Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisiä vaivaa kun tuolla ulkona on 20 astetta lämmintä ja ovat takki päällä??

Vierailija
27.04.2019 |

??

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kesä ei ala huhtikuussa. Maa on jäässä vielä. Oon nytkin flunssassa, koska en ole pitänyt takkia. Täällä on vielä paikka paikoin lunta ja kova tuuli. Pitääkö mun sairastuttaa itteni sen takia, että mä en olisi sun mielestä ” outo”

Flunssan aiheuttaa virus eikä se että et ole pitänyt takkia.Mistä teitä oikeen sikiää?Oletko käynyt edes peruskoulua?

Ap

Vilustuminen johtaa helposti flunssaan, koska kylmä heikentää immuunipuolustusta ja flunssavirus lisääntyy nopeammin kylmässä kuin lämpimässä.

https://www.terve.fi/artikkelit/79513-hs-vilustuminen-johtaa-flunssaan-…

Vierailija
122/123 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin tuulee niin kylmästi että saa olla pipo päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kesä ei ala huhtikuussa. Maa on jäässä vielä. Oon nytkin flunssassa, koska en ole pitänyt takkia. Täällä on vielä paikka paikoin lunta ja kova tuuli. Pitääkö mun sairastuttaa itteni sen takia, että mä en olisi sun mielestä ” outo”

Flunssan aiheuttaa virus eikä se että et ole pitänyt takkia.Mistä teitä oikeen sikiää?Oletko käynyt edes peruskoulua?

Ap

Oletko ap kuullut sellaisesta kuin vastustuskyky ja mitkä asiat siihen vaikuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme