Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuva paljastaa, kuinka paljon naisen kohdunsuu todella avautuu synnytyksessä: "Tätä en halunnut nähdä päivää ennen kuin synnytykseni käynnistetään"

Vierailija
27.04.2019 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuva-paljastaa-kuinka-paljon-naisen…

Jos tulevat mammat halusi jotain kauhisteltavaa :D

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään kauhisteltavaa.

Kahden lapsen äiti.

Vierailija
2/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi ollut mikään uusi tieto. Noinhan se on aina mennyt kun kohdunsuu 10cm auki niin alkaa ponnistusvaihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyvää lihaa.

Vierailija
4/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmä kysymykseni, en ole itse synnytyänyt. Miten tuo 10 senttiä mitataan? Ei mun pimppiin mahdu mitään 10 cm leveää? Enkä siksi oikeastaan ymmärrä miten sieltä vauvakaan voisi mahtua.

Vierailija
5/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hemmetin rinkulasta ne äidit kuvittelee vauvojensa puskeneen läpi tähän maailmaan :D

Hirveän järkyttävä kuva iik apua yhyyy!!!

T: kaksi kertaa synnyttänyt.

Vierailija
6/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmä kysymykseni, en ole itse synnytyänyt. Miten tuo 10 senttiä mitataan? Ei mun pimppiin mahdu mitään 10 cm leveää? Enkä siksi oikeastaan ymmärrä miten sieltä vauvakaan voisi mahtua.

Ei sinne mahdukkaan, se repeää.

Vierailija
7/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noinhan se menee. Mitäs kamalaa tuossa, kaunists ja luonnollista. Jos joku haluaa oieesti ”kauhistella” niin youtubesta synnytysvideoita :)

T. Viiden äiti

Vierailija
8/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kai aina ja kaikilla repeä, vaikkakin aika monilla?

Itselläni ei ole lapsia, mutta kuvia katsomattakin tiedän, että kohdunsuu avautuu suunnilleen vauvan pään verran. Kun kerran se vauva sieltä tulee läpi, ja tuskin se yli tarpeenkaan avautuu? En ymmärrä, miten tässä asiassa olisi jotain epäselvää kenellekään.

Vierailija
9/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotin kuvaa oikeasta kohdusta, höh. Mitä kauheaa tuossa nyt oli?

Vierailija
10/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt peräreikiäkin venyneempänä.

Vierailija
11/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa!

Vierailija
12/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mahtuisi juuri ja juuri tuo 1 sentin paksuinen penis sisään. En todellakaan saisi pentua ulos sisuksista.

Vierailija
13/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue juttu ja tarkastele kuvasarjaa sen lopussa. Kyse on kohdunsuun aukeamisesta.

Kohdunsuu on se vaginan ja kohdun välinen "portti". Sen pitää aueta.

Minäkään en ole synnyttänyt, joten mietin, että tuskat kai tulee siitä, että kun kohdunsuu on auennut, lapsen on vaan tultava vaginan kautta, ja vaikka vaginakin laajenee, niin ainakaan ensimmäisellä kerralla (?) tarpeeksi niin kuin ole sillä lailla "tottunut joustamaan"?

Onkohan supistukset sitten sitä, että lapsi (siis naisen keho) pakottaa kohdunsuuta aukeamaan?

Vierailija
14/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autuaita ovat yksinkertaiset!

Eipähän sinun aivot paljoa rasitu, jatka samaan malliin.

Ihmiskunta tuhoutuu yhtä jalkaa ilmaston kanssa, nykyihminen on niin tyhmä, että joutaakin kuolla sukupuuttoon.

Luojalle tiedoksi, että nyt on aika rysäyttää oikein kunnolla.

Amen!

Vierailija
15/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle mahtuisi juuri ja juuri tuo 1 sentin paksuinen penis sisään. En todellakaan saisi pentua ulos sisuksista.

Mulla ei menisi kohdunsuusta sisään minkään paksuinen penis.

T. Kolme kertaa synnyttänyt.

Vierailija
16/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue juttu ja tarkastele kuvasarjaa sen lopussa. Kyse on kohdunsuun aukeamisesta.

Kohdunsuu on se vaginan ja kohdun välinen "portti". Sen pitää aueta.

Minäkään en ole synnyttänyt, joten mietin, että tuskat kai tulee siitä, että kun kohdunsuu on auennut, lapsen on vaan tultava vaginan kautta, ja vaikka vaginakin laajenee, niin ainakaan ensimmäisellä kerralla (?) tarpeeksi niin kuin ole sillä lailla "tottunut joustamaan"?

Onkohan supistukset sitten sitä, että lapsi (siis naisen keho) pakottaa kohdunsuuta aukeamaan?

Kohdunsuu on se osa, jonka aukeaminen sattuu synnytyksessä eniten. Mutta se tapahtuu hiljalleen, usean tunnin aikana.

T. Kolmesti ilman kivunlievitystä synnyttänyt.

Vierailija
17/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kaikilla repeä.

Vierailija
18/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista että kohtu repeää, mutta onneksi harvinaista.

Vierailija
19/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tämä voi olla uusi asia kenellekkään

Vierailija
20/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aika tyhmä, jos ei tajua, että lapsi tulee sieltä ulos.