Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Rannalla olleet ihmiset kertoivat jonkun ottaneen kuvia Empun ja Wallun intiimistä tuokiosta.
Koskakohan meinaavat itse kertoa yhteenpaluustaan?
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä ovat. Satuin näkemään eilen Matun synttäriporukan ja siellähän Emppu ja Wallu kaulailivat ja pussailivat.
Mä sain kaikki kolme samaan kuvaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko Mira pettänyt jo Markustakin?
Ihan vaan pientä cuddlailua on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä ovat. Satuin näkemään eilen Matun synttäriporukan ja siellähän Emppu ja Wallu kaulailivat ja pussailivat.
Ai Matun, Empun ja Wallun? Hyvä tuuri, itse en saanut kuvaa otettua, kun kävelin vain ohi.
Kehtaiskohan kysyy jomman kumman instassa että ovatko yhdessä? (Vaikka vastaus toki tiedetään)
Nytkin ovat veneilemässä yhdessä, toki muitakin mukana.
Näkeehän sen että ovat yhdessä.
Olenko ainoa, jonka mielestä Emppu ja Wallu ovat täydelliset toisilleen? Temppareiden ihanin pari mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä Emppu ja Wallu ovat täydelliset toisilleen? Temppareiden ihanin pari mielestäni.
Et ole ainoa! Onneksi palasivat yhteen, heidän yhteistä elämää on aina kiva seurata.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa yksi!
No nyt tuli vielä varmistus ihan heiltä itseltään. Wallu kutsui Emppua kullaksi storyssaan.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/100e1ea6-20d4-4478-a3e7-586b16c…
TIS-Emppu ja Wallu palasivat yhteen: ”Rakastamme toisiamme niin kovasti”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän olisi sen tehnyt, jos vihdoinkin kohtasi ihmisen, jolta saa vastakaikua, toivon koko sydämestäni kaikkea hyvää heille.
Mattu ja Jape
Emppu ja Wallu
Asioista puhuminen, anteeksi antaminen, toisesta välittäminen ja rakkaus ovat tärkeitä asioita.
Molemmille pareille tsemppiä tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Matun, Empun ja Wallun? Hyvä tuuri, itse en saanut kuvaa otettua, kun kävelin vain ohi.
Joo, kuva on mun omalla tis-alttarilla, Sami Kurosen ja Harri Moision välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän olisi sen tehnyt, jos vihdoinkin kohtasi ihmisen, jolta saa vastakaikua, toivon koko sydämestäni kaikkea hyvää heille.
Sillä nyt vaan on sellainen luonne.
Toivottavasti Stefan ja Sofia osallistuvat seuraaviin temppareihin! Hangossa voisi kuvata!
Olipa mukavaa nähdä Mira ja Markus Norin "talk showssa" Youtubessa. Toivottavasti heidän suhteensa onnistuu! Jotenkin vaan särähti korvaan nämä "ex-pullukka" -jutut Markuksesta...
Jos otit kuvan heistä, lähetä ihmeessä Seiskaan, voit saada hyvän palkkion.