ole ikinä ollutkaan.