Haluaisitko pettää puolisoasi tällä hetkellä?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
"Kysynkin tässä nyt uskoakseni aika monen miehen puolesta niiltä naisilta, mikä siinä suuseksissä on niin kamalaa, ettei sitä voi antaa/vastaanottaa lainkaan? Suuseksin puute on kuitenkin monien tutkimustenkin mukaan suurin yksittäinen syy miehille käydä vieraissa. "
Vastaanottamisesta tykkään.
Suuseksiä en tykkää antaa. Penis on usein ainakin vähän likainen. Hionnut housuissa ja pissainen ja maistuu pahalta. Vaikka se olisi juuri pesty, se maistuu oudolta, ehkä saippualta? Penis suussa saa aikaan oksennusrefleksin. Spermakin maistuu yleensä pahalta ja pitäisi heti rynnätä pesemään hampaat, ei kovin seksikästä.
Nämä tuli ekana mieleen.
Kuselta se sun pilluskin maistuu.
Vierailija kirjoitti:
En halua.
Mutta pelkään pettäväni kun lähden nyt viikonloppuna viihteelle. Alkoholi alentaa estoja ihan liikaa. Mies ei ole paikalla ja saatan unohtaa sen olemassa olonkin alkon takia.
Minne päin olet lähdössä?
Todellakin. Jos vain löytyisi noin samanikäinen nainen, joka etsisi vain puhdasta seksisuhdetta muutaman kerran kuukaudessa tapaamisiin.
Kumppanuussuhde puolison kanssa toimii hyvin, vain seksi on puuttunut nyt jo 5 vuoden ajan. Hänellä on siihen fyysinen rajoite, joten eipä ole edes toivoa, että seksi palaisi suhteeseemme.
M56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vaihtaa kokonaan.
Mikä estää? Raha vai lapset?
Lapset ja se ettei suloinen unelmieni nainen ole kuitenkaan minulle saatavilla.
TÄMÄ KUULOSTAA JOTENKIN NIIN NIIN SURULLISELTA... Et siis ole suhteessa 'suloiseen unelmiesi naiseen'? Se on kyllä hirvittävää. Kuka hän lieneekään?
Vierailija kirjoitti:
"Kysynkin tässä nyt uskoakseni aika monen miehen puolesta niiltä naisilta, mikä siinä suuseksissä on niin kamalaa, ettei sitä voi antaa/vastaanottaa lainkaan? Suuseksin puute on kuitenkin monien tutkimustenkin mukaan suurin yksittäinen syy miehille käydä vieraissa. "
Suuseksiä en tykkää antaa. Penis on usein ainakin vähän likainen. Hionnut housuissa ja pissainen ja maistuu pahalta. Vaikka se olisi juuri pesty, se maistuu oudolta, ehkä saippualta? Penis suussa saa aikaan oksennusrefleksin. Spermakin maistuu yleensä pahalta ja pitäisi heti rynnätä pesemään hampaat, ei kovin seksikästä.
Nämä tuli ekana mieleen.
Pitää käydä pesulla ennen toimitusta ja karvat kannattaa ajella. Hien ja kusen haju voi pinttyä niihin. Pro tip, pesun jälkeen hammastahnaa käteen ja sillä vielä pesee peniksen niin on raikas.
Nainen ei voi haista pahalta ja naisen ei koskaan tule alentua suuseksiin. Miehen sitä tulee antaa. Mies on likainen sika, jonka voi aina jättää!
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Jos vain löytyisi noin samanikäinen nainen, joka etsisi vain puhdasta seksisuhdetta muutaman kerran kuukaudessa tapaamisiin.
Kumppanuussuhde puolison kanssa toimii hyvin, vain seksi on puuttunut nyt jo 5 vuoden ajan. Hänellä on siihen fyysinen rajoite, joten eipä ole edes toivoa, että seksi palaisi suhteeseemme.
M56
Miksi samanikäinen nainen? Tottakai aina nuorempi. Maksullisia voi toki koittaa, ei se ole ollenkaan niin kamalaa kuin yleisesti ajatellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä tuli ekana mieleen.
Pitää käydä pesulla ennen toimitusta ja karvat kannattaa ajella. Hien ja kusen haju voi pinttyä niihin. Pro tip, pesun jälkeen hammastahnaa käteen ja sillä vielä pesee peniksen niin on raikas.
Olihan tämä hammastahna osuus pilaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä tuli ekana mieleen.
Pitää käydä pesulla ennen toimitusta ja karvat kannattaa ajella. Hien ja kusen haju voi pinttyä niihin. Pro tip, pesun jälkeen hammastahnaa käteen ja
Ei ole pilaa, miksi olisi? V_tun amatöörit lol
Oikeastaan en nyt juuri, kun olen paskalla.
Jos olisi 100% varmaa ettei pettäminen paljastuisi, en pettäisi siitä huolimatta. En vaikka kuka tahansa olisi tarjolla. Ihan siksi koska en tahtoisi lopun elämää pitää salaisuutta painamassa mieltä. Ja se olisi niin väärin puolisoa kohtaan. Siksi kannattaa kumppani valita siten että myös seksi on molemmista hyvää. Ei tule moiset ajatukset edes mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin harrastaa seksiä minua haluavan naisen kanssa, joten kyllä haluaisin pettää. Oma vaimo ei ole muutamaan vuoteen halunnut minua, mutta suostuu muutaman kerran vuodessa mielikseni seksiin. Syö ajoittain itsetuntoa ja v*tuttaa. Tosin parisuhde muuten hyvä ja toimiva, joten vielä olen järkeillyt itselleni että tässä suhteessa kannattaa pysyä
Kiitos sanoin paitsi sillä erolla että oon nainen ja toiveissa olis minya haluava mies. Pettäisin varmaab meljeun heti jos tulis vastaan. Puenet lapset kyllö on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin harrastaa seksiä minua haluavan naisen kanssa, joten kyllä haluaisin pettää. Oma vaimo ei ole muutamaan vuoteen halunnut minua, mutta suostuu muutaman kerran vuodessa mielikseni seksiin. Syö ajoittain itsetuntoa ja v*tuttaa. Tosin parisuhde muuten hyvä ja toimiva, joten vielä olen järkeillyt itselleni että tässä suhteessa kannattaa pysyä
Kiitos sanoin paitsi sillä erolla että oon nainen ja toiveissa olis minya haluava mies. Pettäisin varmaab meljeun heti jos tulis vastaan. Puenet lapset kyllö on.
Oletko ryhis vai miksi miehet ei halua sinua?
Vuoteen ei ole omalta muijalta saanut niin kyllä sitä vois muualta lähteä etsimään🤔
Kyllä, mut vakipano on usein viikonloput vaimonsa ja perheensä kanssa joten ei just nyt onnistu ja muut vieraat miehet ei kiinnosta yhtään. Siispä, oman miehen kanssa luultavasti tänään ja sekin on ihan hyvä vaihtoehto.
En, haluaisin löytää hyvän kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vuoteen ei ole omalta muijalta saanut niin kyllä sitä vois muualta lähteä etsimään🤔
Aika kauan olet jaksanut. Täällä vasta kuukausi ilman pillua ja nyt on jo laivaristeily varattu ja Tinder-profiili tehty. Huomenna alan liehittelemään yhtä työpaikan rouvaa, jonka avioliiton tiedän olevan kriisissä.
Nämä tuli ekana mieleen.