Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
1301/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mattun avautuminen orgasmeistaan oli mun mielestä ruma temppu Japea kohtaan, tai tuo miten puhui tilanteesta jotenki ivalliseen sävyyn.

Tosin eihän me nytkään nähty tuota keskustelua tuossa ympärillä, että oliko siinä tarkotus vähätellä niitä Japen sänkytaitoja vai puhuiko Mattu muutenkin siit, kuinka hänen on vaikeuksia saada orgasmia ja irroittamalla kommentti asiayhteydestä saadaan se näyttämään Japen väheksymiseltä.

Samaa mieltä. Mutta toisaalta ajattelen ettei se ole pelkästään Japen taidoista kiinni ettei Mattu saa orgasmia. Joku lukko tms Mattulla ettei pysty rentoutumaan Japen kanssa niin että saisi useammin.

En vaan pysty ymmärtämään miten miehet pitää ihan ok normaalina tilanteena mikä ei heitä juuri häiritse ettei kumppani nyt vaan 8 kuukauteen saa yhtään orgasmia. Kuinka moni mies katselisi vierestä kun nainen saa joka kerta ja itse ei ole tullut kertaakaan. Väitän että kertoo aikamoisesta välinpitämättömyydestä, kai sitä muuten jossain vaiheessa vaan päättäisi että nyt hoidetaan tää homma sulle kuntoon.

Kuule, mä olin naimisissa 16 vuotta eikä ukko ollut KERTAAKAAN kiinnostunut mun orgasmistani. 

Vierailija
1302/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jape ei ole unelmapoikaystävä, mutta hyvä jos ei aio katsoa Matildan touhua. Säälittävää touhua Matildalla jaksosta toiseen. Minä minä minä silikonit minä silikonit minä silikonit silikonit silikonit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+

En tuntenut mitään myötätuntoa Vallua kohtaan. Sori vaan. Jos sai kokea jotain samaa mitä on toisille tehnyt kerta toisensa jälkeen, niin ehkä joskus tajuaa jotain.

Vierailija
1304/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa se Vallu nyyhkyttää.Itse tulee usein vasta aamuisin kotiin ja hokee saarella kuinka ihastunnut on tyttöön ja hokee v %&& sä oot nätti ja sulla ihan vartalo jne.Aivan idiootti.

Vierailija
1305/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Valto jätti kokonaan huomiotta sen, että Mira ja Markus puhui yhteisestä salaisuudesta siellä huoneessa? Siinähän aivan suoraan tuli selväksi että Miraa pelottaa kuka saa tietää sen jonkun asian, mutta Markus rauhoitteli, että ei kukaan tiedä, kun ois hänelle siitä jo joku tullut sanomaan.

Vierailija
1306/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taistelin seitsemän minuutin verran tuota Miisun youtube-videota läpi, ja jos se vaikuttaa jo Temppareissa hölöttävältä papupadalta niin hyvä luoja, millainen se on tuolla youtuben puolella. Ensinnäkin kuulostaa niinkuin se olisi nostanut äänialaansa oktaavilla, ja suu käy aivan koko ajan. Lisäksi vaikuttaa todella, todella teennäiseltä. Ei hyvä helvetti jos tuollaisen kanssa pitäisi parisuhde ja koti jakaa, miten Valto kestää / on kestänyt!? Ei kyllä kaunis ulkokuori paikkaa enää tuollaista kälätystä - ehkä hänestä olikin sen perusteella saanut väärän ensivaikutelman, sillä meikattuna näyttää hyvin aikuiselta, mutta ilman meikkiä paljastuukin että siellä on ihan penskan näköinen tyttö sen pakkelin alla, ja tämän myötä tuo olemuskin on yhtäkkiä kertaluokkaa helpompi ymmärtää.

Saarelle palatakseni (katson telkkatahtiin), niin oli pakko facepalmata siinä kohtaa, kun Valdemar kyseli siltä thaikulta "do you have strong alcohol, pontica? Phirtu?" Joo, silleenhän se englannin kieli toimii: ota suomen kielen sana, äännä se jotenkin oudosti ja voilà: sinulla on englannin kielen sana. Miten hele-vetin tyhmä voikaan ihminen olla.

Ite olin jo 7 sekunnin kohalla sillei et äkkiä pois täältä mitä mä katon 😅

Eiköhän se ollut Vallulla vaan huumoria! Ainakin itse ymmärsin sen niin. Tuskin niin tollo on vaikka muuten perseestä onkin.

Vierailija
1307/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japella oli eilisessä merimiesbilejaksossa skorpioni maalattu poskeen.

Onko horoskooppimerkiltään skorpioni? Ne on nimittäin todella mustasukkaisia, omistuksenhaluisia, synkän pimeitä vaikka esittävät kaikkien kaveria, ja kontrolloivat puolisossaan kaikkea eli tutkivat heidän sijainteja ja kännyjä! Kokemusta on yhdestä, sekä lisäksi kaverin kahdesta exästä, sattuimoisin nuo kaikki miehet olleet skorppareita!

Höpöhöpö. Horoskoopit ovat humpuukia. Mieheni on skorpioni, ja parempaa miestä minulla ei ole ollut. Ei ole mustasukkainen, vaikka kerronkin välillä jos töissä joku asiakas yrittää iskeä minua. Hän myös luottaa minuun, niin kuin minä häneen. Ei ole kiinnostunut puhelimestani, vaikka toki välillä kysyy kenen kanssa viestittelen. Vanhempani ovat muuten härkä ja oinas, eikö siinä olisi napit koko ajan vastakkain? Sen sijaan he tulevat loistavasti keskenään toimeen, ovat tulleet toimeen jo vuosikymmeniä.

Vierailija
1308/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japella oli eilisessä merimiesbilejaksossa skorpioni maalattu poskeen.

Onko horoskooppimerkiltään skorpioni? Ne on nimittäin todella mustasukkaisia, omistuksenhaluisia, synkän pimeitä vaikka esittävät kaikkien kaveria, ja kontrolloivat puolisossaan kaikkea eli tutkivat heidän sijainteja ja kännyjä! Kokemusta on yhdestä, sekä lisäksi kaverin kahdesta exästä, sattuimoisin nuo kaikki miehet olleet skorppareita!

Tiedätkö millaisia ovat horoskooppeihin uskovat? Ne on nimittäin sellaisia, jotka tekevät älyvapaita tulkintoja ihmisistä pelkästään syntymäpäivän perusteella ja luovat oman luonteensa sen mukaan mikä heidän merkkinsä sattuukaan olemaan. Tällaisia ihmisiä kannattaa varoa, sillä he eivät usko faktoihin tai osaa tulkita ihmistä mitään muuta kautta.

Vierailija
1309/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tuo Miran tubekanava. Ihan ok tyyppi Temppareissa, mutta tubessa kuulostaa 15-vuotiaalta...

Vierailija
1310/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla Mattulla joku kusihäiriö? Jatkuvasti kuseskelee ja vielä minne sattuu.

Saa käsityksen että virtsatietulehdus ja joku huomionhakuinen juttu itsensä esittelemiseen.

Lirittää ulos enemmän kuin kulmakunnan koiralauma!

Harvinaisen tyhmää jengiä kommentoimassa täällä! Jengi dokaa aika rankalla kädellä ja te vedätte teoriaa kusihäiriöistä ja virtsatieinfektiosta. 

Vierailija
1311/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Valto jätti kokonaan huomiotta sen, että Mira ja Markus puhui yhteisestä salaisuudesta siellä huoneessa? Siinähän aivan suoraan tuli selväksi että Miraa pelottaa kuka saa tietää sen jonkun asian, mutta Markus rauhoitteli, että ei kukaan tiedä, kun ois hänelle siitä jo joku tullut sanomaan.

Jotain salaista on Miran ja Markuksen välillä tapahtunut.

Valto ohitti puheet, ettei kiinnosta jotkut puheet ”ylianalysoinnista”, ihan sama. Mira ja Markus eivät kyllä puhuneet siitä, vaan aivan jostain muusta ja Valtonin olisi kannattanut höristää korviaan tässä kohtaa. M&M eivät halua muiden tietävän jotain.

Vierailija
1312/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain salaista on Miran ja Markuksen välillä tapahtunut.

Valto ohitti puheet, ettei kiinnosta jotkut puheet ”ylianalysoinnista”, ihan sama. Mira ja Markus eivät kyllä puhuneet siitä, vaan aivan jostain muusta ja Valtonin olisi kannattanut höristää korviaan tässä kohtaa. M&M eivät halua muiden tietävän jotain.

Ne voi olla jotain pientä kuten suutelointia tai isoa kuten käsi -tai suuhoitoja tai vastaavaa. Osallistujat kyllä tietää tavat ettei seksi tai mikään vastaava päädy kameroille joten se jää ikuiseksi salaisuudeksi jossei sitä joku paljasta.

Vierailija
1313/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Ruutu+ jaksoja katsonut joten en tiedä mitä kaikkea Mattu orgasmeistaan on puhunut mutta pakko sen verran kommentoida että ei siitä voi pelkästään miestä syyttää ELLEI se mene niin että miestä ei vois vähempää toisen nautinto kiinnostaa. Jos mies kuitenkin yrittää niin miksei sille voisi kertoa mistä tykkää? Toki voi olla että Japea ei vaan Matun nautinto kiinnosta mutta yhtä todennäkösenä näkisin sen että nää on taas näitä Matun tarinoita joilla saa huomiota.

Miran ja Markuksen välillä ei ilmeisesti tapahtunut näissä Ruutu+ jaksoissa mitään erikoista? Olin aiemmin sitä mieltä että he on varmasti eronneet mutta jos kumpikaan ei nyt enää kummempia tee niin sitten vaihdan kantaa. Ehkä he on just nimenomaan Eve&Dani osa 2. Mira vaikuttaa instagramin perusteella jotenkin tosi itsekeskeiseltä, en edes mene katsomaan sitä tube-kanavaa. Tosin eipä sitä tarvikkaan, Mira vaikuttaa niin pidetyltä tyypiltä että eiköhän niitä videoita aika moni katsele. En myöskään pitänyt Evestä aikanaan.

Vierailija
1314/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+

.

.

.

.

Joona niiiiin vilautti peiton alle tahalleen kameralle, että näkyy puolitangossa olevat bokserit.

Vierailija
1315/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, mä olin naimisissa 16 vuotta eikä ukko ollut KERTAAKAAN kiinnostunut mun orgasmistani. 

Siinä tapauksessa kannattaa hankkia salarakas joka on kiinnostunut sun orgasmista. Dildo ei korvaa kaikkea. 

Vierailija
1316/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näin Empun ekan kerran ja sanottiin, että on ollut sinkkuna, luulin Pauliinaksi.

no nyt ne näyttää samalta kun samassa huuli ja poskitäyte tai mesolankapaikassa käyneet, sama kampaajakin varmaan! ei se pauliina tolta näyttäny kun oli omalla kaudellaan mukana. eikä emppukaan. oli kauniimpi silloin hänkin.

Sukunimi on sama, mutta luulis että löytyis yhteiskuvia, jos on sukua.

Vierailija
1317/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessani tuollaiselle joka paikkaan pissivälle oli nimikin: pissis eli pissaliisa.

Vierailija
1318/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin varma, että Mira ja Valto lähtevät tuolta parina mutta ei taida niin käydä. Harmi jos eroavat, jotenkin niin hyvännäköinen pari on omasta mielestäni.

Saan harmaita hiuksia, jos Emppu ja Wallu tai Mattu ja Jape lähtevät tuolta yhdessä. Noilla on niin epäterveet parisuhteet. Mutta olen aika varma, että kaikesta huolimatta Emppu ja Wallu saattavat lähteä yhdessä tuolta, varmaan myös Mattu ja Jape mutta todennäköisesti eroavat myöhemmin Suomessa.

Vierailija
1319/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis ikinä uskonu et Mira olis pettämässä...

Sydän särkyy Valton puolesta kun katsoo tuota extraa..

Vierailija
1320/4706 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olis ikinä uskonu et Mira olis pettämässä...

Sydän särkyy Valton puolesta kun katsoo tuota extraa..

Samaa mieltä. Tuntui pahalta kun tuossa extrassa romahtaa sinkkunaiset edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä