Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pihahommia teitte tänään?

Vierailija
27.04.2019 |

Itse keräsin risuja, tein yhden kukkapenkin ja uusin jänisverkkoa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Minä keskityn nauttimaan asumisesta ilman turhia hommia. Huoltofirma hoitaa.

Vierailija
2/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join pari olutta terassilla, katselin lintuja rannassa ja otin taas pari olutta.

Hyvin jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä mitään. Vasta tulin töistä. Pitäis siirtää polttopuut pihalta liiteriin, tyhjentää komposti jälkikompostoriin, leikata hanhikkipuskat, korjata koiran juoksunaru ja vaihtaa pyykkitelineeseen uudet narut. Jos alottais tänään ja jatkais huomenna.

Vierailija
4/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Minä keskityn nauttimaan asumisesta ilman turhia hommia. Huoltofirma hoitaa.

Jotkut meistä nauttivat juuri siitä haravoinnista,  istuttamisesta jne.

Vierailija
5/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut vielä tehtyä pihahommia. Varmaan kukat pitää käydä kastelemassa, jos tuo puoliso ei sitä tee. Vielä ei oo hirveästi tehtävääkään, kun ruoho ei ole ennättänyt kasvaa, puoliso on hoitanut haravointihommat  ja suurin osa kukistakin on vielä siemeninä mullassa. Mutta kesällä sitten riittääkin hommaa senkin edestä, kun on kaksi isoa kukkapenkkiä, isohko mökkipiha ja muutenkin yksittäisiä kukkia suurin piirtein jokaisessa ilmansuunnassa. Onneksi ei sentään tarvitse tehdä kaikkea itse. Vaikka kyllä tässä alkaa jo vähän valmiiksi nakertamaan, kun puoliso istuttelee koko ajan vain lisää kukkia ja tiedän jo valmiiksi, että niiden nypläys tulee sitten olemaan minun hommaani. Saakeli. :D

Vierailija
6/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos koti on työleiri, niin varmaan siitä on pakko nauttia. Muuten menee hermot.

Vierailija
7/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos koti on työleiri, niin varmaan siitä on pakko nauttia. Muuten menee hermot.

Eihän se silloin ole työ kun siitä nauttii, vaan harrastus, josta saa hyvää oloa!

Vierailija
8/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vielä mitään. Vasta tulin töistä. Pitäis siirtää polttopuut pihalta liiteriin, tyhjentää komposti jälkikompostoriin, leikata hanhikkipuskat, korjata koiran juoksunaru ja vaihtaa pyykkitelineeseen uudet narut. Jos alottais tänään ja jatkais huomenna.

Hanhikit kukkivat viime syksynä ihan mielettömän pitkään <3

Vierailija
9/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haravoinut, silpunnut oksia, levitelly silput pensaiden alle, istuttanut nuukahtaneiden osto nsrsisdien sipulit perennaan (ainakin 50kpl), kuskannut komposti multaa pihalle 5 kärryllistä, levittänyt mullat, korjannu moottorisahan ja pilkkonut kolme isoa koivua, kuskannu pökäleet halontapaikalle.

Aloitin aamulla seiskalta. En oo edes muuta syöny kun yhden kupillisen jugurttia johon pilkoin banaanin. Nyt avaan oluen ja laitan saunan tulille. Onneks on viikko vielä lomaa että ehtii tehdä kaikki.

Vierailija
10/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haravoinut, silpunnut oksia, levitelly silput pensaiden alle, istuttanut nuukahtaneiden osto nsrsisdien sipulit perennaan (ainakin 50kpl), kuskannut komposti multaa pihalle 5 kärryllistä, levittänyt mullat, korjannu moottorisahan ja pilkkonut kolme isoa koivua, kuskannu pökäleet halontapaikalle.

Aloitin aamulla seiskalta. En oo edes muuta syöny kun yhden kupillisen jugurttia johon pilkoin banaanin. Nyt avaan oluen ja laitan saunan tulille. Onneks on viikko vielä lomaa että ehtii tehdä kaikki.

huh...minusta ei olisi omakotiasukkaaksi.

Vierailija
11/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammuskelin pikkulintuja ilmakiväärillä. Sain 20 saaliiksi. Kynin ja suolistin ne ja illalla teen niistä herkullista lintu-wokkia aasialaisella twistillä ja vihanneksilla.

METSÄSTÄJÄ

Vierailija
12/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta sain vaatteet päälleni.

Vierailija
13/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin pihan poikki metsälenkille. No, asun kerrostalossa. Semmoisia pihahommia.

Vierailija
14/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se silloin ole työ kun siitä nauttii, vaan harrastus, josta saa hyvää oloa!

Jotkut meistä eivät nauti pakkotöistä vapaa-ajalla.

Vierailija
15/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina jaksan ihmetellä näitä kerrostalo asujia....minusta tulisi lihava juoppo, jos ei olisi kokoajan jotain puuhattavaa. Istuisin sisällä, katsoisin töllöä ja joisin kaljaa ja punkkua.

Vierailija
16/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt kaksi kasvihuonetta ulkoa ja sisältä. Pessyt kastelualtaat (2 kpl), pessyt tomaattiruukkuina käytettävät laastipaljut (6kpl), sekä muutkin ruukut ja ämpärit ja parvekelaatikot. Pesin ja desinfioin lintujen talviruokintavälineet ja laitoin ne kesäksi varastoon.

Siivosin ja kunnostin kissojen ulkotarhan; hain sinne uutta hiekkaa pohjalle, leikkasin vähän tarhassa olevia pensaita, siirsin aitaa soveliaampaan paikkaan eli tein vähän kuin "lisäsiiven" varjoisampaan paikkaan.

Vierailija
17/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtenyt mökille, joten oli aikaa pyöräillä lasten kanssa ja käydä pitsalla.

Vierailija
18/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina jaksan ihmetellä näitä kerrostalo asujia....minusta tulisi lihava juoppo, jos ei olisi kokoajan jotain puuhattavaa. Istuisin sisällä, katsoisin töllöä ja joisin kaljaa ja punkkua.

Kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä.

Vierailija
19/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhalsin neulasmatot huitsiin ja siistin haravalla loput. Käänsin viljelylaatikoiden mullat ja kitkin suurimmat rikat. Mietin voisko jo ottaa jänisverkot pois, mutta annoin vielä olla ja korkkasin kaljan terassilla. Ihana kevät!

Vierailija
20/21 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole ystäviä? Entä harrastukset?