Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
4561/4706 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kaikki pantu tuotannon syyksi. Ehei, kuulkaapa: Kilpailijat on testattu ja ovat antaneet suostumuksen, että kuvataan milloin vain. Eräs kilpailija ei ylittänyt kriteereitä ulkopuolisen avun tilanteeseen puuttumiseen, eikä myöskään ollut halukas keskeyttämään. Fakta.

Eihän kaikkia ole pantu tuotannon syyksi. Mutta se on pantu tuotannon syyksi, että tuotanto ei lähettänyt paikalla ollutta ammattiapua tarkastamassa Miran henkistä terveyttä ja kysymään, tarvitseeko Mira tässä paniikkihäiriötilanteessaan ammattilaisen keskustelu- tai muuta apua.

Tuotanto tasan tarkkaan havaitsi Miran henkisen tilan, se koska suorastaan laittoi Ruutuun Miran itkukohtauksesta jopa klipin, jonka otsikossa tuotanto itsekin toteaa, että nyt on Mira murtumaisillaan. Eli tuotanto tiesi tasan tarkkaan Miran henkisestä ongelmasta, ja Mira on itse kertonut että hän sai näitä itkukohtauksia alkuvaiheessa useana iltana. Kyseessä oli paniikkihäiriö tai vastaava henkinen juttu, joka olisi vaatinut tuotannolta aktiivisia toimenpiteitä.  Mira on kertonut myös, ettei hän itse osannut siinä tilanteessa hakea apua, vaikka hänen olisi pitänyt saada henkiseen tilaansa apua jo Suomessa ennen saarelle menoa.

On yleisesti tiedossa, että potilaat eivät läheskään aina itse ymmärrä hakea apua henkiten ongelmien, kuten erilaisten paniikkihäiriöiden tms, ilmaantuessa. 

Toinen asia siis on, että Valtokin havaitsi puolessa välissä ongelmia Milan henkisessä tilassa, ja hän halusi tuotannon edustajilta, että he molemmat pääsisivät pois saarelta. Ei päästetty pois kaupallisista syistä. Eikä tuotanto silloin vieläkään lähettänyt ammattiapua kysymään avun tarvetta Miralta. Ei siis menty Miran terveys edellä vaan kaupallinen etu edellä.

Vierailija
4562/4706 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia ja Wallu ovat taas yhdessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4563/4706 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaa tietoa?

Vierailija
4564/4706 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaa tietoa?

En ole tuo keneltä kysyit, mutta itse olen nähnyt heidät läheisissä tunnelmissa, ja instan storyjen perusteella ovat lähes koko ajan yhdessä.

Vierailija
4565/4706 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaa tietoa?

No näin heidät eilen kahdestaan suutelemassa Hietsussa, joten aika varma olen.

Vierailija
4566/4706 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehteen tai Seiskaan vinkkiä, Seiskasta saa palkkionkin.

Vierailija
4567/4706 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen miettinyt tuota kun storyjen perusteella viettävät nyt paljon aikaa yhdessä

Vierailija
4568/4706 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä Seiskaan vinkkiä, siitä voi saada hyvät rahat, varsinkin jos sinulla on kuva heistä.

Vierailija
4569/4706 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ihmeessä Seiskaan vinkkiä, siitä voi saada hyvät rahat, varsinkin jos sinulla on kuva heistä.

Jep, yks tuttu sai aikoinaan muutaman satasen, kun sattui osumaan paikalle oikeaan aikaan ja antoi seiskalle vinkin.

Vierailija
4570/4706 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehdessä oli jo kuva Hietsusta ja joukousta: wallu, emilia, valto ja jape. Ei taida ylittää uutiskynnystä. 

Olen tuntenut erään reality "tähden" vauvasta saakka, ollaan perheystäviä ja tunnen siis hänet ja taustat todella tarkkaan.  Hänellä on maanisdebressiivisyys ollut useita vuosia, ei näitä osallistujia todellakaan "testata" tai auteta mitenkään, sen lisäksi rankka perhetausta jossa väkivaltaisen isän takia nukkuivat lapsena rappukäytävissä jne välillä. AIkuinen sairas ihminen voi omalla tahdollaan osallistua mihin vaan tietenkin, mutta onhan toi rankkaa. Ihmisellä itsellään jo valmiiksi ihan vääristynyt kuva (hyvä) itsestään, sen jälkeen on hetken kansan sylkykuppina niin eipä käy kateeksi, vaikka itsehän noiden porukkaa hakee. ( ei ole Mira)

Vierailija
4571/4706 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran ovat storyjen perusteella yhdessä, että eivätköhän ole palanneet yhteen.

Vierailija
4572/4706 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin heidät kaupassa muutama tunti sitten, näyttivät olevan yhdessä, kävelivät käsi kädessä.

Piti tulla katsomaan että ovatko yhdessä, ilmeisesti siis ovat.

Vierailija
4573/4706 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain haastattelussahan sanoivat, että yhteenpaluu on hyvin mahdollinen.

Vierailija
4574/4706 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain haastattelussahan sanoivat, että yhteenpaluu on hyvin mahdollinen.

Itse arvasin jo vikalla iltanuotiolla että palaavat vielä yhteen, ja näköjään niin kävikin.

Vierailija
4575/4706 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystäväni tuntee Emilian, joten varmaa tietoa että ovat yhdessä.

Vierailija
4576/4706 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattukin sanoi jossain storyssa, että menevät Japen kanssa jonnekin Empun ja Wallun kanssa, ihmettelen jos eivät ole yhdessä.

Vierailija
4577/4706 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä E ja W jotenkin hyvin täydentävät toisiaan.

Vierailija
4578/4706 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ovat. Satuin näkemään eilen Matun synttäriporukan ja siellähän Emppu ja Wallu kaulailivat ja pussailivat.

Vierailija
4579/4706 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instastoryjen perusteella ovat varmasti yhdessä

Vierailija
4580/4706 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt ihan selvää että ovat palanneet yhteen...