Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mökillä ainoa kutsuttu nainen mieheni ja hänen kavereidensa kanssa, loukkaantuisitteko?

Vierailija
26.04.2019 |

En tiennyt ettei mieheni kaverit ole kutsuneet omia siippojaan mukaan. Tiedustelin syytä tänne tullessamme ja vastaus oli "pitäähän sitä joskus akkavapaata saada, mut se ei koske sua ku kuulut käytännössä äijäporukkaan". Jotenkin silti tuntuu että olen ns "salaa" mökkeilemässä sillä en usko että mieheni kaverit ovat naisystävilleen sanonut että minä tulen mukaan. Mietin vain että jos joku näistä sattuukin kysymään "mitäs teit viikonloppuna" niin vastaanko rehellisesti vai keksinkö jotain. Täytyy varmaan kysellä miehen kavereilta mitä ovat mieltä. Loukkaantuisitteko te jos saisitte tietää että teitä ei ole kutsuttu mutta jonkun toisen eukko on?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, mies polleena olisi yksi muijista :D

Sinänsä mielenkiintoinen avaus, koska tässähän ne asenteet nähdään. Tällainen miesten suosioon pääseminen äijäviikonlopun kutsuvieraana on naiselle suuri ylpeydenaihe, toisinpäin tuskin, vaan häpeänaihe korkeintaan.

Jaa miten niin? Olla ainoana miehenä misulauman kanssako muka häpeä? :D

Vierailija
22/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen veljen kaveriporukoissa ollut mukana ainoana naisena. Ei tuossa mitään ylpeydenaihetta ole, lähinnä kyse just siitä ettei pidetä kovin feminiinisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin iloinen jos saisin olla ainut nainen äijäporukassa. En kaipaisi kenenkään puolisoita mukaan, ei sukupuoli yhdistä mitenkään. Kokiksi en edes osaisi ryhtyä. Jos kuulisin jonkun muun naisen olleen äijien kanssa, olisin kateellinen.

Ei siitä nyt kateellinen tarvitse olla. Mulla on itsellä oikestaan kaikki läheisimmät ystävät miehiä, naisia sitten vain kavereina. Tulen paljon paremmin miesten kanssa juttuun ja keskustelen mielummin auton moottorista ja NHL:stä kun meikeistä ja selfieistä, sori yleistys mutta en keksinyt parempaa. Hauskaa täällä ainakin on, yksi uhkarohkea menetti jo talviturkkinsa.. Ap

Aika lapsellinen olet ap, jos uskot että monessakin naisporukassa puhutaan jostain meikeistä tai selfieistä. Jotain kosmetologejako ne kaikki sun tutut on vai oletko joku hyvin nuori vielä?

Vierailija
24/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tirsk

Vierailija
25/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato peiliin niin saat vastauksen

Vierailija
26/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vähän ihmetlelyt näitä jotka ei tule toimeen oman sukupuolensa kanssa. Onko jotain kiusaamistaustaa, huono suhde omaa sukupuolta olevan vanhemman kanssa vai mitä ihmettä? 

Vierailija
27/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakaan mitään kyselisi ja kertoisin myöhemmin kyllä missä olin jos kysytään. Mitä sinä tuosta ongelmaa teet. Sitäpaitsi saattaisin lähteä koko mökiltä muualle, saat varmasti ryhtyä kokiksi ja palvelijaksi.

Ei mun tarvitse, porukassa on jo oman elämänsä "grillimestari". Enkä todellakaan passaa ketään. :D Ap

Siinä tapauksessa. Osaatko yhtään arvata mikä sun asema on siellä?

Vierailija
28/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis goodbye mun miehelle. Äijäporukassa on äijiä, ei transuja, naisia tai muunsukupuolisia. Valehtelua en siedä.

Vierailija
29/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä miesvsltaosella alalla ja olen opiskelun alusta lähtien tottunut olemaan se ainoa nainen. Siinä ei ole mitään hienoa.

Vierailija
30/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin iloinen jos saisin olla ainut nainen äijäporukassa. En kaipaisi kenenkään puolisoita mukaan, ei sukupuoli yhdistä mitenkään. Kokiksi en edes osaisi ryhtyä. Jos kuulisin jonkun muun naisen olleen äijien kanssa, olisin kateellinen.

Ei siitä nyt kateellinen tarvitse olla. Mulla on itsellä oikestaan kaikki läheisimmät ystävät miehiä, naisia sitten vain kavereina. Tulen paljon paremmin miesten kanssa juttuun ja keskustelen mielummin auton moottorista ja NHL:stä kun meikeistä ja selfieistä, sori yleistys mutta en keksinyt parempaa. Hauskaa täällä ainakin on, yksi uhkarohkea menetti jo talviturkkinsa.. Ap

Aika lapsellinen olet ap, jos uskot että monessakin naisporukassa puhutaan jostain meikeistä tai selfieistä. Jotain kosmetologejako ne kaikki sun tutut on vai oletko joku hyvin nuori vielä?

Kuten sanoin sori yleistys, en keksinyt parempaa. Ap

Vierailija
31/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina vähän ihmetlelyt näitä jotka ei tule toimeen oman sukupuolensa kanssa. Onko jotain kiusaamistaustaa, huono suhde omaa sukupuolta olevan vanhemman kanssa vai mitä ihmettä? 

Ei minua ole kukaan koskaan kiusannut, ja välit äitiini ovat loistavat. Joku tuolla ylempänä mietti ikääni, oli 32v. :D Ap

Vierailija
32/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet äijämäinen, sinussa ei ole naisviboja, jotka häiritsisivät miesten yhteistä aikaa - siinä syy.

Vierailija
33/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein olen naisporukassa, mutta kertaakaan ei olla keskusteltu meikeistä saatikka selfieistä. Yleensä puutarhanhoidosta, koirista, hevosista, politiikasta, työelämästä, kirjoista, eri uskontojen eroista, yhteiskunnan epäkohdista, urheilusta,  ,remonttihommista, maataloudesta, linnuista, ilmastonmuutoksesta, monenmoisista pienistä hassuista sattumuksista. joskus on vähän sivuttu auton moottoria , useammin kuitenkin moottorisahaa. Mutta ei koskaan NHL ole käynyt mielessäkään, olemmekohan menettäneet jotain...

Vierailija
34/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon asemaan ei moni pääse. Miehet voivat luottaa siihen, että paikalla oleva nainen ei kilahda roisistakaan huumorista, ja silti samanaikaisesti on joku, joka osaa katsoa, että paikkoja ei polteta tai rikota. Naisen läsnäolo lisäksi hillitsee jonkin verran miesten käytöstä.

Vierailija
35/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että piditte orgiat ja sinä olit patja.

Nainen on naiselle susi.

Vierailija
36/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä säälisin sitä ainoaa naista. Jotku naiset tietty sopii äijäporukkaan hyvin, mutta itselleni tuollainen ajanvietto olisi kauhistus. Miehet menköön keskenään enkä missään nimessä kaipaa kutsua mukaan. Vietän aikaa mieluummin yksin kotona puuhaillen tai parin ystävän kanssa. En muista että olisimme ystävieni kanssa koskaan puhuneet meikeistä tai selfieistä? :D

Vierailija
37/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi oli ainoa joka ei osannut olla ottamatta akkaa mukaan.

Vierailija
38/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään loukkaantuisi. Olisin vain helpottunut  etten itse joutunut moiseen pinteeseen. Vaikea keksiä tylsempää tapaa viettää viikonloppua.

Vierailija
39/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaaha, että tämmöinen saaga tällä kertaa. Pääsiäisenä ap oli miehensä kerä mökkeilemässä, kun muut mökillä olleet naiset ja ap:n mies junailivat muijan sieltä kotiin. Nyt on sitten ainoana naisena baardeissa. Mikäs siinä nyt on, että mökki-aiheiset aloitukset viehättää. Kesätunnelmissa nyt jo?

Oikeesti ap, sun pitää muunnella kirjoitustyyliäsi. Olet todella helposti tunnistettavissa. Aloituksesi teksti ja muoto ovat ihan identtiset viikontakaiseen tekeleeseen verrattuna. :D

Vierailija
40/76 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina vastaavissa ollut ainoana kutsuttuna naisena mukana, eikä siinä ole sen kummempaa syytä kuin että olemme kyseisten äijien kanssa leikkineet ja liikkuneet samassa porukassa pikkulapsista asti. En ole mikään spesiaali, eikä ole mitään gangbangeja tai kokki-siivoojan roolia. Muutamat vaimot kokeneet alkuun mustasukkaisuutta ja ihmetystä, mutta kun tutustuttu niin ei mitään ongelmaa.

Jotenkin tuntuu että tämän kaltaiset vastaukset eivät kaikille kelpaa. Tämähän on aivan normaali juttu, jos itse asettuu keittiöön, niin siellä varmasti saa tehdä, tai jos tahtoo pikkoa puita, niin kukaan ei kiellä. Onko se vaikeaa tajuta että ihan valtaosa miehistä on ihan mukavia ja arvostaa naisia? Siipan voi aina vaihtaa, ei ole pakko pitää sellaista mistä ei pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä