Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mökillä ainoa kutsuttu nainen mieheni ja hänen kavereidensa kanssa, loukkaantuisitteko?

Vierailija
26.04.2019 |

En tiennyt ettei mieheni kaverit ole kutsuneet omia siippojaan mukaan. Tiedustelin syytä tänne tullessamme ja vastaus oli "pitäähän sitä joskus akkavapaata saada, mut se ei koske sua ku kuulut käytännössä äijäporukkaan". Jotenkin silti tuntuu että olen ns "salaa" mökkeilemässä sillä en usko että mieheni kaverit ovat naisystävilleen sanonut että minä tulen mukaan. Mietin vain että jos joku näistä sattuukin kysymään "mitäs teit viikonloppuna" niin vastaanko rehellisesti vai keksinkö jotain. Täytyy varmaan kysellä miehen kavereilta mitä ovat mieltä. Loukkaantuisitteko te jos saisitte tietää että teitä ei ole kutsuttu mutta jonkun toisen eukko on?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai kaverit suostuteltua että saat tulla mukaan kun ei jaksa sinun mökötystäsi.

Vierailija
42/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutussa perheessä kasvaa lapsi, joka on saanut kuulema alkunsa samanlaisella mökkireissulla. Kummasti vaan on enemmän isänsä kaverin kuin isänsä näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen töissä miesvsltaosella alalla ja olen opiskelun alusta lähtien tottunut olemaan se ainoa nainen. Siinä ei ole mitään hienoa.

Toisaalta siinä ei ole mitään outoakaan, vaan ihan normi tilanne. Olen viihtynyt töissäni mainiosti.

Vierailija
44/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tällainen itsekehuprovo/naisia moittiva provo taas.

Terveisin insinöörinainen, joka kuulee päivittäin juoruilua, vaikka on ainoa nainen työpaikallaan. En nauti siitä tai inhoa sitä, se vain on niin. 

Vierailija
45/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa tällainen itsekehuprovo/naisia moittiva provo taas.

Terveisin insinöörinainen, joka kuulee päivittäin juoruilua, vaikka on ainoa nainen työpaikallaan. En nauti siitä tai inhoa sitä, se vain on niin. 

PS. Niistä hyvä jätkä naisista puhutaan ilkeästi, kun eivät ole paikalla. Ei siksi, että ovat naisia, vaan samalla tavalla kuin muista miehistä, jotka eivät ole paikalla. 

Vierailija
46/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tosi akkamaista kesken illanvieton chattailla av:lle.

Vierailija
47/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vain ihan rehellisesti. 

Eivät naiset tuollaisesta suutu, harvemmin kukaan nainen haluaa olla "yksi äijistä".

Vierailija
48/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella loukkaantuisi. Mistä sinulle tuli se edes mieleen?

Ainahan on niitä, jotka tuovat kumppaninsa mukaan, kun vietetään aikaa kaveriporukassa. Pikemminkin se kertoo teidän omasta suhteesta.

Me vietetään joskus tyttöjen iltoja, niin yhden ystävän mies haluaa aina tulla mukaan, tosin ystävän pyynnöstä, kun ei hetkeäkään pysty olemaan erosta miehestään. Ollaan puhuttu, onko hän läheisriippuvainen vai vahtiiko mies häntä.

Vierailija
49/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin iloinen jos saisin olla ainut nainen äijäporukassa. En kaipaisi kenenkään puolisoita mukaan, ei sukupuoli yhdistä mitenkään. Kokiksi en edes osaisi ryhtyä. Jos kuulisin jonkun muun naisen olleen äijien kanssa, olisin kateellinen.

Ei siitä nyt kateellinen tarvitse olla. Mulla on itsellä oikestaan kaikki läheisimmät ystävät miehiä, naisia sitten vain kavereina. Tulen paljon paremmin miesten kanssa juttuun ja keskustelen mielummin auton moottorista ja NHL:stä kun meikeistä ja selfieistä, sori yleistys mutta en keksinyt parempaa. Hauskaa täällä ainakin on, yksi uhkarohkea menetti jo talviturkkinsa.. Ap

Aika lapsellinen olet ap, jos uskot että monessakin naisporukassa puhutaan jostain meikeistä tai selfieistä. Jotain kosmetologejako ne kaikki sun tutut on vai oletko joku hyvin nuori vielä?

Kuten sanoin sori yleistys, en keksinyt parempaa. Ap

Tyhmä! No se selittääkin miksi sinut on kutsuttu.

Sinne Porvooseen mökille.

Miksi tämä palsta on nykyään näitä jäätävän typeriä aloituksia täynnään?

Aikuiset ihmiset, miten te viitsitte?

Noh, menen katsomaan, olisiko mitään järkevää luettavaa.

Heippa!

Vierailija
50/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait kukaan nainen edes haluaisi olla miehensä äijäilloissa. Eikös ne ole miehen omia juttuja, ihan samalla tavalla kuin naisella tyttöjen illat. Ei sinne miehiä kaivata.

Vierailija
51/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin meidän seurustelusuhteen alussa. Olin porukan "uusi" nainen, muut tunteneet toisensa pitkään. Minut kutsuttiin mukaan tuollaisiin tapahtumiin, missä ei muiden puolisoita näkynyt. Minun on ollut aina helpompi tutustua aluksi miehiin, he harvemmin kyräilevät ja supattelevat, toisinkuin naiset. Nykyään, kun olen ystävystynyt myös seurueen naisten kanssa, minut lasketaan "yhdeksi akoista" eikä erikoiskohtelua enää tule :D

Vierailija
52/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin iloinen jos saisin olla ainut nainen äijäporukassa. En kaipaisi kenenkään puolisoita mukaan, ei sukupuoli yhdistä mitenkään. Kokiksi en edes osaisi ryhtyä. Jos kuulisin jonkun muun naisen olleen äijien kanssa, olisin kateellinen.

Ei siitä nyt kateellinen tarvitse olla. Mulla on itsellä oikestaan kaikki läheisimmät ystävät miehiä, naisia sitten vain kavereina. Tulen paljon paremmin miesten kanssa juttuun ja keskustelen mielummin auton moottorista ja NHL:stä kun meikeistä ja selfieistä, sori yleistys mutta en keksinyt parempaa. Hauskaa täällä ainakin on, yksi uhkarohkea menetti jo talviturkkinsa.. Ap

En juttele meikeistä, nhl:stä (tai muustakaan urheilusta), selfieistä enkä auton moottoreista.

En ole siis nainen, enkä myöskään mies?

Vierailija
53/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon asemaan ei moni pääse. Miehet voivat luottaa siihen, että paikalla oleva nainen ei kilahda roisistakaan huumorista, ja silti samanaikaisesti on joku, joka osaa katsoa, että paikkoja ei polteta tai rikota. Naisen läsnäolo lisäksi hillitsee jonkin verran miesten käytöstä.

"Tuohon asemaan", eli ryyppäämään miesporukan kanssa?

Vierailija
54/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sulla ole joku tuttu nainen jonka koet jollain tapaa uhkaksi tai olet hänelle kateellinen?

Mikä muu motiivi sulla olisi tehdä näitä provoja?

Vierailija
55/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä ihmettelisin miksi mies tahtoo raahata sut sinne kun ei kerta muutkaan tyypit tuo muijiaan. Ei kuullosta kivalta.

Vierailija
56/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi. Ei todellakaan kiinnostaisi lähteä äijäporukan reissuihin. 

Vierailija
57/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin on sekasauna-keskustelun vuoro? Ap on miesten kanssa saunassa ainoana naisena ja kukaan ei kiinnitä hänen sukupuoleensa mitään huomiota...

Vierailija
58/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miehes kaverit tietää että ap suuttuu miehelleen verisesti  jos ei kutsuta mukaan.

Vierailija
59/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää nämä naiset, jotka eivät naisten kanssa keksi muuta puheenaihetta kuin meikit ja kampaukset. Kyllä se ajatusmaailman on silloin omassa päässä. 

Itse olen kahden veljen pikkusisko. Ainoa naispuolinen serkkuni on ollut täysi-ikäinen, kun olen syntynyt. Ammatiltani olen insinööri, joten siitä voi päätellä, että olen käynyt koulut miesvaltaisessa luokassa ja työ on miesvaltaisella alalla. 

En hevonkukun vertaa välitä moottoreista, jääkiekosta tai formuloista. 

Minusta "olen muita naisia parempi kun puhun miesten aiheista" -tyypit ovat vähän outoja. Ne naiset, jotka eivät näe miesten juoruilua, kiusaamista ja paskan puhumista muista, ovat takuulla kuurosokeita. Tai sitten nämä ovat miehiä ihailevia prinsessoja, jotka näkevät miehissä vain ne puolet, mitä haluavat nähdä, ilman prinsessalookia, kun halutaan olla yksi äijistä. Se on kaikista hauskinta, että kun tossa porukassa haukutaan naisia, sitä ei tajuta, että se on juoruilua. Enkä kyllä ikinä olen aikuisten naisten kuullut puhuvan niin ilkeästi muista ihmisistä kuin aikuisten  miesten. 

Minä tulen toimeen kaikkien kanssa. Tulisin toimeen myös "yksi jätkistä" -tyyppien kanssa, mutta yleensä he itse eivät halua. 

Omat puheenaiheeni ovat kaikkea laidasta laitaan, politiikka, luonnonsuojelu, eläimet, leivonta, remontit, ajankohtaiset aiheet. "En tule toimeen naisten kanssa, koska en halua puhua meikeistä", kertoo todella suppeasta, ennakkoluuloisesta ajatusmaailmasta. Kun oikeasti tosi harva nainen meikeistä keskustelee yhtään mitään. 

Vierailija
60/76 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki tuohon, mistä naiset puhuvat, on tämä av-palsta. Täällä valtaosa on naisia. Kuinka monta aloitusta meikeistä täällä näkee? Siihen nähden moninkertaisesti enemmän on näitä itsensä jalustalle nostavia "olen yksi jätkistä, koska miehet on parempia" -tyyppejä, todellisuudessa miesten sokeita ihailijoita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi