Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on kovin homovastainen, mutta kerran vuosia sitten kännissä...

Vierailija
26.04.2019 |

... sanoi minulle olevansa homo itsekin. Emme ole puhuneet asiasta sen koommin, mutta aina kun mies alkaa jotain vouhkaamaan asiasta, niin tekee mieli kyllä muistuttaa. Varmaan saisi melkoisen raivarin.Itse siis todellakin olen eri linjoilla asian suhteen, kuten mielestäni kuka tahansa sivistynyt ja normaalilla sydämellä varustettu ihminen. Mieheni ilmeisesti vahvistaa vain stereotypiaa siitä, että pahimmat homoöyhöttäjät vihaavat ennen kaikkea itseään ja haluavat tukahduttaa itsessään jotain.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän nuo homofoobiset sönköttäjät, jotka sitten saunaillassa yrittävät peitellä erektiotaan ja jäävät tuijottelemaan toisten mulkkuja.

Vierailija
22/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok eli homot itse syyllistyvät homovihaan. Tämähän on meille heteromiehille vapauttava asia! Ei tartte kenenkään enää meitä syyllistää homofobiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok eli homot itse syyllistyvät homovihaan. Tämähän on meille heteromiehille vapauttava asia! Ei tartte kenenkään enää meitä syyllistää homofobiasta.

Kuka on syyllistänyt heteromiehiä homofobiasta? Ei kukaan. Jos koet olevasi hetero ja hyvin homofoobinen, toinen näistä ei välttämättä pidä paikkaansa. 😉

Vierailija
24/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä oikeaa heteroa kiinnostaisi homojen jutut. Homofobikot ovat piilohomoja ja aina ovat olleet!

Eli homofobia on itse homojen aikaansaamaa? No en ihmettele miksi niillä on niin paljon mielenterveys- ja päihdeongelmia jos suhtautuminen on itseen tuollaista. Ja jos homoviha on homojen itse tekemää, niin miksiköhän sitä valistusta ei keskitetä noille homoille pelkästään, vaan syyllistetään siitä "valkoista heteromiestä" kuten kaikita muitakin ongelmista.

Sekin on aika jännä kun homofoobikoista puhuvat ja foobikkoja inhoavat tykkäväät itse homotella sellaisia jotka sanovat etteivät ole homoja. Juuri siten kuten aloittaja.

En tiedä muista, mutta minusta tässä koko kysymyksessä on paljon epäloogisuuksia.

Mieti, millaista on kasvaa maailmassa, jossa ajattelet ja toimit toisin kuin valtaosa ihmisistä. Olet kiinnostunut omasta sukupuolestasi, minkä yllättävän monet fiksutkin ihmiset tuomitsevat, monet pitävät syntinä ja järjettömimmät ihmiset rikoksena. Ei ihme, että monilla homoseksuaaleilla on mielenterveysongelmia.

Toisaalta mielenterveysongelmia on heteroillakin ja monet naiset onneksi ymmärtävät hakea apua. Turhan monet miehet päättävät päivänsä.

Alkoholiongelma on mielestäni valtaosalla suomalaisista.

Mutta kirjoituksesihan ei taas täsmää yhtään sen tässäkin ketjussa jauhetun ajatuksen kanssa että homofoobikot ovat itse homoja.  Siis ne tuomitsijat ovat vai eivät ole homofoobikkoja ja siten homoja?

Nytkin ilmeisesti yrität syyllistää heteromiehiä vaikka ihan viitatun tutkimuksenkin mukaan homoja ovat homofoobikot itse.

Vierailija
25/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on syyllistänyt heteromiehiä homofobiasta? Ei kukaan. Jos koet olevasi hetero ja hyvin homofoobinen, toinen näistä ei välttämättä pidä paikkaansa. 😉

Ei kun homot vihaavat itseään ja toisiaan. Ei me heteromiehet. Sehän tässä ketjussa tuli jos esille, ajattelin vaan että aika ristiriitaista syyllistää heteromiehiä homofobiasta kun sitä tekevät vain homot itse.

Vierailija
26/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känninen heitto, jonka olet käsittänyt väärin. 

Vierailija
27/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedän nuo homofoobiset sönköttäjät, jotka sitten saunaillassa yrittävät peitellä erektiotaan ja jäävät tuijottelemaan toisten mulkkuja.

Homoille olisi parasta varmaan tehdä oma sauna ja uimahalli ja kieltää tulemasta heteroille tarkoitettuun saunaan. Kaikki voittaa?

Vierailija
28/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaappihomo sä olet.

Vierailija
29/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaappihomo sä olet.

En ole, mutta sinä olet homottelija. Eihän teillä ole mitään logiikkaa noissa ajatuksissa saati käytöksessä. Oletko itse homovihaaja kun homottelet? Siten kaappihomo?

Vierailija
30/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun homot vihaavat itseään ja toisiaan. Ei me heteromiehet. Sehän tässä ketjussa tuli jos esille, ajattelin vaan että aika ristiriitaista syyllistää heteromiehiä homofobiasta kun sitä tekevät vain homot itse.

Etkö itse ymmärrä jankutuksesi paradoksia? Edelleen, ei kukaan ole syyllistänyt heteromiehiä homovihasta.

Vierailija
31/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti usko, että vain piilohomo voi olla homofoobikko? Ei kai nyt mikään tutkimus niin sano, ettei ole olemassa heteroita homovihaajia.

Sen voin kyllä uskoa, että ne kaikkein eniten homovastaisuuttaan korostavat saattavat olla piilohomoja todennäköisemmin kuin neutraalisti homouteen suhtautuvat.

Vierailija
32/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoille olisi parasta varmaan tehdä oma sauna ja uimahalli ja kieltää tulemasta heteroille tarkoitettuun saunaan. Kaikki voittaa?

Mistäs sinä sitten kävisit kyttäämässä ja keräämässä fantasiamatskua runkkuhetkiisi,

Vierailija
33/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaappihomo sä olet.

En ole, mutta sinä olet homottelija. Eihän teillä ole mitään logiikkaa noissa ajatuksissa saati käytöksessä. Oletko itse homovihaaja kun homottelet? Siten kaappihomo?

Huutista camohomon sössötykselle!

Vierailija
34/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta!

Vierailija
35/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään muuta vaivaa, että ap on naimisissa homomiehen kanssa, eikä ole asiasta millänsäkään?

Vierailija
36/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös tunnen yhden keski-ikäisen miehen, joka on muka homofoobikko, mutta opiskeluaikoinaan suudellut kaveriporukan edessä kaverimiehen kanssa, vielä useita kertoja. :D

Vierailija
37/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta vaivaa, että ap on naimisissa homomiehen kanssa, eikä ole asiasta millänsäkään?

Kysyin jo etusivulla vaikutuksia parisuhteeseen ja miksi eivät ole puhuneet asiasta. Ei ole ap:ta näkynyt vastailemassa. Ehkä Porvoossa meni netti poikki.

Vierailija
38/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien naisten paras ystävä on homomies. Heidän kanssaan voi juhlia ja mennä shoppailemaan ystävinä, ilman taka-ajatuksia. Sitäpaitsi, useimmat ovat mahdottoman huumorintajuisia ja avoimia, joten varmasti saavat ison ystäväpiirin aina. Sääli, että vielä tänä päivänäkin homojen pitää piilotella ja hävetä sellaista persoonallisuuden osaa, johon heillä itsellään ei ole mitään osaa eikä arpaa. Kaikki fiksut tietävät, että kohdussa kaikki määräytyy: nais- ja mieshormonien tasapaino fyysisesti pojan tai tytön kehityksen aikana määrää sukupuoli-identiteetin. Haarojen väli ei sitä ratkaise. Miksi tätä on vaikea monien ymmärtää. Jos Jumala on luonut ihmisen, hänen ylitseen ei kannata yrittää mennä. Kaikki olemme yhtä hyviä tai huonoja tässä asiassa. Sukupuolenkorjausleikkauksen läpikäyneet maksavat kalliin hinnan siitä, että heidän äitinsä kohdun hormitaso on heilunut eri tavalla kuin heteroiden vastaava.

Vierailija
39/41 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus edelliseen: ei hormitaso, vaan hormonitaso :D

Vierailija
40/41 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lupaa hyvää avioliitollenne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi