Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvailkaa jousimies naista

Vierailija
26.04.2019 |

siinä se tulikin

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jousimies nainen mutta en ainakaan omasta mielestäni stereotyyppinen jousimies. En ole koskaan ollut urheilullinen enkä oo myöskään ikinä matkustellut. En tiedä olenko kovin suorasanainennkaan.

Mutta kun katsoo syntymäkarttani muita osia löytyy enemmän yhtäläisyyksiä. Olen nouseva kaksonen ja kuumerkki on vaaka.

En myöskään ole kovinkaan sosiaalinen enkä varsinkaan mikään bileiden keskipiste.

Vierailija
42/60 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä kuvauksia. Olen jousimies-mies enkä voi ymmärtää tuollaista hölynpölyä.

Itse olen todella ystävällinen ja muut huomioon ottava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöjä ja hyväntahtoisia. Mielenkiinnon kohteet vaihtelee paljon.

Saattaa välillä möläytellä sammakoita suustaan

44/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiluja ja eläinrakkaita. Ovat naiskavereilleenkin mukavia. Paras ystäväni on jousimiesnainen. Tavattiin talleilla yli 60 vuotta sitten ja ystävyys jatkuu. Säilyi, vaikka vuosikymmeniä asuimme kaukana toisistamme. Hän Sveitsissä ja minä Argentiinassa.

Vierailija
45/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosnaamaisia

Vierailija
46/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tuon nykyään olla jousihenkilö tai jousimiesoletettu?

Vierailija
47/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: Sosiaalinen, ihmisten kanssa toimeentuleva, iloinen ja huumorintajuinen. Mutta suuremmalta osin erakko, viihdyn äärettömän hyvin yksin ja yksinäisyydessä, melankolinen, luonto on kaikki kaikessa. Realisti mutta vahvasti myös optimisti, riippuen asiasta. Hyvä työntekijä, vastuuntuntoinen, reipas ja ripeä. Äkkipikainen, mutta en ollenkaan pitkävihainen. Oon hyvä tulkittemaan ihmisiä, mua ei helpolla huiputeta, järki päässä. Jos olen asioista jotain mieltä pystyn sen perustelemaan. Haluaisin että asiat tehdään niinkuin minä haluan mutta osaan joustaa enkä ole perusteetta jääräpää. Ärsyynnyn helposti mutta osaan kyllä käyttäytyä ihmisiksi  :D

En usko horoskooppeihin.

Vierailija
48/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu Oikeakätisenä oikea hauis kehittyneempi kuin vasen. Tarkkanäköinen. Hyvä sihti. Pitää hiuksensa lyhyenä tai tiukalla letillä. Rauhallinen, malttaa sihdata pitkään, jotta osuu varmasti maaliinsa. Itsevarma. Kotona on palkintokaappi.

Vierailija
49/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti edes ole jousimies vaan joku muu horoskooppimerkki. Olen epäluuloinen, laiska, epäsosiaalinen, itsekäs, mukavuudenhaluinen, mutta rehellinen, suorapuheinen, tarkka ja täsmällinen. Sellainen introvertti misantrooppi.

Vierailija
50/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy palkintoja tämän jousimiehen kaapista 😅

Vierailija
51/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmasti edes ole jousimies vaan joku muu horoskooppimerkki. Olen epäluuloinen, laiska, epäsosiaalinen, itsekäs, mukavuudenhaluinen, mutta rehellinen, suorapuheinen, tarkka ja täsmällinen. Sellainen introvertti misantrooppi.

Mitä muita merkkejä sun kartalta löytyy?

Vierailija
52/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei mitään tietoa. Lisäksi vielä ylianalyyttinen, mutta välinpitämätön. Lievästi tunnekylmä ja jäärä. Tulen toimeen ihmisten kanssa, mutta toisaalta en välitä. Toimintakykyni toimii kaaoksessa erittäin hyvin. Epäilen kyllä jonkinmoista aspergeria itselläni.

Vierailija
53/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei mitään tietoa. Lisäksi vielä ylianalyyttinen, mutta välinpitämätön. Lievästi tunnekylmä ja jäärä. Tulen toimeen ihmisten kanssa, mutta toisaalta en välitä. Toimintakykyni toimii kaaoksessa erittäin hyvin. Epäilen kyllä jonkinmoista aspergeria itselläni.

Pelkkä aurinkomerkki ei vielä kerro ihmisestä välttämättä paljoakaan. Esim kuu- ja nouseva merkki kertovat myös.

Voit laatia oman syntymäkarttasi esim astro.fi sivustolla. Ilmaista mutten ole varma vaatiiko kirjautumisen.

Vierailija
54/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä aurinkomerkki ei vielä kerro ihmisestä välttämättä paljoakaan. Esim kuu- ja nouseva merkki kertovat myös.

Voit laatia oman syntymäkarttasi esim astro.fi sivustolla. Ilmaista mutten ole varma vaatiiko kirjautumisen.

Voishan sitä koittaa. Toisaalta en usko pätkääkään horoskooppeihin.

Huvittavaa vaan joskus nämä jousimies-kuvailut ja ne on aina ne samat. "Tykkää matkustaa."

Mua ei sais kotoota minnekään jos ei olisi pakko.

"Urheilullinen."

Mä vihaan liikuntaa.. Jne..

Vierailija
55/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen just silloin kuin itseä huvittaa. Rakastan olla yksin ja omassa rauhassa. Oikeudenmukainen totuuden torvi. Rakkauden osuessa kohdalle ja sen lujaa iskiessä hyvinkin uskollinen. Huonosti kohteleva mies saa kyllä ennen pitkää nenilleen ja tuntee nahoissaan. Oman tiensä kulkia ja oman arvonsa tunteva nainen. Ei välitä muiden mielipiteistä! Saattaa piilottaa sydämensä kovan kuoren sisään, mutta usein se sydän on täynnä lämpimiä tunteita. Joskus raskas analysoidessaan kaikkea mahdollista. Eikä kannata luulla, että huumorintaju ja hölmö olisi sama asia, kuin tyhmä! On kyllä yksi viisaimmista merkeistä vaikka aina ei ehdi harkita tekemisiään ja sanomisiaan.

Yhdestä tällaisesta on kokemusta, tämä yksilö oli hirveän älykäs, kova kuori ja herkkä sisältä. Suunnattoman seksuaalinen sitten kun päästiin siihen saakka. Analysoi asioita viiltävän tarkasti. 

Vierailija
56/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voishan sitä koittaa. Toisaalta en usko pätkääkään horoskooppeihin.

Huvittavaa vaan joskus nämä jousimies-kuvailut ja ne on aina ne samat. "Tykkää matkustaa."

Mua ei sais kotoota minnekään jos ei olisi pakko.

"Urheilullinen."

Mä vihaan liikuntaa.. Jne..

Joo ei noi kuvaukset sovi minuunkaan vaikka olen myös jousimies. 😃

Mä en usko päivähoroskooppeihin ym mutta astrologia yleensäkin on ihan hyvä itsetuntemuksen väline. :)

Vierailija
57/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jousimies, joten en voi kuvailla naista.

Vierailija
58/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jonka syntymäpäivä on marras-joulukuussa.

Vierailija
59/60 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idealisti, kärsimätön, älykäs, äärimmäisen eläinrakas, valikoivasti sosiaalinen. Olen introvertti mutta sosiaalisesti lahjakas, en vain oikein jaksa ihmisiä. Kaipaan vapautta, olen ollut pitkissä parisuhteissa mutta nyt yksin on paras. Ahdistun helposti ja olen mustasukkainen, en ole parisuhdetyyppiä. Ehdoton mielipiteissäni silloin kun tunnen asian omakseni, haluan kuitenkin oppia uutta ja haastaa itseäni. Luen paljon. Vähän häseltäjäluonne, mutta Hannu Hanhen onnella selvinnyt. Hauras ja vahva yhtä aikaa. Nuorena hyvin seksuaalinen, nykyisin menettänyt merkityksensä. Lämmin ja ystävällinen, autan aina. Olen kasvissyöjä.

Kartallani on paljon Skorpionia, tuo oman sävynsä luonteeseeni, jos horoskooppeihin haluaa uskoa.

Vierailija
60/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prseestä, itsekkäitä, mutta todella kauniita. :)