Lidlin lasagnet, hernarit ja muut paljon parempia kuin suomalaiset!!!!!!!!!!!!
3 e tullainen iso paketti lasagneakin lidlissä 800 g, siinä on naudanlihaa 20 pros eikä sianlihaa, maksaapi jotain 3 e paketti
1000 ckal paketissa
vertaappa johonkin suomalaiseen valmislasagneen tai makaroonilaatikkoon, ne on kaikki sellaisia kuivia paketteja joissa on pari palaa sianlihaa ehkä 10 prosenttia ja maistuu paskallle
tai hernari 1,40e, iso purki siinä on savukinkkuakin ja perunaa seassa ja porkkanaa, vertaa suomalaiseen
hernariin 1 e, siinä on vettä, herneitä ja pari tulitikun pään kokoista sianlihapaperoa
Kommentit (50)
Mä en ymmärrä, kuka ostaa jotain valmisruokia mistään kaupasta. Samalla rahalla tekee itse kolme kertaa enemmän ja tulee aikalailla paremman makuista.
Missäs nää Lidlin ruuat on tehty? Saksassa? Puolassa?
Mikä on ckal ?
Saarioisen lihamakaronilaatikossa on 17 % naudanlihaa, valmistettu Suomessa Kangasalalla.
Kannattaisi lukea tarkemmin.
Nyt en lähtis noin voimakkaasti kehumaan. Lidlin valmiskeitot ovat lähes kaikki huonoja. Kirjolohikeitto pesee suomalaisen vastineen (Saarioinen) kalan määrässä, mutta esim. kasvissosekeitto (taisi olla bataattia) on niin kamala, ettei sitä voi edes syödä. Olkoon lasagne vaikka kuinka hyvää, niin näin on.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, kuka ostaa jotain valmisruokia mistään kaupasta. Samalla rahalla tekee itse kolme kertaa enemmän ja tulee aikalailla paremman makuista.
Sitten yhden hengen taloudessa syöt samaa ruokaa kolme päivää.
Juu juu, voihan sen pakastaa, pakastimessani on vielä marjoja ja sieniä.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/FI/TXT/?uri=CELEX%3A32023R0005&…
Vienamilaisia toukkia ja sirkkojahan tässä syödään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan normaalia syödä samaa ruokaa kolme päivää putkeen.
Lidlin lasange on kyllä hyvää, mutta maksaa jo 4,29€, joten se on liian kallistaa. Vain tarjouksesta pystyy ostaa sitä.
Hirveäs usein ei tule valmisruokia syötyä mutta Liitelin hernekeitto on aikas hyvää. Sinappi, ruisleipä ja vielä pikku däbi smetanaa siihen keiton päälle niin maistuu. Sellainen perinteinen suomalainen jossa on pelkästään hernettä ja lihaa on myös jees mutta vaihtelu virkistää.
Ne on tehty paskasta. Kun joku kysyi. Paskaaaaaa
Suolessa tehdään jäteruokaa halvalla ja myydään kalliilla.
Vierailija kirjoitti:
Teen itse viikottain itse ruokia, mutta vuorotyöläisenä turvaudun välillä eineksiin, aina ei ole aikaa.
olasihO kirjoitti:
pian ei näitäkään syödä kun virherpunanadzihallitus määrää syömään pakotteillaan härkis ja mifu tofulasagnea, että itämeren norppa ja tila pelastettaisiin
Herra Selännekö siellä?
Eikös noi Lidlin oman merkin einekset ole yleensä Suomessa valmistettuja?
Vierailija kirjoitti:
Ne on tehty paskasta. Kun joku kysyi. Paskaaaaaa
Viitannet taannoiseen Paasivaaran margariinin valmistukseen?
Myös kolmos kalja , nobelar maistuu.
Papu on vaan vaarallista joillekin ihmisille. Mitä he sitten syövät, kun liha kielletään?
Vierailija kirjoitti:
Suolessa tehdään jäteruokaa halvalla ja myydään kalliilla.
On sinulla kyllä biologia hallussa, mutta ei kai sitä enää syödä vaan menee vessanpöntöstä alas, ainakin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin myös viisi päivää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet hullu
pian ei näitäkään syödä kun virherpunanadzihallitus määrää syömään pakotteillaan härkis ja mifu tofulasagnea, että itämeren norppa ja tila pelastettaisiin