Kuvailkaa jousimies naista
Kommentit (60)
Erittäin kokeilunhaluinen seksuaalisesti. Vaihtelua joka asiassa, myös kumppaneissa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikista vastauksista.
Olen sosiaalinen ja hyväntahtoinen kaikille. Etenkin jos en tunne henkilöä, kohtelen heitä kuten itseäni toivoisin kohdeltavan.
Olen suorasukainen ja se ei kaikille kelpaa. Minua ei nykyään kiinnosta jos jotakin ei fakta miellytä. Osaan tukkia suuni, jos en ole varma.
En ole miesmäinen. Olen aika tyttömäinen, mutta ymmärrän miehiä, koska kasvoin poikien kanssa. (Tästä tulee varmaan poru, mutta eri asia kasvaa tyttöjen kanssa kuin poikien kanssa ikään 7.)
Tiedän, että suorat puut katkaistaan ensin, mutta minä pidän silti pääni kunnes joku perustelee jotain mietinnän arvoisesti.
-ap
Kerro nykyisestä parisuhteestasi, mielellään ihan suorasukaisesti :)
kysyy jousimies-mies
Vierailija kirjoitti:
Aivan törkeä suustaan eikä käytöksessäkään mitään filttereitä käytössä. Armoton idealisti ja jääräpäinen haihattelija. Niin joustava, että menee jo periaatteelliseksi.
Idealisti jääräpää haihattelija...?
Mua ei kyllä toisten asiat kiinnosta. Omissa asioissa on ihan tarpeeksi. Usein saan kateellisia jostain syystä perääni. Varmaan tästä kertoo loistava itsetunto ja ne joilla sitä ei ole, niin ne eivät vaan kestä meitä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä, wt, ei osaa yhdyssanoja, käynyt elämänkoulun
Se on elämäMkoulu, tyhmä!
Vierailija kirjoitti:
Ovat semmoisia joustavia miesnaisia.
En todellakaan ole erityisen jäykkä tai naisellinen. Minulla on jopa "l-koodi"-kädet vaikka heterona mennäänkin.
Voi olla liian lähellä tunnistamista, mutta kolme vuotta olen mieheni kanssa ollut yhdessä. Meillä on sama syntymäpäivä, ollaan siis molemmat jousimiehiä ja molemmilla kaksoisveli.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikista vastauksista.
Olen sosiaalinen ja hyväntahtoinen kaikille. Etenkin jos en tunne henkilöä, kohtelen heitä kuten itseäni toivoisin kohdeltavan.
Olen suorasukainen ja se ei kaikille kelpaa. Minua ei nykyään kiinnosta jos jotakin ei fakta miellytä. Osaan tukkia suuni, jos en ole varma.
En ole miesmäinen. Olen aika tyttömäinen, mutta ymmärrän miehiä, koska kasvoin poikien kanssa. (Tästä tulee varmaan poru, mutta eri asia kasvaa tyttöjen kanssa kuin poikien kanssa ikään 7.)
Tiedän, että suorat puut katkaistaan ensin, mutta minä pidän silti pääni kunnes joku perustelee jotain mietinnän arvoisesti.
-ap
Kerro nykyisestä parisuhteestasi, mielellään ihan suorasukaisesti :)
kysyy jousimies-mies
En ole ap mut jousimiesnainen. Mulla menossa elämäni pisin suhde, nyt 13 vuotta yhdes. Mä olen imlinen ja &energinen ihminen. Oon aina auttamas muita ja mieskin niihin välil joutuu mukaan. Olen äärimmäisen sosiaalinen. Saan uusia tuttavia kaikkialta mutta olen huo o ylläpitämään ystävyyssuhoteita. Kaikkien kaveri mut nolla ystävää. Puolisoa kohtaan olen lämmin ja tykkään häntä hemmotella. Mua pitää muistaa mut inhoan takertuvuutta. Tykkään esim lukea ja olla omis olois välil ja se mulle pitää suoda. En osaa lukea rivien välist vaan sano asiat kui ne on. En arvuuttele enkä pohditaan et mitäköhä toi ny tarkotti tai halus. En riitele enkä ole pitkä vihanen. Räjähdän ku tarpeeks ärsyttää. Mutsit homma on mun puolest valmis. En ole vatvoja.
Käyn välil aika tuulel enkä mieti tekojeni seurauksia. Ja tästä olen kärsinyt koska olen rakkaintani teoillani loukannut, vaikkei ne ole mulle merkinneet mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan törkeä suustaan eikä käytöksessäkään mitään filttereitä käytössä. Armoton idealisti ja jääräpäinen haihattelija. Niin joustava, että menee jo periaatteelliseksi.
Hänellä on myös yleensä hyvin kreisi huumorintaju ja halu äärimmäisiin kokemuksiin. Kärjistäjä ja filosofi. Ja miessuhteissaan romanttinen kuin höyryjuna. Käy päälle kuin lauma apinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä, wt, ei osaa yhdyssanoja, käynyt elämänkoulun
Se on elämäMkoulu, tyhmä!
Elämängkoulu.
Ujo jousimiesnainen on ujo.
Ulospäin suuntautunut jousimiesnainen on puhelias ja sosiaalinen.
Pulska jousimiesnainen on pullea.
Hoikka jousimiesnainen on laihempi.
Mun mutsi on aika tempperamenttinen, ylipainonen, hyvä äiti, hyväntahtoinen, rehellinen...
Saattaa olla välil ihan lian tempperamenttinen, ja suorasanainen.
Olen jousimies , tosin en ole pitkään aikaan ampunut.
Koska ap kohteliaasti puhutellen minua monikon toisessa persoonassa pyysi, kuvailen naista:
Nainen on homo sapiens- lajin naaras.
Hartiat ovat yleensä kapeammat ja lantio leveämpi kuin uroksella, pakarat suuremmat ja/tai pyöreämmät.
Yksi naisen hyvä tuntomerkki ovat suurista rintarauhasista aiheutuvat kohoumat.
Myös kasvonpiirteet erottavat ihmislajin
uros- ja naarasyksilöitä toisistaan, mutta tämän sanallinen kuvaileminen on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla liian lähellä tunnistamista, mutta kolme vuotta olen mieheni kanssa ollut yhdessä. Meillä on sama syntymäpäivä, ollaan siis molemmat jousimiehiä ja molemmilla kaksoisveli.
ap
Hauska :) Kysyin kun olen nyt itse seurustellut pari kuukautta jousimies naisen kanssa. Sellainen outo tuttuuden yhteys ollut heti alusta lähtien.
T. jousimies-mies
Vierailija kirjoitti:
Saan uusia tuttavia kaikkialta mutta olen huo o ylläpitämään ystävyyssuhoteita. Kaikkien kaveri mut nolla ystävää. Puolisoa kohtaan olen lämmin ja tykkään häntä hemmotella. Mua pitää muistaa mut inhoan takertuvuutta.
Tämä! on tosi vaikeaa yrittäää olla jousimiehen ystävä. Mukava ja innostava, hylkää helposti, ihan kuin ei kestäisi ystävyyden syventymistä.
Olen jousimies nainen mutta en ainakaan omasta mielestäni stereotyyppinen jousimies. En ole koskaan ollut urheilullinen enkä oo myöskään ikinä matkustellut. En tiedä olenko kovin suorasanainennkaan.
Mutta kun katsoo syntymäkarttani muita osia löytyy enemmän yhtäläisyyksiä. Olen nouseva kaksonen ja kuumerkki on vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan uusia tuttavia kaikkialta mutta olen huo o ylläpitämään ystävyyssuhoteita. Kaikkien kaveri mut nolla ystävää. Puolisoa kohtaan olen lämmin ja tykkään häntä hemmotella. Mua pitää muistaa mut inhoan takertuvuutta.
Tämä! on tosi vaikeaa yrittäää olla jousimiehen ystävä. Mukava ja innostava, hylkää helposti, ihan kuin ei kestäisi ystävyyden syventymistä.
Ja höh.
Mutta minähän olenkin oikeasti käärmeenkantaja tai vesimies.
( Tai sitten en usko horoskooppeihin...)
Vierailija kirjoitti:
Kailottava möläyttelijä.
Yksinkertainen moukka, mutta herkkänahkainen.
Sekaantuu muiden asioihin.
Skorpioniäitini on tällainen, en minä jousimiesnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on myös yleensä hyvin kreisi huumorintaju ja halu äärimmäisiin kokemuksiin. Kärjistäjä ja filosofi. Ja miessuhteissaan romanttinen kuin höyryjuna. Käy päälle kuin lauma apinoita.
:D
Tunnistin itseni.
Ja monen kommentoijan kanssa olen samaa mieltä, paitsi pitkävihainen en ole. Ongelmat puhutaan heti, halki poikki ja pinoon, eikä niitä enää vatvota myöhemmin. Paitsi, jos ongelmia ei puhuta heti. Jää häiritsemään, pakko palata.
Horoskoopit on humpuukia, mutta kuvaus sopii minuunkin täydellisesti.