Tytär ja poikaystävänsä lähtivät meidän mökille viikonlopuksi ja nyt tyttö on jossain maantien varrella raivona
Oli kuulemma tullut automatkalla jotain riitaa ja tämä poikaystävä oli tytölle sanonut, että jos ei nyt lopeta (mitä?) tyttö jää tien varrelle ja hän kääntyy takaisin. No niin oli sitten käynyt ja nyt tyttö soittaa että minun tai isänsä pitäisi ajaa ~200 km päähän hakemaan tyttö jostain tienvarresta. Että sellainen sitten, meni tämä päivä pilalle!
Kommentit (219)
Hyvä opetus tytölle. Taisi käyttäytyä kauheasti jos sai toisen noin hiiltymään. Ehkä nyt vähän aikuistuu.
Kannattaa hankkia se mökki järkevän matkan päästä. Oma kipuraja meni puolen tunnin ajomatkassa.
Jospa tytär keksisi tällä kertaa ihan itse miten selvittää tilanteensa johon on itsensä hankkinut.
Vttu mikä sika se poikaystävä! Nyt saisi heti hakea tytön sieltä pois!
Taksi lähimmälle bussi- tai juna-asemalle ja sieltä eteenpäin. Ja poikaystävän voi dumpata saman tien. Toista ei hylätä keskelle ei-mitään, vaikka vähän kiukuttaisi.
Kuulostaa siltä, että tytärtä vaivaa prinsessasyndrooma. Tuon häiriön on yleensä aiheuttaneet vanhemmat hemmottelemalla ja antamalla toisen laistaa kaikesta vastuusta.
On ihan oikein että tasapainoton poikakaveri tulee jätetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Taksi lähimmälle bussi- tai juna-asemalle ja sieltä eteenpäin. Ja poikaystävän voi dumpata saman tien. Toista ei hylätä keskelle ei-mitään, vaikka vähän kiukuttaisi.
Tämä. Täysin vastuutonta käytöstä ex-poikaystävältä.
Vierailija kirjoitti:
Prinsessa ihan kävelee vaan.
Näin on, jos jatkoi vielä vinkumista, vaikka varoitettiin.
Hahahaa luuli että saa pompoteltua poikaparkaa. Hyvä et pojalla oli sisua pistää vastaan. Olin itsekin tuollainen painajainen nuorena. Onneksi elämä opetti, mut valitettavasti yksi hyvä mies tuli menetettyä tuolla kiukuttelulla.
Miksei lopettanut kiukuttelua matkalla? Ei kovin fiksu tyttö. Olisi sitten jatkanut perillä. Mihin se poikaystävä nyt sitten muka meni? Jatkoi matkaansa teidän mökille ja asustelee siellä tyytyväisenä? :D Juujuu.
Vierailija kirjoitti:
Jospa tytär keksisi tällä kertaa ihan itse miten selvittää tilanteensa johon on itsensä hankkinut.
Hänhän keksi. Tietysti iskä hakee. No problem.
Vierailija kirjoitti:
Miksei lopettanut kiukuttelua matkalla? Ei kovin fiksu tyttö. Olisi sitten jatkanut perillä. Mihin se poikaystävä nyt sitten muka meni? Jatkoi matkaansa teidän mökille ja asustelee siellä tyytyväisenä? :D Juujuu.
Lapsellinen poikaystävä kääntyi takaisin. Hyvä vaan kun tytär oppii valitsemaan seuransa paremmin. Toivottavasti jo seuraava poikaystävä on kunnollinen.
Ette kyllä mene hakemaan! Nyt on aika pistää rajat neidille. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Kyllä saa vanhemmat peiliin katsoa, kun "kasvatuksen" lopputulos on tuollainen primadonna.
Rikosilmoitus siitä pojasta. Tuo on heitteillejättö.
Eikö sieltä pääse jollain bussilla pois? On kyllä täysin anteeksiantamaton teko pojalta.
Itsekin jouduin tuolla nuorena miehenä uhkailemaan. Nyt on menty 20 vuotta sopuisasti yhtä matkaa.
Tuota... minä hakisin tyttären. Ja kysyisin joskus myöhemmin - kun tunteet ovat rauhoittuneet - mitä oikein tapahtui.
Noin pääsääntöisesti olen kyllä sitä mieltä, että ketään ei riidan takia jätetä keskelle korpea. Jos alkaa liikaa vi..ttaa, käännetään auton nokka kohti kotia, ja jätetään mökkireissu väliin. Mutta ketään ei jätetä autosta matkalle, paitsi jos toinen on käynyt fyysisesti päälle.
Ja siitä tuskin on sentään kyse.
On aika alamittaista alkaa sanallisen riidan takia uhkailla kyydistä jättämisellä ja vieläpä toteuttaa se. Tuo on henkistä ja fyysistä jyräämistä ja hallintaa. Siinä tulee poikaystävä ilmaisseeksi, että "et saa kritisoida minua, tai pakotan sinut vaikeuksiin".
Mutta tietysti tyttäresikin on saattanut olla aika kauhealla päällä, missä tapauksessa minä ainakin poikaystävän asemassa ihan vaan palannut kotiin ja palauttanut tytön kotiinsa.
Miten tämä voi olla tytön vika? Eihän edes tiedetä, millaista käytöstä poikaystävä on kiristänyt häneltä tienvarteen jättämisen uhalla! Ja vanhempien päivä pilalla kun tytär tarvitsee apua, turvaa ja tukea.
Prinsessa ihan kävelee vaan.