Vihreä nainen. Entä jos todetaankin, että sperma onkin kaikkein ekologisin kasvovoide?
Ei tarvita edes purkkia. Miten sitten suu pannaan?
Tulisiko painetta vaihtaa merkkiä?
Kommentit (8)
No kun en itse tuota spermaa, niin mitäs mä tuolla tiedollaa teen? Menen kadulle kyselemään et saisko vähän spermaa kun aamurutiinit vaatii kasvovoidetta? Vai ajatteletko sä että mun pitäis alkaa parisuhteeseen ihan vaan että spermaa saisin?
Minulle ei olisi merkitystä, sillä en käytä kosmetiikkaa, en meikkejä, enkä voiteita. Tai no huulirasvaa käytän joskus ja jos se nyt sitten olisi parasta just spermasta, niin opettelisin siitäkin eroon. :) En ole noin viiteen vuotteen käyttänyt mitään ihovoiteita.
Jokaiselle miehelle tulee spermanluovutusvelvollisuus. Viisikymppisenä naisena vaadin alle kolmekymppisiltä miehiltä itselleni kasvovoidetta. Ei ne huonot miehet kelpaa edes tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle miehelle tulee spermanluovutusvelvollisuus. Viisikymppisenä naisena vaadin alle kolmekymppisiltä miehiltä itselleni kasvovoidetta. Ei ne huonot miehet kelpaa edes tuohon.
Aivan! Kohta Jane Fonda sanoo vaativasti mainoksessa, että I.m worth it ja vaatii nuoren miehen siemennestettä decolteelleen.
Etsi tietoa, ei se ole. Peniksen palvonta-kulttuuria. Voi aiheuttaa allergisia reaktioita, ihon kuumotusta, kiristävää tunnetta. Mitä jos todettaisiin, että emättimestä erittyvä neste korjaisi miehillä vitamiininpuutosta. Monikaan mies ei suostuisi sitä nauttimaan, olisihan se niin alentavaa ja ällöttävää nauttia suun kautta tai laittaa iholle naisen alapään nesteitä. Spermasta voi olla naiselle terveysetuja esim. raskauden aikana, mutta ne terveysedut tulevat myös alapään kautta nautittuna. Ei ole luonto tarkoittanut, että suuhun lauettaisiin jatkuvasti tai siemennesteet siveltäisiin naamalle.
Vierailija kirjoitti:
No kun en itse tuota spermaa, niin mitäs mä tuolla tiedollaa teen? Menen kadulle kyselemään et saisko vähän spermaa kun aamurutiinit vaatii kasvovoidetta? Vai ajatteletko sä että mun pitäis alkaa parisuhteeseen ihan vaan että spermaa saisin?
Se on ihan sun oma valinta. Tilanne nyt vaan on mikä on.
Suu pannaan. :D pun intended?