Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mökillä ainoa kutsuttu nainen mieheni ja hänen kavereidensa kanssa, loukkaantuisitteko?

Vierailija
26.04.2019 |

En tiennyt ettei mieheni kaverit ole kutsuneet omia siippojaan mukaan. Tiedustelin syytä tänne tullessamme ja vastaus oli "pitäähän sitä joskus akkavapaata saada, mut se ei koske sua ku kuulut käytännössä äijäporukkaan". Jotenkin silti tuntuu että olen ns "salaa" mökkeilemässä sillä en usko että mieheni kaverit ovat naisystävilleen sanonut että minä tulen mukaan. Mietin vain että jos joku näistä sattuukin kysymään "mitäs teit viikonloppuna" niin vastaanko rehellisesti vai keksinkö jotain. Täytyy varmaan kysellä miehen kavereilta mitä ovat mieltä. Loukkaantuisitteko te jos saisitte tietää että teitä ei ole kutsuttu mutta jonkun toisen eukko on?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tulee joku toinen nainen samaan porukkaan samalla systeemillä, niin nämä ainoat naiset ovat aivan valtavan mustasukkaisia. Miksi? Ei omaa kokemusta, mutta miehen kalastusporukassa oli kuulemma tällainen kokemus. 

Vierailija
62/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kuka loukkaantuu ja mistä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäväinen ei loukkaannu. Aikuinen, järkevä ja tasapainoinen osaa sopeutua tilanteeseen kuin tilanteeseen.

Vierailija
64/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
65/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin iloinen jos saisin olla ainut nainen äijäporukassa. En kaipaisi kenenkään puolisoita mukaan, ei sukupuoli yhdistä mitenkään. Kokiksi en edes osaisi ryhtyä. Jos kuulisin jonkun muun naisen olleen äijien kanssa, olisin kateellinen.

Ei siitä nyt kateellinen tarvitse olla. Mulla on itsellä oikestaan kaikki läheisimmät ystävät miehiä, naisia sitten vain kavereina. Tulen paljon paremmin miesten kanssa juttuun ja keskustelen mielummin auton moottorista ja NHL:stä kun meikeistä ja selfieistä, sori yleistys mutta en keksinyt parempaa. Hauskaa täällä ainakin on, yksi uhkarohkea menetti jo talviturkkinsa.. Ap

Aika lapsellinen olet ap, jos uskot että monessakin naisporukassa puhutaan jostain meikeistä tai selfieistä. Jotain kosmetologejako ne kaikki sun tutut on vai oletko joku hyvin nuori vielä?

Jaa a, aikamoista yleistystä sinunkin osaltasi. Olen kosmetologi ja mulla ei ole edes minkäänlaista sometiliä mihin postailisin naamankuvia ja mun lempipuheenaihe on varmaan remontointi ja vanhat talot.

Vierailija
66/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olin joskus se ainoa tyttö porukassa opiskeluaikana. Syynä tähän oli se, että muiden miesten puolisot asuivat muulla eivätkä siis opiskelleet samassa paikassa. Itse siis seurustelin miehen kanssa joka kuului tähän porukkaan. Opiskelujen päätyttyä ollaan tavattu puolisoiden kera, mutta meininki on tietysti aivan eri. Näin ollen pojat välillä on halunneet viettää iltaa ilman puolisoja. Tässä tapauksessa kuitenkin minut on myös kutsuttu mukaan, mutta en ole enää halunnut mennä. Ehkä juuri siksi, että sitten muutkin vaimot saattavat haluta mukaan ja siksi ettei minua enää pahemmin kiinnosta sellainen örvellys mitä sitten tahtovat näiltä poikainilloiltaan. 

Vierailija
67/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänsä ku asuu samas paikas niin voi junttiintua. Ei pahalla.

Vierailija
68/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan pöyristyisin.

Vierailija
69/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkio, joka käyttää termejä "akka" ja "eukko", ei todella ole tavoittelemisen arvoista viikonloppuseuraa.

Vierailija
70/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun tulee joku toinen nainen samaan porukkaan samalla systeemillä, niin nämä ainoat naiset ovat aivan valtavan mustasukkaisia. Miksi? Ei omaa kokemusta, mutta miehen kalastusporukassa oli kuulemma tällainen kokemus. 

Sitä kutsutaan mehiläiskuningatarsyndroomaksi.

Vierailija
71/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku oikein valitti paikallislehdessä urputuspalstalla nimetömmällä viestillä, kuinka työpaikalle tullut toinen nainen pilasi ilmapiirin. Epäilenpä, että syy oli siinä, että sinne tuli toinen nainen, tuskin missään muussa. 

Vierailija
72/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään liikkua porukoissa, joissa enemmistö on miehiä. Usein olen ainoa nainen, mutta ei minulla ole mitään sitä vastaan, että muitakin naisia on paikalla. Toisin kuin täällä stereotyyppisesti väitetään, en ole lainkaan äijämäinen nainen. Päinvastoin, olen naisellinen, kiltti, urheilullinen ja empaattinen.

Olen vain todennut, että miesten parissa pystyn olemaan enemmän oma itseni. Uudessa sosiaalisessa ryhmässä hakeudun useammin juttelemaan miesten kanssa kuin naisten. Minulla on ehkä tiettyjä miesmäisiä piirteitä, kuten aika ronski huumorintaju, olen spontaanin lapsellinen ja teen kaikkea hölmöä. Miesporukka, jonka kanssa pääsääntöisesti liikun, on korkeasti koulutettu, älykäs ja filosofinen ryhmä, joka tekee kaikkea tyhmää kyllä välillä. Nautin siitä huumorista, väittelyistä sekä ajattelun ja mielipiteiden kärjistämisestä, mitä kyseinen ryhmä harrastaa. Heillä ei ole mitään valmista muottia maailmasta.

Varmasti tällaisia naisryhmiäkin on. En vain itse ole vielä löytänyt tällaista ryhmää, vaikka kovasti toivoisin. Toisaalta en myöskään ymmärrä sitä jaottelua, että miesten ja naisten pitäisi liikkua eri ryhmissä. Ehkä

Vierailija
73/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ronski huumorintaju mielletään miesten ominaisuudeksi? Teinitytöilläkin on ronski huumorintaju. 

Vierailija
74/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin väsähtynyt aihe. Mutta ilmeisesti monia naisia askarruttaa kuitenkin?Ihan kuin se olisi joku meriitti, että "pärjää" miesten porukassa.  Mä olen ollut  6 vuotta ainoa nainen työpaikassani (ravintolan keittiö), enkä ole edes tullut ajatelleeksi että siinä olisi jotain "hienoa" tai erikoista. En ole mikään "äijä", en kuitenkaan keskustele kavereideni kanssa meikeistä tai selfieistä, mutta en myöskään miesten kanssa lätkästä tai moottoreista. 

Olen nyt vähentänyt duuneja ja hain opiskelemaan ja siellä haastattelussa kysyttiin, että miten pärjäisin kun on miesvaltainen ala. Olin ihan hölmistynyt ja siinä mulle valkeni, että jotkut tosiaan vielä ihmettelevät ja korostavat tuota "ainoa nainen miesten porukassa" ajatusta. 

Vierailija
75/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, mies polleena olisi yksi muijista :D

Sinänsä mielenkiintoinen avaus, koska tässähän ne asenteet nähdään. Tällainen miesten suosioon pääseminen äijäviikonlopun kutsuvieraana on naiselle suuri ylpeydenaihe, toisinpäin tuskin, vaan häpeänaihe korkeintaan.

Aloittajalle ainakin on ylpeydenaihe. Itse pidän aloittajan provoilua jokseenkin säälittävänä.

Vierailija
76/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään liikkua porukoissa, joissa enemmistö on miehiä. Usein olen ainoa nainen, mutta ei minulla ole mitään sitä vastaan, että muitakin naisia on paikalla. Toisin kuin täällä stereotyyppisesti väitetään, en ole lainkaan äijämäinen nainen. Päinvastoin, olen naisellinen, kiltti, urheilullinen ja empaattinen.

Olen vain todennut, että miesten parissa pystyn olemaan enemmän oma itseni. Uudessa sosiaalisessa ryhmässä hakeudun useammin juttelemaan miesten kanssa kuin naisten. Minulla on ehkä tiettyjä miesmäisiä piirteitä, kuten aika ronski huumorintaju, olen spontaanin lapsellinen ja teen kaikkea hölmöä. Miesporukka, jonka kanssa pääsääntöisesti liikun, on korkeasti koulutettu, älykäs ja filosofinen ryhmä, joka tekee kaikkea tyhmää kyllä välillä. Nautin siitä huumorista, väittelyistä sekä ajattelun ja mielipiteiden kärjistämisestä, mitä kyseinen ryhmä harrastaa. Heillä ei ole mitään valmista muottia maailmasta.

Varmasti tällaisia naisryhmiäkin on. En vain itse ole vielä löytänyt tällaista ryhmää, vaikka kovasti toivoisin. Toisaalta en myöskään ymmärrä sitä jaottelua, että miesten ja naisten pitäisi liikkua eri ryhmissä. Ehkä

Jos kaverisi kerran ovat älykkäitä, ehkä heitä huvittaa roikottaa mukana yksinkertaista ihmistä jonka mustavalkoisessa maailmassa miehet ja naiset on jaoteltu tuolla tavalla. Oma huumorintajuni ei riitä sinunlaistesi sietämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi