Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär ja poikaystävänsä lähtivät meidän mökille viikonlopuksi ja nyt tyttö on jossain maantien varrella raivona

Vierailija
27.04.2019 |

Oli kuulemma tullut automatkalla jotain riitaa ja tämä poikaystävä oli tytölle sanonut, että jos ei nyt lopeta (mitä?) tyttö jää tien varrelle ja hän kääntyy takaisin. No niin oli sitten käynyt ja nyt tyttö soittaa että minun tai isänsä pitäisi ajaa ~200 km päähän hakemaan tyttö jostain tienvarresta. Että sellainen sitten, meni tämä päivä pilalle!

Kommentit (219)

Vierailija
101/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuushäiriöinen poikaystävä. Neuvo tytärtä eroamaan heti.

N47

Turha näille on yrittää selittää, ei ole riittävää aivokapasiteettia. Itsekin jäin aikoinaan melkein tien varteen kun hyräilin radiosta tulevan musiikin tahtiin. Olinpa kauhea ja hankala prinsessa tuolloin, häpeän syvästi. Nyt ymmärrän olla hiljaa ja puhun ja teen vain kun herrani antaa minulle luvan. Tämähän se on oikein ja normaalia. No, sitä ei nuorena välttämättä vielä kaikkea ymmärrä. Nyt ap kunnon ripitys tytölle, että nöyrästi pitää vain hymyillä ja olla hiljaa eikä kertoa omia turhia mielipiteitä. Aina ensin pitää kysyä mieheltä ennenkuin ryhtyy mihinkään ja muistaa heti pyydellä loputtomasti anteeksi jos vaikka oma hyväntuulisuus on sattunut miestä ärsyttämään. Ei toista saa kiusata ja provosoida noin eihän.

Niin alanuolettajat? Kertokaa vaan rohkeasti mielipiteenne. Ja tarinani on tosi vaikka tiedän ettette sitä kykene ymmärtämään. Enkä tietenkään tarkoita, että tämän jutun poika on automaattisesti häiriintynyt mutta _me täällä emme voi sitä tietää_. Ja miksi hyökätä syyttämään tyttöä tällä vimmalla etenkään kun emme voi tietää. Itsekään en ole koskaan saanut apua teidän kaltaisten

möl yap inoi den takia, vaikka olen kärsinyt todella paljon ja usein. Nyt olen osittain vapaa exästä ja tuosta kaikesta, mutta täysin rikottu ja menettänyt uskoni ihmisiin. Mulla onkin teidän kaltaisille mölyäjille vain yksi neuvo, painakaa kaasu pohjaan kun lähestytte ulkokaarretta. Kukaan tuskin jää kaipaamaan vaan saadaan maailmasta vähän parempi paikka sen jälkeen.

Ettei vaan olis selvitettävää äidinkin kanssa.

Vierailija
102/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av kunnostautuu taas.

Nyt tyttö jotenkin turvallisesti kotiin ja sitten keskustelua parisuhteesta ja siitä, mitä käytöstä ei tarvitse sietää ja miten ei toimita muille. Tuossa on joko toksinen suhde molemmin puolin tai hullu poikaystävä ja se on hyvä sanoittaa ja olla tukena. Olisin jättänyt hullun poikaystäväni vuosia aiemmin, jos olisin saanut aikuista ohjausta.

Mitä ihmettä tuo tummennettu tarkoittaa? Puhumista? Jos tarjoittaa puhumista, niin miksi et kirjoita niin, vaan jotain lässynlässyn kieltä? 

Sanoittaa eli nimetä jokin ilmiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle tyttärelle jos tekisi noin että jättäisi tien varteen niin se voisi olla pitkäkin sairaalareissu tiedossa.

Kaupunkiin jos jättäisi niin sitten ei mitään.

Vierailija
104/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä koko juttu ei ole totta, mutta Piikkiössä se Piiakin riidan jälkeen lähti ulos, eikä enää palannut. Sattumasta kaikki on kiinni. Jokin epätavallinen tapahtuma luo olosuhteet onnettomuuksille ja henkirikoksille. En koskaan jättäisi ketään tienposkeen.

Vierailija
105/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän emme oikeasti tiedä, mitä on tapahtunut. Tytön saaminen turvallisesti kotiin on oma asiansa, jonka selvittämisessä olennaista lienee, pääseekö omin nokin bussiin vai täytyykö tosiaan hakea.

Ja ihan eri juttu on selvittää, onko poika käyttäytynyt asiattomasti vai tyttö vaikkapa kiukuspäissään marssinut autosta ulos ja kieltäytynyt jatkamasta matkaa - tämä selviää vasta jututtamalla molempia. Ennen sitä ei kannata tuomita kumpaakaan.

Vierailija
106/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa iässä oleva tyttö osaa hoitaa itsensä kotiin.

jos ei,niin ei vielä seurustelisi

Vierailija
107/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä nuorten kanssa ja kyllä niin on väärä uskomus se, että tytöt ovat poikia kypsempiä nuorina. Tytöillä voi olla koulu ja harrastukset järjestyksessä, mutta käytös on ihan uhmaikäisen tasolla. Aina pitää saada oma tahto läpi. Ei kyetä kompromisseihin. Kiukutellaan ja mennään mykkäkouluun jos kaikki eivät tanssi tytön pillin mukaan. Pojat ovat usein ihan neuvottomia tämän käytöksen edessä ja alistuvat. Tytöt ovat myös hyviä manipuloimaan ja puhuvat mustan valkoiseksi. Käyttäytyvät itse rumasti, mutta kääntävät tilanteen niin, että heitä on kohdeltu huonosti.

Saman olen huomannut opettajana. Tytöt on fiksuja ja äkkiä kuunneltuna kypsiä, mutta joukossa on prinsessoja, jotka manipuloivat, kiukuttelevat ja vaativat ja vaativat kaiken itselleen esim. poikaystäviltä. Nämä pojat on ihan hukassa, kun puolet ajasta menee prinsessan pillin mukaan tanssimiseen ja prinsessan hyvittelyyn, kun poika ei olekaan totellut heti komennosta ja osannut olla oikealla tavalla. Mielestäni tyttöjen sosiaaliset taidot on usein paljon heikompia, pojat osaa huomioida toista paremmin ja ymmärtävät, että elämässä on kompromisseja.

Minusta ap:n tapauksessa tytölle kävi hyvin. Joko pääsee eroon surkeasta poikaystävästä tai sitten hän sai opetuksen, miten toista kohdellaan, jos oli itse syyllinen tapahtuneeseen. Niin tai näin, hyvä lopputulos. Miksi hän teille muuten soittaa? Kyllä minua olisi sen verran hävettänyt, että olisin osannut hoitaa itseni kotiin ihan itsekin.

Vierailija
108/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutamia, jotka on jätetty tien varteen. Jokaisessa tapauksessa se on ollut puhtaasti jätetyn oma vika. Esim. opiskelukaverini jätti hänen isänsä, kun tämä hemmoteltu mimosa ja kaveripiirin kiukkupeppu oli alkanut kranakata isälleen ja isä oli tunnin kuuntelun jälkeen heittänyt autosta ulos. Hänellä on kiltti ja fiksu isä, ei vaan jaksanut enää hyvitellä hankalaa tytärtään.

Samoin äitini lensi kerran autosta ulos ja tiedän 100%, että omaa syytään. Siskonsa heitti ulos, kun olivat tapelleen ja äitini oli tapansa mukaan jatkanut ja jatkanut riitaa...

Vierailija
109/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tällä kertaa ei päästy edes mökille asti.

Vierailija
110/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmat luottaa itseensä, he luottavat myös lapsiinsa.

Vierailija
111/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5

Vierailija
112/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa iässä oleva tyttö osaa hoitaa itsensä kotiin.

jos ei,niin ei vielä seurustelisi

Olen kolme kertaa vanhempi, mutta kyllä sitä itsekin pitäisi hetki miettiä, miten sitä hommaisi itsensä kotiin jostain epämääräisestä paikasta parin sadan kilsan päästä kotoa. No, koska rahaa ei tarvitse miettiä, yrittäisin tilata taksin viemään lähimmälle juna/bussiasemalle, mutta kun ei niitä taksejakaan ole nykyään enää takuuvarmasti liikkeellä. 

Vierailija
113/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin toimi väärin. Tyttö kiukutellessaan ja poika jättäessään. Ketään ei jätetä yksin johonkin tien varteen. Jos ei jaksa katsella niin kääntyy takaisin ja potkii lähimmälle bussipysäkille, mutta ei ikinä mihinkään korpeen.

Vierailija
114/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miten oletetaan heti ekalla sivulla, että tyttö kiukutellut turhasta ja poikaystävä väsyneenä käskenyt ulos autosta.

Exäni itse haastoi riitaa aivan kaikesta. Ja yleensä vielä alkoi nimitellä minua ja pilkata niin.kauan, kunnes suutuin ja ärähdin. Sen jälkeen olinkin kuulema raivohullu, joka suuttuu olemattomista. Näin myös mainosti kavereilleen ja muille.

Hyh, onneksi on ex.

Vierailija
115/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö tyttö Porvooseen?

Vierailija
116/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vastaava tyttis nuorempana. saattoi yhtäkkiä sanoa että nyt pizzalle ja marssi lähimpään pitseriaan tilaamaan. En sitten mennyt kerran perässä (maksamaan) ja siitähän tuli melkoinen show mihin tyttiksen äitikin otti osaa haukkumalla minut surkeaksi .

Tämä oli vain yksi pikkujuttu,mutta tuollaisia prinsessoja on aina siellä täällä.

Mikä vastaava? Näinkö tässä sanottiin?

Vierailija
117/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä koko juttu ei ole totta, mutta Piikkiössä se Piiakin riidan jälkeen lähti ulos, eikä enää palannut. Sattumasta kaikki on kiinni. Jokin epätavallinen tapahtuma luo olosuhteet onnettomuuksille ja henkirikoksille. En koskaan jättäisi ketään tienposkeen.

On muuten totta. Itsekin olen muutaman kerran havahtunut siihen, jos olen ollut todella suutuksissani (itsekseni raivonnut siis, en muille) olen selkeästi huonoa seuraa myös itselleni ja altis joutumaan onnettomuuksiin. Tuollaisilla hetkillä pitäisi tosiaan puhaltaa suurin raivo pois, eikä tehdä hätiköityjä tyhmiä päätöksiä. Yksin tienvarressa raivona oleminen, ei ole järkevää.

Vierailija
118/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu autossa luultavimmin mennyt näin

Poika: lopeta toi tai heitän sut ulos tästä autosta

Tyttö: no etkä heitä

Poika: heitän

Tyttö: ei sulla oo munaa heittää mua pois tästä autosta

Poika: ai ei vai?

Tyttö: no ei vitussa

Ja auto pysähtyy ja tyttö lentää pihalle yllytyksen(kin) seurauksena

Vierailija
119/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa samat tyypit pauhaa kiukkuprinsessoista ja fantasioivat tytön rais kaamisesta kuin ne suomalaiset miehet, jotka korostavat aina, että Suomessa naisia ja tyttöjä kohdellaan tasavertaisesti ja kunnioittavasti. Ihan pitäis muualta tulleiden ottaa oppia näistä junteista.

Vierailija
120/219 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei lopettanut kiukuttelua matkalla? Ei kovin fiksu tyttö. Olisi sitten jatkanut perillä. Mihin se poikaystävä nyt sitten muka meni? Jatkoi matkaansa teidän mökille ja asustelee siellä tyytyväisenä? :D Juujuu.

Lapsellinen poikaystävä kääntyi takaisin. Hyvä vaan kun tytär oppii valitsemaan seuransa paremmin. Toivottavasti jo seuraava poikaystävä on kunnollinen.

No mistäs sinä tiedät, että nimenomaan poikaystävä on ollut se lapsellinen. Jos tyttö on vaan jatkanut kiukuttelua ja ollut ehkä hyvinkin ilkeä pojalle, niin en ihmettele, että pojan mitta täyttyi. Jos tyttö olisi ollut järkevä, hän olisi asiallisesti selvittänyt asiat pojan kanssa ilman tuittuilua ja syyttelyjä. Luultavasti ei olisi jäänyt yksin sinne tien varteen, vaan olisivat joko selvittäneet asiat fiksusti, tai sitten asiallisesti sopineet, että mökkeily kannattaa nyt jättää ainakin tällä kertaa tähän ja olisivat yhdessä kääntyneet takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän