Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2019 tyypeistä raskaana nyt jemina(jöbis), vilma ja tt
Vieläkö se TT on Juhon kanssa vai kuka lapsen isä?
En seuraa näistä ketään muuta kuin jöbistä. Vilman raskaudesta nyt saa harvasen viikko lukea iltalehdestä.
Kenen Juhon kanssa? Eikö Jöbiksen ex ole Venlan kanssa? Vai onko Venla vaihtunut TT:hen?
Tt on raskaana jollekkin ei tunnetulle. Jöbiksen muksun isäst ei tietoo, eli vissiin sama. Juhis ja Venla eronnu aikoi sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattu ollut muutamissa bileissä samaan aikaan ja on usein sellanen, että änkee jätkäporukoiden keskelle ja siellä huutaa ja rääkyy ja roikkuu kaulassa ja mistä tahansa puhutaan, niin hänen pitää olla keskipisteenä. Nauttii huomiosta, tosi itsekeskeinen, tuntuu vähä siltä, että hakee huomiota tolla itsetunto nyyhkytyksellä. Tossa plussan jaksossakin näkee ku Mattu menee kyykkykuselle ja rääkyy siin samalla, et Emppu sanoo sille et rauhotu. Sen häsääminen ärsyttää vissii muitakin
No kyllähän sillekin joku syy on, että miksi kokee tarvitsevansa sitä huomiota niin paljon. Musta se taas voi olla seuraus siitä huonosta itsetunnnosta, eikä toisinpäin.
Ihminen haluaa luonnostaan tulla hyväksytyksi, ja kuulua porukkaan. Näyttää että Matulla on tarve pitää itseään esillä kokoajan, jotta ei nimenomaan jää ulkopuolelle. Toki toiset vaan tykkää olle ennemmän huomion keskipisteenä kuin toiset, ja Mattullaki varmaan osaltaan tuo vaan kuuluu sen luonteenpiirteeseen.
Yleensä itsevarma ihminen osaa olla välillä hiljaa ja jättäytyä sivummalle, eikä pelkää sitä että jää jostain ulkopuolelle.
Varmasti on syy, mutta tollaset usein ennemmin tai myöhemmin jää ulkopuolelle kun alkaa ärsyttää tollanen adhd:ilu. Samalla tavalla Vilman tunkeilu ja huomionhakeminen aiheutti kärhämää bileissä.
Vierailija kirjoitti:
Anttoni on niin kuuma 😍
Parhaimman näköinen mies TIS-historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattu ollut muutamissa bileissä samaan aikaan ja on usein sellanen, että änkee jätkäporukoiden keskelle ja siellä huutaa ja rääkyy ja roikkuu kaulassa ja mistä tahansa puhutaan, niin hänen pitää olla keskipisteenä. Nauttii huomiosta, tosi itsekeskeinen, tuntuu vähä siltä, että hakee huomiota tolla itsetunto nyyhkytyksellä. Tossa plussan jaksossakin näkee ku Mattu menee kyykkykuselle ja rääkyy siin samalla, et Emppu sanoo sille et rauhotu. Sen häsääminen ärsyttää vissii muitakin
No kyllähän sillekin joku syy on, että miksi kokee tarvitsevansa sitä huomiota niin paljon. Musta se taas voi olla seuraus siitä huonosta itsetunnnosta, eikä toisinpäin.
Ihminen haluaa luonnostaan tulla hyväksytyksi, ja kuulua porukkaan. Näyttää että Matulla on tarve pitää itseään esillä kokoajan, jotta ei nimenomaan jää ulkopuolelle. Toki toiset vaan tykkää olle ennemmän huomion keskipisteenä kuin toiset, ja Mattullaki varmaan osaltaan tuo vaan kuuluu sen luonteenpiirteeseen.
Yleensä itsevarma ihminen osaa olla välillä hiljaa ja jättäytyä sivummalle, eikä pelkää sitä että jää jostain ulkopuolelle.Varmasti on syy, mutta tollaset usein ennemmin tai myöhemmin jää ulkopuolelle kun alkaa ärsyttää tollanen adhd:ilu. Samalla tavalla Vilman tunkeilu ja huomionhakeminen aiheutti kärhämää bileissä.
Kyllähän nuo miehet kuulosti jo vähä kyllästyneiltä ku Mattu siinä kekkaloi vieressä housut kintuissa kuseksimassa mihin sattuu. Ja toiset varatut naiset kyllä myös :D
Ei kyllä muakaan kauheesti innostas katella...
Vierailija kirjoitti:
Katselin uudestaan neloskauden jaksoja - hauskaa, kuinka eri silmin nyt katsoo Emiliaa ja Wallua sinkkuina. Myös Meiju oli sinkkuna neloskaudella.
Mä katson just neloskautta myös, enkä ollut sitä silloin seurannutkaan. Vallu on paljon kivempi siellä! Siis toki on tyhmää esim lyödä vetoa sänkyyn pääsemisestä yms mutta se ei sähellä yhtään samalla tavalla kuin nyt. Onkohan se ryypännyt pari tuoppia liikaa tässä matkan varrella?
Halusin siis katsoa kun tässä ketjussa mainittiin miran ja valton olen kuin dani ja eve, ja onhan siinä kyllä paljon samaa.
Ihmettelen näitä joille sinkut on edelleen tuntemattomia, toki ihan ekat pudotettavat voi olla jääneet piiloon, mutta esim. hissukka-Samuli oli se nolo tönö-hönö-runoilija esittelyissä, Antti on ollut kai joka kerta kuuntelemassa nuotion jälkeiset jutut.
Ihmettelenkin että nykyään ei kaikki sinkut enää edes vaivaudu paikalle vaan osa vissiin jo nukkumassa kun tytöt palaavat, poikien saarella samaa, joskus paikalla vaan 3 sinkkunaista.
En myöskään käsitä miten Inkun ja Jeminan sekoittaa, Inkku on erikoisella tavalla nätti, Jemina tusinatyttö.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näitä joille sinkut on edelleen tuntemattomia, toki ihan ekat pudotettavat voi olla jääneet piiloon, mutta esim. hissukka-Samuli oli se nolo tönö-hönö-runoilija esittelyissä, Antti on ollut kai joka kerta kuuntelemassa nuotion jälkeiset jutut.
Ihmettelenkin että nykyään ei kaikki sinkut enää edes vaivaudu paikalle vaan osa vissiin jo nukkumassa kun tytöt palaavat, poikien saarella samaa, joskus paikalla vaan 3 sinkkunaista.
En myöskään käsitä miten Inkun ja Jeminan sekoittaa, Inkku on erikoisella tavalla nätti, Jemina tusinatyttö.
Makuja on monia, sillä minusta Inkku ei ole nättiä nähnytkään. Ja Jeminalla paljon miellyttävämmät kasvot.
Kuulostaa ihan uskomattomilta nämä tarinat, että erosin ja aloin kolmessa viikossa uuteen parisuhteeseen. Tai vaihdetaan lennosta uuteen. Ja se että karmea läheisyyden, tuen ja turvan kaipuu iskee tyyliin päivässä.
Itse olin suhteessa 17-19veenä, seuraavan kerran 21-34veenä. Nyt 3v sinkkuna eikä ole kiirettä vakiintua. Seksi kyllä maittaisi, mutta en kuole läheisyydenkaipuuseen vaikka välillä kuukausia ilman.
Onko tuo parisuhteiluriippuvuus biologinen jäänne vai kulttuurin luoma "pakko"?
Mä ymmärsin, että mattu "otti silarit japen takia" = mattu ajatteli, että jape tykkäis. Ei Japen idea tai painostus, vaan matun oma päätelmä niistä insta jutuista ja japen kavereiden tyttöystävistä.
Aika outoo kyl, että Jape esitteli ylpeänä sitä hippi-mattua. Mut nyt silari, solarium, tekoripsi ja - kynsi Mattu on Japen muokkaama luomus, muttei Jape kuitenkaan enää kehu Mattua. Pysähtyykö Mattu itse ollenkaan ajattelemaan näitä juttujaan.
Ei ihme että Jape on vähän hämmentynyt videoiden jälkeen.
Ajatelkaa omalle kohdalle, jos puoliso vierittäis noin kaikki jutut sun syyks ja itkis koko kansalle karua kohtaloaan ja itsensä hukkaamista muovin sekaan. Niin riittäiskö teillä sympatia toiselle vain koska se itkee? Täällä kun valitettiin että japen reaktio videoon oli öööö narsistinen.
Ja lisään vielä että Jape ei oo mikään puhdas pulmunen tai ideaali poikkis. Mutten kyllä kaikkea Matun sanomaa purematta niele.
Ja lopuksi. Totuuksia voi tosiaan olla useampi. Se mitä toinen yrittää sanoa ja miten toinen sen tulkitsee, voi olla hyvinkin ristiriidassa. Väärinymmärryksissä kumpikin puhuu totta vaikka puhuvatkin ristiin. Sanat voi tulkita eri tavoin. Tämän meille todisti jossu ja karim ja se videon kysymyskeissi "aiotko toimia tällä kertaa eri tavalla" vai miten se oli. Molemmat tulkitsi samat sanat eri tavoin ja tästä syntyi IHANAA DRAAAMAAAAA AH
Hyviä pointteja täällä Matusta ja Japesta. Ei tullut pysähdyttyä ajattelemaan Matun käytöstä sen enempää, mutta sama levy sillä soi joka treffeillä just kuinka on Japen takia muuttanut itseään. En usko, että mistään painostamisesta kuitenkaan on kyse.
Tää on just paha kun toinen ei pääse kertomaan omaa näkökantaa siinä hetkessä ja luo hämmennystä ja draamaa (=ohjelman idea)
En vaan käsitä miksi TIS-osallistujat, varatut ja sinkut, menee joillekkin niin tunteisiin että pitää arvostella. Tästä todella paljon leikellystä ohjelmasta on suurinpiirtein mahdotonta saada koko kuvaa mitä tapahtuu saarella tai mitä on tapahtunut ennen saarta. Vaikkapa iltanuotio-videoilla näkyy sellaista mitä ei itse ohjelmassa nähdä. Itse katson tätä lähinnä viihteenä ja ajankuluksi. Toivon että Mattu ei petä vaikka välillä vähän lipsuukin ja että Daniela pitää ne kinttunsa kiinni eikä antaudu yhdellekkään varatulle miehelle. Muutenkin toivoisin että sinkkujen tavoitteena ei olisi rikkoa parisuhdetta vaan saada itselleen parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
En vaan käsitä miksi TIS-osallistujat, varatut ja sinkut, menee joillekkin niin tunteisiin että pitää arvostella. Tästä todella paljon leikellystä ohjelmasta on suurinpiirtein mahdotonta saada koko kuvaa mitä tapahtuu saarella tai mitä on tapahtunut ennen saarta. Vaikkapa iltanuotio-videoilla näkyy sellaista mitä ei itse ohjelmassa nähdä. Itse katson tätä lähinnä viihteenä ja ajankuluksi. Toivon että Mattu ei petä vaikka välillä vähän lipsuukin ja että Daniela pitää ne kinttunsa kiinni eikä antaudu yhdellekkään varatulle miehelle. Muutenkin toivoisin että sinkkujen tavoitteena ei olisi rikkoa parisuhdetta vaan saada itselleen parisuhde.
Arvostelu ja kritiikki kuuluu julkisen ammatin tai harrastuksen toimenkuvaan näyttelijöillä, laulajilla, muusikoilla ja muilla esiintyvillä taiteilijoilla.
Tosi-Tv:n ongelma on, että formaatissa esiintyy amatöörejä, taviksia, joilla ei ole kokemusta edes omasta elämästä. Yhteistä näille kaikille on, että heidän on kestettävä saamansa palaute. Hyvä esiintyjä ottaa palautteesta oppia, huono ei.
Itse toivon, että Matukka laittaa lettunsa ja silarinsa hyötykäyttöön ja Emppu kasvattaa edes hieman itsetuntoa päästäkseen Valdemarista eroon ja loytääkseen todellisen rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Arvostelu ja kritiikki kuuluu julkisen ammatin tai harrastuksen toimenkuvaan näyttelijöillä, laulajilla, muusikoilla ja muilla esiintyvillä taiteilijoilla.
Tosi-Tv:n ongelma on, että formaatissa esiintyy amatöörejä, taviksia, joilla ei ole kokemusta edes omasta elämästä. Yhteistä näille kaikille on, että heidän on kestettävä saamansa palaute. Hyvä esiintyjä ottaa palautteesta oppia, huono ei.
Itse toivon, että Matukka laittaa lettunsa ja silarinsa hyötykäyttöön ja Emppu kasvattaa edes hieman itsetuntoa päästäkseen Valdemarista eroon ja loytääkseen todellisen rakkauden.
Jos olisin Mattu ni pitäisin haarani kiinni, jotta Jape ei lähtisi karkuun. Tähän asti Jape on vaikuttanut hyvältä mieheltä. Emilia sen sijaan löytää huomattavasti paremmankin. Ei tollasen urpon kanssa kannata yhdessä olla vaan kannattaa erota ja ottaa uusi ja parempi. Sellainen joka arvostaa ja rakstaa.
No. Puolet kaudesta mennyt jo eikä oikeen mitään kunnollista ole tapahtunut. Suomeksi: aika tylsä kausi ollut tähän mennessä. No, eiköhän sitä pikkuhiljaa rupea vauhti kiihtymään.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Mattu ni pitäisin haarani kiinni, jotta Jape ei lähtisi karkuun. Tähän asti Jape on vaikuttanut hyvältä mieheltä. Emilia sen sijaan löytää huomattavasti paremmankin. Ei tollasen urpon kanssa kannata yhdessä olla vaan kannattaa erota ja ottaa uusi ja parempi. Sellainen joka arvostaa ja rakstaa.
No. Puolet kaudesta mennyt jo eikä oikeen mitään kunnollista ole tapahtunut. Suomeksi: aika tylsä kausi ollut tähän mennessä. No, eiköhän sitä pikkuhiljaa rupea vauhti kiihtymään.
Jape hyvä mies!!!??? Mustasukkainen mies, joka vaatii täydellistä huomiota, estää muut sosiaaliset suhteet, manipuloi ja kontrolloi, seuraa GPS-valvonnalla, soittelee perään ja rikkoo itsetuntoa? Toki tässä asiassa olemme nähneet samat faktat. Ihmeellistä on se, että Mattu kertoo suhteellisen yksityiskohtaisesti Japen kontrollivammasta, mutta Jape lähinnä kuittaa asiat toteamalla ne paskapuheeksi. Anna Jape esimerkkejä? Itse uskon, että Jape on isältään oppinut kontrolloimisen ja vainoharhaisuuteen menevän mustasukkaisuuden.
Kyllä nykynuorisolla on ihmeellinen ja kiero käsitys hyvästä miehestä, naisesta ja parisuhteesta.
Kun lukee näitä kommentteja ja katsoo esimerkiksi extraa niin ei voi olla huomaamatta että naissukupuolena saa kyllä paljon anteeksi, tai no erityisesti jos sattuu olemaan hyvännäkönen nainen. En nyt Vallua lukuunottamatta lähtisi ketään sarjan henkilöä haukkumaan erityisen inhottavaksi mutta kyllähän Mattua ja Miraa ymmärretään ihan eri tavalla kun heidän miehiään ymmärrettäs vastaavassa tilanteessa. Jos parisuhteen osapuolilla on eriävät mielipiteet asioista niin nainen on automaattisesti oikeassa vaikka käytös osottaskin ihan muuta. On tuo Jarkkokin hyvin erikoinen persoona eikä todellakaan mikään täydellinen poikaystävä (ei lähelläkään) mutta noi Matun sanomiset ja tekemiset menee ihan ristiin. Silikonit on hankkinut vaan Jarkkoa varten mutta silti ylpeänä esittelee niitä jokaiselle sinkkumiehelle jota ne vaan kiinnostaa. Myös instagramissa tuntuu ottavan niistä kaiken irti. Olen itse sitä mieltä että saa tottakai esitelläkin jos haluaa mutta en nyt ihan jaksa uskoa että on Jarkon painostuksesta ne hommannut. Ja se ettö toinen tykkää isoista rinnoista ei tarkota sitä että omalla kumppanilla välttämättä tarvitsisi sellasia olla. Mattu vaikuttaa huomionhakuselta ja tuntuu että toi säälin herättäminen on myös yksi keino saada sitä. Muutenkin noi tempaukset on sellasia että en kyllä jaksaisi kumppanina katsella. Toisaalta vaikuttaa kyllä herttaselta ja symppikseltäkin, ei miltään ilkeältä ihmiseltä. Jarkko kyllä puhuu Matusta vähän rumasti että se taas kertoo kyllä jotain siitä ihmisestä.
Mira taas vaikuttaa mun silmään itserakkaalta (instan ja höpötyksiensä perusteella). Valton pettäminen ja nolaaminen katsojien edessä tuntuu olevan monen mielestä ihan ok koska Mira on niin hömppä ja upean näkönen. Ja Valton pitäisi hävetä kun ei suostu sitä katselemaan 😂 Miettikääpä jos olisi toistepäin, että Valto olisi ihan puun takaa yhtäkkiä alkanut nuoleskelemaan toisen naisen kanssa, sehän haukuttais maan rakoon. Ei kukaan tulisi selittämään että sille vaan kehittyi tunteita toista kohtaan ja voi Mira kun ajattelet vaan itseäsi. Mira ja Markus tuskin on mikään oikea juttu, tempparikuplaa kuten joku täällä jo sanoikin. Kuten Matustakin, niin myös Mirasta kyllä löytää semmosen herttasen ja sympaattisen puolenkin. Ei se silti tee noista teoista mukavia.
Itse tykkään eniten Valtosta, vaikuttaa järkevältä. Kurosen grillissä sanoi ettei juurikaan kuuntele tosissaan sellaisia kommentteja jotka ei tule suoraan Miran suusta. Näin kun ajattelisi moni muukin tuolla niin pääsisivät vähän helpommalla, draamaahan ne niillä lausunnoilla hakee. Valto taitaa olla just sellanen ihminen jota ei arvosteta sen takia että ei tee itsestään niin suurta numeroa.
Olen edelleen sitä mieltä, että minun ja mieheni olisi pitänyt mennä tonnen ennen ku saatiin lapset. Oltiin yhdessä jo 18-vuotiaina ja kun tuli ekat kaudet, oltais oltu noin 5-6v yhessä. Suhteen alussa oli riittävästi mustasukkaisuutta ett olis meistä kiinnostuttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Mattu voi puhua asioita niin ristiin? Esim. Sanelin kanssa treffeillä kertoi, miten Jape kehui häntä heidän suhteen alkuaikoina ja tykkäsi esitellä kaikille miten upea tyttöystävä hänellä on. Nykyään ei kuulema enää. No nyt Matti sitten väittää, että Jape olisi sanonut, ettei pitänyt Mattua viehättävänä heidän alkusuhteensa aikana, vaan vasta sitten kun Mattu muutti ulkonäköään.
Huomaako kukaan muu tässä ristiriitaa?Mattu kertoilee aina asioita, joilla uskoo sillä hetkellä saavansa eniten huomiota ja sympatiaa.
Niinhän tuo näyttää olevan. Ei varmasti ole itsekään ihan tietoinen että miten asiat ovat menneet, onko ne silarit nyt olleen hänen vai Japen idea. Missä kohtaa se edes yhtäkkiä muuttui niin että Jape ois käskenyt hänen otttaa silarit, eikä hän itse niitä edes niin kovin ois halunnut? Alkuun tuntu olevan niin ylpeä tisseistään ja niitä ylpeänä esitteli eikä paljo näyttänyt siltä että Jape olis painostanut silareiden ottamiseen.
Mun mielestä se alkoi puhumaan nuista silareista tai niiden ottamisesta sillon ekoissa bileissa resorttien vaihdon jälkeen.
Puhui silikoneista jo alkujaksoista lähtien, olisiko ollut peräti ensimmäisissä bileissä. Jollekin sinkulle selitti ottaneensa silikonit 2 kuukautta (?) ennen saarelle tuloa, ja taisi jostain teipeistä vielä selittää...Mitä lie leikkausarpia vilautellut.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itse koen, että arvostelen hahmoja, en ihmisiä. Se, mitä ovat oikeassa elämässään, ei kiinnosta, en esim seuraa kenenkään instaa. Tiedän arvioivani hahmoja, jotka käsikirjoittaja, ohjaaja ja leikkaaja ovat minulle luoneet aidon materiaalin pohjalta. Mutta juuri se luomistyö, kun karsitaan liika rönsyily ja nostetaan näkyviin vain osatotuus, on kiinnostavaa. Voi pureutua yksittäiseen asiaan, arvioida ja peilata omaan elämään, arvailla, mihin se vielä nämä hahmot johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itse koen, että arvostelen hahmoja, en ihmisiä. Se, mitä ovat oikeassa elämässään, ei kiinnosta, en esim seuraa kenenkään instaa. Tiedän arvioivani hahmoja, jotka käsikirjoittaja, ohjaaja ja leikkaaja ovat minulle luoneet aidon materiaalin pohjalta. Mutta juuri se luomistyö, kun karsitaan liika rönsyily ja nostetaan näkyviin vain osatotuus, on kiinnostavaa. Voi pureutua yksittäiseen asiaan, arvioida ja peilata omaan elämään, arvailla, mihin se vielä nämä hahmot johtaa.
Niinpä. En oikein ymmärrä, mikä idea koko ohjelmalla ja sen tekemillä leikkauksilla ja hakemalla draaman kaarella olisi, jos sen herättämistä tunteista ja ajauksista ei saisi spekuloida ja keskustella. Eikö se nimenomaan ole tämän tarkoitus? Todella paljon kyllästyttää nämä "ettekö te nyt tajua, että nämä leikataan ja käsikirjoitetaan". No entä sitten? Siitä tietysti puhutaan, mitä ruudussa nähdään. Miksi puhuisimme asioista, joita missän ei näy? Ja ihan turha myöskään vaina jankuttaa noista, että jotkut tekemiset näyttävät pahemmilta kuin ovat. Juu, osa vaikutelmaa saadaan syntymään juuri noin, mutta leikkauksilla ei kyllä ole tehty esimerkiksi Mattun vilautteluja ja Vallun ihastustunnustuksia.
Mun mielestä tuo resorttien vaihto ja uusien sinkkujen tuominen puolessa välissä kautta.
Varsinki tuo resorttien vaihto ihan turhaa säätöä ja resurssien tuhlaamista.
Ja uusien sinkkujen tuominen tässä vaiheessa vähä turhaa, koska kaikilla varatuilla alkaa olla jo ne vakiosinkut keiden kanssa viettää aikaa ja haluaa treffejä. Ja muutenki vaikeampi päästä porukkaan, ku jengi on jo aika ryhmäytyny tässä vaiheessa.
Ois vaa tuonu nää uudetki heti alussa.