Haluaisitko pettää puolisoasi tällä hetkellä?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin harrastaa seksiä minua haluavan naisen kanssa, joten kyllä haluaisin pettää. Oma vaimo ei ole muutamaan vuoteen halunnut minua, mutta suostuu muutaman kerran vuodessa mielikseni seksiin. Syö ajoittain itsetuntoa ja v*tuttaa. Tosin parisuhde muuten hyvä ja toimiva, joten vielä olen järkeillyt itselleni että tässä suhteessa kannattaa pysyä
Sama täällä... ehkäpä se samassa tilassa nainen tai kesäkollia etsivä yh löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen ei olisi se juttu vaan enemmänkin tarkoituksena löytää ’henkilö’ jonka kanssa viettää aikaa yhdessä tehden ja kokien hyviä asioita.
Et pysty puolison kanssa? Haluaisit kuitenkin että tuo toinen henkilö olisi vastakkaista sukupuolta? Miksi?
Pystyn mutta haluan muutakin. Totta kai vastakkaista sukupuolta.
Haluaisin. Oman ihanan salarakkaani kanssa 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pettää, mutta kun on kolmatta viikkoa reissussa, niin yksinkertaisesti puute alkaa olla melkoinen ja siksi tulee vilkuiltua muitakin "sillä silmällä..."
Puutteen voi hoitaa itsenäisestikin ;) Toki melkoisen heikolta kuulostaa, jos ei kolmea viikkoa kykene olemaan ilman seksiä.
jos joka viikko olet tehnyt 30v miksei olis vaikeeta?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin harrastaa seksiä minua haluavan naisen kanssa, joten kyllä haluaisin pettää. Oma vaimo ei ole muutamaan vuoteen halunnut minua, mutta suostuu muutaman kerran vuodessa mielikseni seksiin. Syö ajoittain itsetuntoa ja v*tuttaa. Tosin parisuhde muuten hyvä ja toimiva, joten vielä olen järkeillyt itselleni että tässä suhteessa kannattaa pysyä
mikä sinua pitää yhdessä? oletko vanhan liiton mies?
En haluaisi pettää puolisoani. Olen kuitenkin siihen sortunut pari kertaa pitkän liiton aikana. Yhden kerran kyse oli kännisekoilusta ja se kadutti aidosti ja pitkään. Toisella kerralla selvin päin, suunnitelmallisesti ja useita kertoja saman kanssa. Halusin kokea niitä juttuja (lähinnä siis molemmin puolin suuseksiä), joihin puolisolla ei riitä ymmärrys, sain tämän daamin kanssa ne kokea useaan kertaan, suhde kuitenkin päättyi kun en halunnut jatkuvasti kotona valehdella asioita.
Nyt usean vuoden "kuivilla olon" jälkeen on taas alkanut tehdä mieli saada näitä omasta suhteesta puuttuvia juttuja (joihin puoliso on jopa joskus sanonut, että sun pitää näitä tehdä jonkun muun kanssa, tarkoittaen samalla, että se on sit heippa jos menet), mutta kuten sanoin, pettää en haluaisi ja kyllä vain on kamppailua omassa päässä tämän asian suhteen. Heikko on tahto silloin, kun jotain todella kovasti tekee mieli, mutta sitten tulee myös kova morkkis jos näitä toteuttelee toisen selän takana.
Ikuinen dilemma meidän suhteessa, rakastan naistani yli kaiken, arki sujuu, seksikin toimii mahtavasti tätä lukuunottamatta, arvot kohtaa ja viihdytään yhdessä, sitten tämä suuseksin puute ajaa hakemaan sitä muualta. Joku kysyy miksi menit yhteen, jos kerran tämä puuttui? No kun sitä nyt sen pari kertaa suhteen alussa oli ja kuvittelin, että muuttuu asian suhteen yhä avoimemmaksi myöhemmin, toisin kävi, sitten oli lopulta jo lapset tehty ja ei vaan näytä kiinnostavan. Seksiä kyllä puolison kanssa on usein ja sen vuoksi olen saanut itselleni perusteltua että "eikö tämä vaan riitä", mutta uhkaavasti näyttää sille ettei.
Kysynkin tässä nyt uskoakseni aika monen miehen puolesta niiltä naisilta, mikä siinä suuseksissä on niin kamalaa, ettei sitä voi antaa/vastaanottaa lainkaan? Suuseksin puute on kuitenkin monien tutkimustenkin mukaan suurin yksittäinen syy miehille käydä vieraissa.
Olisi aika helppo keino naisille ehkäistä miestensä pettämistouhuja, kun vaikka edes kerran kuussa ottaisi suihin ja vastapainoksi antautuisi nuoltavaksi. Haluaisin ymmärtää oman naiseni käytöstä tässä asiassa, mutta en ikinä ole saanut tyhjentävää vastausta tähän kysymykseen häneltä itseltään.
Luovu ihmeessä suhteestasi koska nainen ei ota suihin. Se onkin pätevä syy kirjottaa perusteluksi avioeropaperiin. Onko tommosia ukkoja oikeesti olemassa?!!?!
Toiv vaimosi ymmärtää lähteä ensin.
En todellakaan, en halua tai edes katsele muita miehiä miehinä. Mun mies on ainoa, jota haluan ja rakastan.
Todellakin haluaisin! Vaimo on rakas mutta himoja on enemmän toisenlaisiin naisiin. Exät olleet enemmän näitä "mun tyyppiä" ulkoisesti. Vaimo on kyllä tavallaan ihan jees ja onkin todella monien miesten mieleen. Muodokas brunetti (167/62, 70D) mutta ei vaan sytytä. Mä kiihotun itse vain aika hoikista ja siroista naisista. Ikävöin yhden exän kropan (54kg ja A-kuppi) perään usein. Hän oli myös paljon avoimempi kaikkien seksijuttujen suhteen.
No mut nyt on talot ja lapset jne...
Tämä on jännä juttu eli miksi esim. parinvaihtoa pidetään niin outona ja helpommin ollaan pettämään lähtemässä jos vierasta haluaa...? Nimittäin sehän on ihan normaalia, ei meitä ole oikeasti yksiavioisiksi tehty tai siis avioon kyllä, mutta seksuaalisessa mielessä ei. Tästä syystä me aloitimme parinvaihdon yhdessä vuosia sitten ja hyvin on toiminut vaikka ei se helppo laji ole, eikä sovi missään nimessä kaikille. Meillä tosin pysyy parisuhde virkeänä kun käydään parinvaihtobileissä 6-8 krt. vuodessa k:nummella.. Saa luvalla fantasioita toteuttaa eikä "pala" parisuhde vaan vahvistaa kun luottamus kasvaa... No jokainen tyylilläään.
Kyllä. Ei ole pettämistä kun menen luvalla.
Oikeastaan aika monen. Olen isokullinen mies ja rakastan sitä, kun varsinkin uudet panot menee aivan sekaisin varsinkin siinä vaiheessa kun työnnyn sisään.
nyt kuitenkin voisin pettää puolisoni äitin kanssa. Seksikäs 59v kihara vaaleanruskeatukkainen, kaunis, seksikäs ääni, seksikkäät ruskettuneet ja timmit jalat, isot tissit.
muistan kun anoppi joskus näytti venytys liikkeitä, joiden aikana piti haukotella kovaa ja se anoppi kuulosti juuris siltä että saisi orgasmia. Tänään hän tiukassa tpaidassa ai että ne isot tissit näytti herkullisilta.
anoppi saisi kokea kunnon rajun panon, jossa minä vien ja hän vikisee. Kävisin hänet kunnolla läpi. Nuolisin, imisin, panisin tissien väliin, suuhun, pilluun ja luultavasti ottaisin perseenkin, niin että anoppi voihkisi todella kovaa!!
Vaimo kyllä kerkesi jo, mutta kertoi sitten jostain ennen meitä tapahtuneesta kolmen kimpasta ystävänsä ja hänen miehensä kanssa. Alkoi seisomaan heti ja olisi tehnyt mieli kokea tuollainen hänen kanssaan.
Olen pettänyt usein.
Huono seksi ja pieni kalu (15cm) ei sytytä.
Vaimoni on jo vuosia sitten antanut luvan panna muita, mutten ole ollut siihen halukas, kun kotona saan hyvää seksiä. Sain hänet kiinni pettämisestä, ja nyt on itselläkin haku päällä. Vaimo tietää tästä ja se on hänelle periatteessa ok, mutta on ollut hauska seurata, miten hänellekin on noussut mustasukkaisuuden tunteita, vaikka hän aiemmin sanoi, ettei ole lainkaan mustasukkainen. Nyt pettämisen jälkeen vaimo on halunnut ottaa suihin ja antaa anaaliakin. Hän petti, kun seksielämämme ajautui tosi kaavamaiseksi ja tylsäksi, mutta nyt meidän seksi on parempaa kuin koskaan. Toisaalta minulle kelpaisi parhaiten se, ettei kumpikaan enää ikinä harrastettaisi muiden kanssa, mutta toisaalta haluaisin itsekin kokea jotain muuta ainakin pari kertaa. Sovimme kuitenkin rehellisyydestä, eli emme tee salassa mitään.
M42
Vierailija kirjoitti:
En pettää, mutta kun on kolmatta viikkoa reissussa, niin yksinkertaisesti puute alkaa olla melkoinen ja siksi tulee vilkuiltua muitakin "sillä silmällä..."
Siis kolme viikkoa reissussa ja puute jo huutava! Koetapa 12 vuotta niin kuin minä ja puhu sitte puutteesta!
Vierailija kirjoitti:
Luovu ihmeessä suhteestasi koska nainen ei ota suihin. Se onkin pätevä syy kirjottaa perusteluksi avioeropaperiin. Onko tommosia ukkoja oikeesti olemassa?!!?!
Toiv vaimosi ymmärtää lähteä ensin.
Ei avioero papereihin syytä tarvitse. Eikä suhdetta tuon takia tarvi lopettaa, voi tapailla ohella muita naisia.
En halua.
Mutta pelkään pettäväni kun lähden nyt viikonloppuna viihteelle. Alkoholi alentaa estoja ihan liikaa. Mies ei ole paikalla ja saatan unohtaa sen olemassa olonkin alkon takia.
Yhden iso ja napakkapyllyisen tuttavani kanssa. Olen itseasiassa laittanutkin hänelle lastit sisään.
Tuo liha on hirveän heikko...