Haluaisitko pettää puolisoasi tällä hetkellä?
Kommentit (78)
En haluaisi.
Minulla on huono puoliso, emme ole luotuja toisillemme. Haluaisin että hän olisi jossain muualla ja minä omassa kotonani, vaikka sitten muualla. Mutta pettää en haluaisi koskaan. Ei kyllä tulisi mieleenikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vaihtaa kokonaan.
Mikä estää? Raha vai lapset?
Lapset ja se ettei suloinen unelmieni nainen ole kuitenkaan minulle saatavilla.
Kumpi on painavampi syy? Mistä tiedät onko nainen saatavilla vai ei?
Yläkerran hottis saa penikseni aina jäykistymään pelkällä katseellaan. Vaimoni ei ole tähän pystynyt 10-vuoteen. Haluaisin ja varmasti vielä petänkin.
En haluaisi pettää mutta hän pettää kyllä minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vaihtaa kokonaan.
Mikä estää? Raha vai lapset?
Lapset ja se ettei suloinen unelmieni nainen ole kuitenkaan minulle saatavilla.
Mistä tunnet tämän suloisen naisen? Parisuhteessa etkä saa häntä? Oisinkohan mä hän :) Voisit kyllä saadakin mut :)
Pettäminen ei olisi se juttu vaan enemmänkin tarkoituksena löytää ’henkilö’ jonka kanssa viettää aikaa yhdessä tehden ja kokien hyviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen ei olisi se juttu vaan enemmänkin tarkoituksena löytää ’henkilö’ jonka kanssa viettää aikaa yhdessä tehden ja kokien hyviä asioita.
Et pysty puolison kanssa? Haluaisit kuitenkin että tuo toinen henkilö olisi vastakkaista sukupuolta? Miksi?
En halua pettää puolisoani. Ajatus mieheni pettämisestä ei ole käynyt mielessäkään. Mieheni on onneksi aina pitänyt minut kunnolla tyydytettynä, joten mitään tarvetta ei ole ollut vilkuilla muita miehiä.
Ei tällä hetkellä ole tarvetta siihen.. Mutta, jos fantasiaa tarjottais, mustaa iso munaista miestä, niin vaikeuksia olis. Ehkä en siltikään kuitenkaan pystyisi pettää.
Kyllä jos löytyisi aikuinen varattu, huoliteltu, hymyileväinen ja muutenkin minulle sopiva nainen.
En.
Mutta, jos edessäni olisi puutteessa oleva itsestään hyvin huolehtinut henkilö(viehättävä) ja joka kertoisi olleensa pitkään puutteessa ja juuri sillä hetkellä haluaisi seksiä kanssani niin vaikea olisi kieltäytyä auttamasta ystävää ahdistavassa puutteessa. Tosi puutteessa olevahan rohkenee puhumaan asiasta kahden kesken ja sitä keskusteluahan ei muuten olisi syntynyt.
Haluaisin entisen työkaverini kanssa. Kaverini puhuu mulle järkeä, etten ota yhteyttä mieheen. Pinnistelen, jotta en ottaisi.
Eipä kyllä yhtään kiinnostaisi. Sen verran mahtava vaimo mulla on.
In dreams: Kaverin tyttöystävä. Ei vartaloltaan mikään missi, mutta ne täyteläisen näköiset huulet ja himokas katse saa sukat pyörimään jaloissa.
In real life: En pettäisi. Kotona kaunis nainen ja hyvä seksielämä. Kaikki hyvin, ei kiinnosta riskeerata mitään. Erottelen fantasiat ja tosielämän toisistaan enkä leiki tulella.
Pieni flirtti piristää aina, mutta sen pidemmälle ei mennä. Koskee meidän suhteessa molempia eikä podeta moisista mustasukkaisuusdraamoja.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin. Yks mies himottaa ihan älyttömästi. Mutta en voi, olen onnellisesti parisuhteessa.
Naisen pettämisajatukset ja haaveet yläpeukkua???? Miehillä alapeukkua ja moralisointia??? Mikä siinä on naisella niin erilaista ja hyväksyttävää?
Haluaisin harrastaa seksiä minua haluavan naisen kanssa, joten kyllä haluaisin pettää. Oma vaimo ei ole muutamaan vuoteen halunnut minua, mutta suostuu muutaman kerran vuodessa mielikseni seksiin. Syö ajoittain itsetuntoa ja v*tuttaa. Tosin parisuhde muuten hyvä ja toimiva, joten vielä olen järkeillyt itselleni että tässä suhteessa kannattaa pysyä
Muutama tutuntuttu on, joiden kanssa menisin sänkyyn heti jos saisin tilaisuuden, riippumatta omasta siviilisäädystäni. Muuten ei kiinnosta pettäminen yhtään.