Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuva paljastaa, kuinka paljon naisen kohdunsuu todella avautuu synnytyksessä: "Tätä en halunnut nähdä päivää ennen kuin synnytykseni käynnistetään"

Vierailija
27.04.2019 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuva-paljastaa-kuinka-paljon-naisen…

Jos tulevat mammat halusi jotain kauhisteltavaa :D

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle mahtuisi juuri ja juuri tuo 1 sentin paksuinen penis sisään. En todellakaan saisi pentua ulos sisuksista.

Mulla ei menisi kohdunsuusta sisään minkään paksuinen penis.

T. Kolme kertaa synnyttänyt.

Pipetilläkö laittoivat siemenet sisään kun jäi huomaamatta, että peniksen pitää siellä pimperossa käydä ennenkuin voi tulla raskaaksi

Vierailija
22/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle mahtuisi juuri ja juuri tuo 1 sentin paksuinen penis sisään. En todellakaan saisi pentua ulos sisuksista.

Pipetilläkö laittoivat siemenet sisään kun jäi huomaamatta, että peniksen pitää siellä pimperossa käydä ennenkuin voi tulla raskaaksi

Voi tätä myötähäpeän määrää! Eikö koulussa opeteta enää mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmä kysymykseni, en ole itse synnytyänyt. Miten tuo 10 senttiä mitataan? Ei mun pimppiin mahdu mitään 10 cm leveää? Enkä siksi oikeastaan ymmärrä miten sieltä vauvakaan voisi mahtua.

Lue juttu ja tarkastele kuvasarjaa sen lopussa. Kyse on kohdunsuun aukeamisesta.

Kohdunsuu on se vaginan ja kohdun välinen "portti". Sen pitää aueta.

Minäkään en ole synnyttänyt, joten mietin, että tuskat kai tulee siitä, että kun kohdunsuu on auennut, lapsen on vaan tultava vaginan kautta, ja vaikka vaginakin laajenee, niin ainakaan ensimmäisellä kerralla (?) tarpeeksi niin kuin ole sillä lailla "tottunut joustamaan"?

Onkohan supistukset sitten sitä, että lapsi (siis naisen keho) pakottaa kohdunsuuta aukeamaan?

Kyllä se tuska alkaa jo siitä avautumisvaiheen alusta. Selkään sattui aivan helvetisti, kuin olisi koko selkää sahattu.

En tosin ehtinyt kuin kahden sentin avautumiseen, kun jo kiirehdittiin leikkaussaliin (vauvan sykkeet laski).

Vierailija
24/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat mammat. Mitä vit tua. Mites miehet. oksettaa jo nyt ajatella jotain akkaa

mies50v

Vierailija
25/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä myötähäpeän määrää! Eikö koulussa opeteta enää mitään?

Itse et tajunnut, että kirjoittaja tarkoitti kahta asiaa: A) ettei voisi harrastaa seksiä isomman peniksen kuin 1 cm paksun kanssa ja B) Ei voisi synnyttää, koska samasta vaosta se tunkee lopulta ulos.

Vierailija
26/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelläni on niin valioluokan siittiöt, että menivät uimalla loppumatkan. Osanottoni niille, jotka joutuvat kiksauttamaan munanjohtimeen saakka - ja toki sinulle, joka pinnasit biologian tunnit.

Vierailija
27/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelläni on niin valioluokan siittiöt, että menivät uimalla loppumatkan. Osanottoni niille, jotka joutuvat kiksauttamaan munanjohtimeen saakka - ja toki sinulle, joka pinnasit biologian tunnit.

Kysymys oli seksistä ja synnytyksestä.

Vierailija
28/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsa on kuin kumilenkki. Kun vauvan puskee ulos niin palautuu taas normaaliksi, ei se siitä pilalle veny.

Vierailija
29/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli kohdunsuusta. Ei sinne normaalitilanteessa mikään mahdu sisälle.

Vierailija
30/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tämä nyt ole itsestään selvää, jos se mukelon alienpää sieltä pitää pusertaa.

Vierailija
31/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli kohdunsuusta. Ei sinne normaalitilanteessa mikään mahdu sisälle.

Kysymys oli siitä, että kommentoija katsoi linkin kuvan ja tuumasi, että (tutkimustenkaan perusteella) pimperoon ei mahdu 1 cm paksumpaa penistä (kuva 1 cm -10 cm aukoista). Eipä se pentukaan silloin mahtuisi ulos tulemaan kun sitä ei pystyisi alullekaan panemaan.

Kommentoija kyllä itse tietää mistä on kysymys hänen omassa viestissään.

Vierailija
32/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttääkö ihmisiä nyt tuon aukon pienuus vai suuruus? En ymmärrä.

Vierailija
33/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmä kysymykseni, en ole itse synnytyänyt. Miten tuo 10 senttiä mitataan? Ei mun pimppiin mahdu mitään 10 cm leveää? Enkä siksi oikeastaan ymmärrä miten sieltä vauvakaan voisi mahtua.

Ei sinne mahdukkaan, se repeää.

Ei se kaikilla repeä.

No kyllä se käytännössä kaikilla repeää, ainakin ensimmäisellä kerralla. Toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Yleisempiä toki pienet repeämät, mutta repeämiä ne on nekin.

Vierailija
34/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti se kroppa vaan venyy ja joskus paukkuu, mutta suurimmalla osalla palautuu. Onnekkaille ei tule ollenkaan repeämiä tai korkeintaan pikku nirhauma, jota ei edes tikata. Kätilö ohjaa ponnistusvaiheen etenemistä niin, että kudokset saavat venyä rauhassa ponnistusten välissä. Jos tilanne siis sallii rauhassa synnyttämisen.

Vierailija
35/35 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue juttu ja tarkastele kuvasarjaa sen lopussa. Kyse on kohdunsuun aukeamisesta.

Kohdunsuu on se vaginan ja kohdun välinen "portti". Sen pitää aueta.

Minäkään en ole synnyttänyt, joten mietin, että tuskat kai tulee siitä, että kun kohdunsuu on auennut, lapsen on vaan tultava vaginan kautta, ja vaikka vaginakin laajenee, niin ainakaan ensimmäisellä kerralla (?) tarpeeksi niin kuin ole sillä lailla "tottunut joustamaan"? Onkohan supistukset sitten sitä, että lapsi (siis naisen keho) pakottaa kohdunsuuta aukeamaan?

Kyllä se tuska alkaa jo siitä avautumisvaiheen alusta. Selkään sattui aivan helvetisti, kuin olisi koko selkää sahattu.

En tosin ehtinyt kuin kahden sentin avautumiseen, kun jo kiirehdittiin leikkaussaliin (vauvan sykkeet laski).

Mua kyllä alkoi sattua paljon vasta loppuvaiheessa jolloin sain epiduraalin; luulen kyllä että olisin kyllä kestänyt vielä pidemmällekin jos olisi ollut pakko. Mulle se alkuvaihe oli suht helppo, jossain viidessä sentissä alkoi sattua silleen että piti keskittyä enemmän kivun sietämiseen (siedin hyvin hengityksen, liikkeen, matalan äänen, ilokaasun ja tens-laitteen voimin). Eli taitaa olla yksilöllistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi