Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää, kun monet tositv:n katsojat ja esim. ex on the beachin osallistujat sanovat, että temptation island on tylsä ohjelma verrattuna ex on the beachiin, koska eotb:ssa tapahtuu niin paljon enemmän (ilmeisesti tällä tarkoitetaan ryhmäseksiä ja sitä, että osallistujat ovat jopa vielä enemmän humalassa).
Monilla ilmeisesti unohtuu, että temptation islandissa osallistujien EI ole tarkoitus osallistua ryhmäseksiin tai muutenkaan paneskella ympäriinsä. Tämä on parisuhdetesti, jonka tarkoitus on testata pystyykö varatut vastustamaan kiusausta.
Itse tykkään temppareista. Ex on the beach lähinnä oksettaa.Aha, mihim ihmeeseen tämä liittyi. Jos vain toteaa, että eotb:n rinnalla tempparit tuntuu tylsältä, ei sen sanoja kyllä kuvittele että temppareissa pitäisi olla ryhmäseksiä. Se on vain huomio ja toteamus. Turha siitä on ottaa itseensä.
Ai mihin ihmeeseen tämä liittyi? Luulin kirjoittaneeni tekstini temppareita koskevan keskustelun alle. En tiennyt, ettei tämän alla saa keskustella muusta kuin ”Karim on tyhmä, Mattu on tyhmä.”
Ja tiedoksi, niin monet vertaa nimenomaan temppareita ja ex on the beachia, niin mitä ne sitten odottaa temppareilta? Syvällisiä keskusteluitako? Sittenkö tempparit olis yhtä mielenkiintoinen kuin eotb?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aika outoa, että Mira on joutunut syliin hyppäämään ja vaatimaan vastausta, että ollaanko yhdessä. Miten voi olla noin, kun Mira itse on kaikinpuolin todella hurmaava? Sekin että asia ei Miraa haittaa on plussaa Miralle. Itse olisin varmaan nyreissäni.
Koska, kuten aiemmin sanoin, Valto on aika perusfuckboy.
Ei todellakaan ole. Tiedätkö edes mitä tuo tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää, kun monet tositv:n katsojat ja esim. ex on the beachin osallistujat sanovat, että temptation island on tylsä ohjelma verrattuna ex on the beachiin, koska eotb:ssa tapahtuu niin paljon enemmän (ilmeisesti tällä tarkoitetaan ryhmäseksiä ja sitä, että osallistujat ovat jopa vielä enemmän humalassa).
Monilla ilmeisesti unohtuu, että temptation islandissa osallistujien EI ole tarkoitus osallistua ryhmäseksiin tai muutenkaan paneskella ympäriinsä. Tämä on parisuhdetesti, jonka tarkoitus on testata pystyykö varatut vastustamaan kiusausta.
Itse tykkään temppareista. Ex on the beach lähinnä oksettaa.Aha, mihim ihmeeseen tämä liittyi. Jos vain toteaa, että eotb:n rinnalla tempparit tuntuu tylsältä, ei sen sanoja kyllä kuvittele että temppareissa pitäisi olla ryhmäseksiä. Se on vain huomio ja toteamus. Turha siitä on ottaa itseensä.
Ai mihin ihmeeseen tämä liittyi? Luulin kirjoittaneeni tekstini temppareita koskevan keskustelun alle. En tiennyt, ettei tämän alla saa keskustella muusta kuin ”Karim on tyhmä, Mattu on tyhmä.”
Ja tiedoksi, niin monet vertaa nimenomaan temppareita ja ex on the beachia, niin mitä ne sitten odottaa temppareilta? Syvällisiä keskusteluitako? Sittenkö tempparit olis yhtä mielenkiintoinen kuin eotb?
Tarkoitin, että onko joku muka sanonut että temppareissa pitäisi olla ryhmäseksiä vai mistä tämän valituksen keksit?
Omasta mielestäni tempparit on jo kauan ollut tylsä, kun väkisin väännetään treffejä ja niitä samoja repliikkejä toistetaan jatkuvasti. Eotb:ssä on aitoa draamaa. Ei siihen tarvita niitä petihommia, vaan pelkästään kieroja ja ärsyttäviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aika outoa, että Mira on joutunut syliin hyppäämään ja vaatimaan vastausta, että ollaanko yhdessä. Miten voi olla noin, kun Mira itse on kaikinpuolin todella hurmaava? Sekin että asia ei Miraa haittaa on plussaa Miralle. Itse olisin varmaan nyreissäni.
Koska, kuten aiemmin sanoin, Valto on aika perusfuckboy.
Ei todellakaan ole. Tiedätkö edes mitä tuo tarkoittaa?
No siinä mielessä ei ehkä perus, että ei ainakaan vaikuta naisia halventavalta. Mutta siinä mielessä kyllä että ulkonäköä pitää olla, kovin syvällisiin keskusteluihin ei kyetä, suhteen syvemmät aspektit ei kiinnosta, kunhan hengaillaan leppoisasti ja pesää saa.
Mirasta näköjään olin jo ensivaikutelmalta oikeassa. Epävarmuus loistaa, vaikka näennäisesti kaikki kohdillaan, kun käskee miestä poistamaan kaikki muut naiset elämästään.
Wallu vaikutti hauskalta hepulta sinkkukaudellaan, mutta nyt näyttäytyy täysin porsaana... Liero-Iiron pikkuveli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, että Karim pääsi tuonne varattuna, vaikka hänellä on lapsi. Aiemmin säännöt ovat kieltäneet lapset varatuilta. En sitten tiedä saako siinä tapauksessa olla lapsia, jos ne ovat aiemmasta suhteesta.
Antaa kyllä todella hyvän kuva itsestään isänä tämä Karim, kun juoksee puolen vuoden välein tv:ssä omien sanojensa mukaan ryyppäämässä. Mutta hän ei taida muutenkaan olla lähivanhempi lapselleen. Siitä toki propsit, ettei hän ole tuonut lastaan julkisuuteen.
Sinne ei pääse pariskunta, jolla on yhteinen lapsi, koska silloin vaarannetaan se, että lapselta voi mennä perhe rikki. Karimin lapse on jo nyt rikkinäisestä perheestä, jota mahdollinen Karimin ja Joskun ero ei mihinkään heilauta.
Totta, mutta säännöissä lukee, että pariskunnilla ei saa kummallakaan olla lapsia. Sinne pitäisi varmaan lisätä tieto siitä, että lapsia saa olla, jos ei ole niiden kanssa missään tekemisissä. Ehkä tuotanto tiesi, ettei Karim ole lapsensa elämässä mukana millään tavalla, mutta outoa silti. Sääntö on sääntö. Ei toki vaikuta omaan elämääni millään tavalla, koska en hakisi ikinä Temppareihin, vaikka olisin naimaton ja lapseton.
Tykkäsin Wallusta, kun oli edellisen kerran mukana. Nyt vaikuttaa vain tyhmältä, äärimmäisen tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään temppareista. Ex on the beach lähinnä oksettaa.
Tykkään kanssa temppareista enemmän, koska siinä on jokin pointti. Katsoja saa seurata hyvin erilaisia parisuhteita ja kuinka eri tilanteet sitä koettelevat sekä spekuloida, jääkö pari yhteen vai ei. EOTB:ssa sen sijaan katsoja saa seurata kännäystä ja seksiä. Big deal. Ehkä ihmiset, joilla jäi omassa nuoruudessa bilevaihe elämättä, tykkää tirkistellä sitä telkkarista? Tai ne, jotka itse elää tuota parhaillaan? Itse olen tuon vaiheen jo elänyt, niin en saa sen katselusta mitään, sen sijaan parisuhdeaika on nyt ja on mielenkiintoisempaa peilata omaa suhdetta ja omia rajoja tempparipareihin. Näistä syntyy hyviä keskustelujakin.
Karim on täysi k***pää. Rottaili edellisellä kaudella saadakseen frendin ihastuksen, kiinnittää suhteeseen tatuoinneilla ja sitten tulee saarelle heittämään Samille "Moro, mitä ukko? Tultiin vähän ryyppään".
Täytyy vain ihmetella Joskun mielen- ja sielunmaailmaa. Viimekaudella hänellä oli upeat miehet valittavana, mutta käteen jäi musta pekka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, että Karim pääsi tuonne varattuna, vaikka hänellä on lapsi. Aiemmin säännöt ovat kieltäneet lapset varatuilta. En sitten tiedä saako siinä tapauksessa olla lapsia, jos ne ovat aiemmasta suhteesta.
Antaa kyllä todella hyvän kuva itsestään isänä tämä Karim, kun juoksee puolen vuoden välein tv:ssä omien sanojensa mukaan ryyppäämässä. Mutta hän ei taida muutenkaan olla lähivanhempi lapselleen. Siitä toki propsit, ettei hän ole tuonut lastaan julkisuuteen.
Sinne ei pääse pariskunta, jolla on yhteinen lapsi, koska silloin vaarannetaan se, että lapselta voi mennä perhe rikki. Karimin lapse on jo nyt rikkinäisestä perheestä, jota mahdollinen Karimin ja Joskun ero ei mihinkään heilauta.
Totta, mutta säännöissä lukee, että pariskunnilla ei saa kummallakaan olla lapsia. Sinne pitäisi varmaan lisätä tieto siitä, että lapsia saa olla, jos ei ole niiden kanssa missään tekemisissä. Ehkä tuotanto tiesi, ettei Karim ole lapsensa elämässä mukana millään tavalla, mutta outoa silti. Sääntö on sääntö. Ei toki vaikuta omaan elämääni millään tavalla, koska en hakisi ikinä Temppareihin, vaikka olisin naimaton ja lapseton.
En ole sääntöihin perehtynyt, muistan vaan joltain USA:n kaudelta, kun mukana oli pariskunta, joka oli salannut, että heillä on lapsi, ja heidät poistettiin, kun se tuli ilmi. Silloin juontaja selosti heille (=katsojille), että juuri sen takia ei oteta mukaan pareja, joilla on lapsia, että tuotantoyhtiö ei ota sitä riskiä, että osallistuisivat lapsen perheen rikkomiseen.
Ehkä sitten, jos lapsi olisi vuoroviikoin Karimilla, niin ei olisi päästetty mukaan? Silloin lapsella olisi suhde Joskuun ja vaarannettaisiin, että se voi rikkoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sääntöihin perehtynyt, muistan vaan joltain USA:n kaudelta, kun mukana oli pariskunta, joka oli salannut, että heillä on lapsi, ja heidät poistettiin, kun se tuli ilmi. Silloin juontaja selosti heille (=katsojille), että juuri sen takia ei oteta mukaan pareja, joilla on lapsia, että tuotantoyhtiö ei ota sitä riskiä, että osallistuisivat lapsen perheen rikkomiseen.
Ehkä sitten, jos lapsi olisi vuoroviikoin Karimilla, niin ei olisi päästetty mukaan? Silloin lapsella olisi suhde Joskuun ja vaarannettaisiin, että se voi rikkoutua.
Ainakin ihan ekalla kaudella 2000-luvun alussa se tumma pariskunta poistettiin tosi alussa, mutta heille tehtiin erikoisjärjestely jossa eristäytyivät jollekin saarelle kahdestaan pohtimaan suhdettaan ja jotenkin sitä kai käsiteltiin lopussa, en muista tarkkaan. Mutta heillä se lyhytkin matka muiden kanssa oli todella riitaisa, olivat vaikea pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jo pelkästään se, että lapsi joutuu seuraamaan, kuinka iskä lyö raipalla vieraita naisia, viina virtaa ja istuu iltanuotiolla katselemassa videoita nyksänsä tekemisistä, olisi riittävä syy siihen, että formaatti on pelkästään lapsettomille.
Olipa tylsät ruutu plus jaksot... Kaipais vähän actionia tää kausi.
Ei karim ees saa nähä lastaa se on hakannu naistaan ja sillä on lähestymiskielto siihen t niiden tuttu tai sais se nähä kun ois kokoaja valvoja lähellä mut se ei karimille sovi kuulemma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään temppareista. Ex on the beach lähinnä oksettaa.Tykkään kanssa temppareista enemmän, koska siinä on jokin pointti. Katsoja saa seurata hyvin erilaisia parisuhteita ja kuinka eri tilanteet sitä koettelevat sekä spekuloida, jääkö pari yhteen vai ei. EOTB:ssa sen sijaan katsoja saa seurata kännäystä ja seksiä. Big deal. Ehkä ihmiset, joilla jäi omassa nuoruudessa bilevaihe elämättä, tykkää tirkistellä sitä telkkarista? Tai ne, jotka itse elää tuota parhaillaan? Itse olen tuon vaiheen jo elänyt, niin en saa sen katselusta mitään, sen sijaan parisuhdeaika on nyt ja on mielenkiintoisempaa peilata omaa suhdetta ja omia rajoja tempparipareihin. Näistä syntyy hyviä keskustelujakin.
Juuri tämä! Ihanaa että meitä tempparifaneja löytyy. Mikä pointti olisi edes vetää koko tempparikautta loppuun, jos kaikki pariskuntien osapuolet jo ensimmäisissä bileissä hyppäisivät vieraisiin sänkyihin?
Ruutu+ jaksoista mietintöjä:
Vallusta heiteltiin täällä narsistispekulaatioita viime viikolla. Vaikea sanoa, mutta minusta näyttää ennemminkin siltä, että hän on aivan äärimmäisen yksinkertainen, epäkypsä ja lapsellinen. Tunneälyn lisäksi myös elämänhallinta on hukassa (Emilian esiin tuomat raha-asiat). Voi, kun Emppu ei enää suostuisi elättämään tuota isoa vauvaa.
Mira on ihana, aito ja fiksuja puhuva tyttö. Myöntää hyvin omat virheensä ja analysoi asioita kypsästi. Myös Valto on alkanut näyttää ihan fiksulta tyypiltä, puhui hienosti siitä lojaaliudesta.
Mikähän oli totuus Melekin ja Isabelin riidassa? Televisiossa näytetyn perusteella Isabelin ainoa anti sarjalle taisi olla ne "K**pä maistuu aina" -kommentit xD Ei kovin fiksua kuvaa antanut itsestään. En tykännyt myöskään Melekistä, oli jotenkin häiritsevän takertuva Valtoa kohtaan eikä tahtonut ymmärtää, että mies oikeasti haluaa olla Miran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään temppareista. Ex on the beach lähinnä oksettaa.Tykkään kanssa temppareista enemmän, koska siinä on jokin pointti. Katsoja saa seurata hyvin erilaisia parisuhteita ja kuinka eri tilanteet sitä koettelevat sekä spekuloida, jääkö pari yhteen vai ei. EOTB:ssa sen sijaan katsoja saa seurata kännäystä ja seksiä. Big deal. Ehkä ihmiset, joilla jäi omassa nuoruudessa bilevaihe elämättä, tykkää tirkistellä sitä telkkarista? Tai ne, jotka itse elää tuota parhaillaan? Itse olen tuon vaiheen jo elänyt, niin en saa sen katselusta mitään, sen sijaan parisuhdeaika on nyt ja on mielenkiintoisempaa peilata omaa suhdetta ja omia rajoja tempparipareihin. Näistä syntyy hyviä keskustelujakin.
Jaa. Itse taas pystyn paljon paremmin samaistumaan tuohon eotb-menoon, kun on sitä sinkkuna kokenut jos jonkinlaista draamaa. Sen sijaan minulla ei ole kokemusta siitä, että parisuhteessa käydään lässyttämässä jonkun ventovieraan sinkun kanssa siitä omasta kumppanista ja itketään läheisyydenkaipuuta. Siksi tempparit vaikutta niin väkisinväännetyltä, kun ei vain pysty käsittämään tuollaisia "parisuhteita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä! Ihanaa että meitä tempparifaneja löytyy. Mikä pointti olisi edes vetää koko tempparikautta loppuun, jos kaikki pariskuntien osapuolet jo ensimmäisissä bileissä hyppäisivät vieraisiin sänkyihin?
Minusta temppareiden pointti menee siinä jo mönkään, kun osallistuvat parit ovat seurustelleet max puoli vuotta ja suurin osa eroaa joka tapauksessa parin kuukauden sisällä. Ne oikeat parisuhteet eivät vain tuo tuohon ohjelmaan yhtään mitään sisältöä, vaan tässäkin viihde syntyy siitä oletuksesta, että kukaan ei edes yritä olla uskollinen. Normaaleilla parisuhteilla tuossa ohjelmassa ei ole mitään ideaa, mutta nämä osallistujat menevät sinne etsimään uutta seurustelukumppania ja "tukea ja turvaa". Sehän kuuluu ihan vakiosanastoon. En ikipäivänä kyllä löydä tuolta mitään, mitä voisin heijastaa omaan parisuhteeseeni.
Meijun proteiini-ihovoide kirjoitti:
Karim on täysi k***pää. Rottaili edellisellä kaudella saadakseen frendin ihastuksen, kiinnittää suhteeseen tatuoinneilla ja sitten tulee saarelle heittämään Samille "Moro, mitä ukko? Tultiin vähän ryyppään".
Täytyy vain ihmetella Joskun mielen- ja sielunmaailmaa. Viimekaudella hänellä oli upeat miehet valittavana, mutta käteen jäi musta pekka.
En näiden tempparikausien perusteella pitäisi Karimia täytenä k-päänä enkä ole somessa hänen tekemisiään seurannut. Sen sijaan ihmettelen, miten Joskulle tuli yllätyksenä, että Karim tosiaankin käyttäytyy bileissä hieman eri tavalla kuin Leevi, jota hän piti niin tylsänä. Nyt sai tosiaan karvaasti tuntea sen hinnan, mitä tapahtuu, kun vaihtaa sen hyvän miehen tuollaiseen lipevään flirttaajaan.
Onhan se, aivan rotta ja vasikka koko mies. Kusetti kyllä viime kaudella ihan täysillä ja manipuloi Joskua totaalisesti. Uhkailee elämän menettämisellä ja jos ylempänä olevat väitteet pitävät paikkaansa, on mies vielä väkivaltainenkin. Mielenkiintoista nähdä kun Joskun silmät aukeaa pitääkö Karimin väitteet koko elämän menettämisestä paikkaansa.
Aha, mihim ihmeeseen tämä liittyi. Jos vain toteaa, että eotb:n rinnalla tempparit tuntuu tylsältä, ei sen sanoja kyllä kuvittele että temppareissa pitäisi olla ryhmäseksiä. Se on vain huomio ja toteamus. Turha siitä on ottaa itseensä.