Haluaisitko pettää puolisoasi tällä hetkellä?
Kommentit (78)
En pettää, mutta kun on kolmatta viikkoa reissussa, niin yksinkertaisesti puute alkaa olla melkoinen ja siksi tulee vilkuiltua muitakin "sillä silmällä..."
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi pettää, vaan haluaisin vierasta pillua.
No mitäs muuta vieras pillu on kuin pettämistä? Miksi haluaisit vierasta pillua?
Mäkin haluaisin vierasta kalua kyllä välillä, mutta jos sen tekisin niin pettämistähän se olisi.
Enpä haluaisi.
Mun mies osaa tyydyttää mut täysin ja tiedän ettei kukaan olis parempi, meidän kehot sopii toisilleen ja toisiinsa ihan täydellisesti. Olisi tosi tyhmä veto luopua siitä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vaihtaa kokonaan.
Mikä estää? Raha vai lapset?
En haluaisi. Jos joku muu alkaa liikaa kiinnosta, otan eron ja ryhdyn vasta sitten uuteen suhteeseen. Tällä hetkellä ei ole tarvetta vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
:D
En näe mitään järkeä siinä, että joku on parisuhteessa, mutta haluaisi pettää. Jos ei kykene olemaan vain yhden ihmisen kanssa, kannattaa pysytellä sinkkuna.
Haluaisin että ihastukseni pettäisi puolisoaan minun kanssani. Tai oikeastaan toivoisin että hänellä ei olisi puolisoa ollenkaan vaan että olisi sinkku ja vapaa tekemään mitä tahtoo ilman omantunnontuskia. Mutta kun ei ole niin ei ole.
En tällä enkä millään muullakaan hetkellä. Minulla on selkärankaa ottaa ero, jos nykyinen suhde ei enää kiinnosta. Pettäminen on selkärangattomien luuserien puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
En pettää, mutta kun on kolmatta viikkoa reissussa, niin yksinkertaisesti puute alkaa olla melkoinen ja siksi tulee vilkuiltua muitakin "sillä silmällä..."
Eikö olisi helpointa vilkuilla vain sitä nyrkkiä sillä silmällä reissun ajan?
Vierailija kirjoitti:
Puutteen voi hoitaa itsenäisestikin ;) Toki melkoisen heikolta kuulostaa, jos ei kolmea viikkoa kykene olemaan ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se saa muita. Olis jo lähtenyt jos saisi.
Haluaisin. Yks mies himottaa ihan älyttömästi. Mutta en voi, olen onnellisesti parisuhteessa.
En haluaisi, minulla on hyvä puoliso, en ikinä vaarantaisi luottamusta ja suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja se ettei suloinen unelmieni nainen ole kuitenkaan minulle saatavilla.