Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
401/4706 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko karim kommentoinut tota uhkausta

Karim voi selittää aina mitä vain itse haluaa. Se valehtelu vain näkyy koko miehen olemuksessa. 

Ja se jyrää sen valeen todeksi keinolla millä hyvänsä. Jossu parka. Ei se pysty lähtemään tuosta suhteesta vaikka haluaisi. Eikä sillä varmaan ole niitä lähtemishalujakaan enää. Rikkinäinen ihminen, joka on manipuloitu täysin omiin tarkoituksiin. :(

Vierailija
402/4706 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Josku ansaitsis kunnon miehen.

Aijaa? Ei kelvannut kiltti ja tunnollinen Leevi.

Josku haluaa tuhman pojan, Leevi oli liian kiltti hänelle. Huonona puolena on se ettei hän voi ja osaa kesyttää Karimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/4706 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Josku ansaitsee mahdollisuuden alkaa löytämään voimavaroja itsestään sekä arvostamaan itseään.

Vierailija
404/4706 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josefiina oli jo edellisellä kaudella niin rikkinäinen ihminen. Parisuhde Karimin kanssa tuskin on auttanut sitä asiaa. :(

Malliesimerkki henkilöstä joka ui narsistin verkkoon.

Vierailija
405/4706 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Ei kelvannut kiltti ja tunnollinen Leevi.

Ei sekään kuvio mitenkään terve ollut. Leevi selitti kirkasotsaisesti tulevaisuuden suunnitelmat ja kaikki. Jossu oli täysin flekmaattinen.

Vierailija
406/4706 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josefiina oli jo edellisellä kaudella niin rikkinäinen ihminen. Parisuhde Karimin kanssa tuskin on auttanut sitä asiaa. :(

Malliesimerkki, jonka narsisti määrätietoisesti saalistaa.

Vierailija
407/4706 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josefinan omin sanoin. Karim piiritti ja piiritti, eikä antanut periksi, vaikka sanoin ei.

Sääli tulee tuota nuorta naista. :(

Vierailija
408/4706 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tolla yhdellä on noin lyhyet jalat ja muuten pitkä :D

Kuka?

Vierailija
409/4706 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matun ”mä en saa henkee” iltanuotiolla oli kyllä historian suurin ylireagointi...

Vierailija
410/4706 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karim on tosi karmiva. Extrassa sanoi (ajassa 2:03) että mulla on menetettävää mun elämän nainen, mutta Joskulla on menetettävää KIRJAIMELLISESTI sen koko elämä.

Mitä helvettiä? Uhkaileeko se Joskua pokkana suoraan kameralle?!

Ai jaa, tästä olikin keskusteltu, en siis ollut ainoa! 

T. Edellinen

Joskulla on kirjaimellisesti elämä pelissä.

Loistava Temppari-kommentti :D

Vierailija
411/4706 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josefiinasta ei saa mitään käsitystä. Se vain tuottaa tilanteeseen sopivaa puhetta. Täysin ontto ihminen, vailla minkäänlaista sisältöä tai persoonaa.

Vierailija
412/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josefinan omin sanoin. Karim piiritti ja piiritti, eikä antanut periksi, vaikka sanoin ei.

Sääli tulee tuota nuorta naista. :(

Minulle ei tule sääli eikä myötätunto. Miettikää miten Josefin kohteli kunnollista Leeviä.

Sitä yleensä saa mitä tilaa.

Vierailija
413/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ymmärtänyt niin, että Josku nimenomaan sai unelmiensa miehen. Leevi ei Joskun omien sanojen mukaan vastannut ulkoisesti hänen miesihannettaan.

Vierailija
414/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/B-eA8jqnbGF/?hl=fi

Karim heitti sitten kumppanilleen kameroiden edessä kulttuurisen tappouhkauksen?

Siinä on mies, joka pitää liian vikkelän naisen kurissa.

Vierailija
415/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa Joskun puolesta. Toivon että hän pääsee suhteesta pois mahdollisimman kivuttomasti. Ei välttämättä ole aina kauniita nuo erot Karimin kaltaisten ihmisten kanssa.

Ovat yhdessä, kunnes kuolema heidät erottaa.

Vierailija
416/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ens viikolla mitään mullistavaa tiedossa?

Vierailija
417/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko muistakin, että se Matun mies Jakke (vai Jappe vai mikä lie) yrittää nyt himmailla käytöstään vain siksi, että Mattu näyttäisi häntä pahemmalta? Se siis pitää tilannetta niin vahvasti kilpailuna, ja on nyt tajunnut saavansa enemmän puoltoääniä, jos itse uhriutuu. Alkujaksojen bileissä meno ei näyttänyt ihan siltä, että Mattu olisi ollut mielessä hetkeäkään, ja nytkin Jakke puhuu vain siitä, miten hän etsii videoilta Matun virheitä, jotta voi osoittaa sen syylliseksi. En siis usko hetkeäkään, että Jakke oikeasti olisi kuin edelliskauden Leevi, vaan jos Jemina olisi osoittanut huomionsa häneen eikä siihen kaulatatuoituun pullukkaan, meno olisi ollut kovaa saman tien.

Se Jemina sit onkin ihan omaa luokkaansa. ”Oon oikeesti kiinnostunut Jarkosta, harmi kun se Vallu nyt tuli tähän väliin häiritsemään” Just joo. Jos itse heittäytyy vallun päälle nuoleskelemaan, ehkä Jarkko tekee ihan siitä omat johtopäätöksensä. Ekan kerran se Harri Moisio sanoi mitään fiksua, kun analysoi Jeminan toimintaa. Jemina ajattelee pääsevänsä lähelle Jakkea lähestyvällä tämän kaveria. Että voi kun se nyt huomaisi minut! Valitettavasti tämä toimii varsin heikosti.

Vierailija
418/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuotannolta täysin ala-arvoista ottaa Josku ja Karim takaisin ohjelmaan. Halutaan tehdä vain viihteellistä sosiaalipo..henkisesti epävakaiden ihmisten kustannuksella. Joskulla taitaa olla muitakin ongelmia Karimin lisäksi..Karimin käytös on kyllä varsin järkyttävää katsottavaa sekin Joskua kohtaan. Karimista tulee sen tyyppiset vibat, että en yhtää ihmettele, jos vaikka Joskulla olis ollut jo silmä mustana..

Vierailija
419/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kaikki ihan epävakaita tällä kaudella paitsi Mira ja Valto 😂

Vierailija
420/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nuorena seurustellut useamman vuodeen Vallun/Japen oloisen miehen (pojan) kanssa. Kauhea sekoilija, puhui kuin ruuneberi ja hetkittäin vaikutti jopa sympaattiselta. Oli todella vaikea erota, vaikka tiesin täsmälleen, että se olisi oikea ratkaisu. Ymmärrän siis Emiliaa aika hyvin. ...Kun viimein pääsin tyypistä irti ja aikaa kului, olin ihan whattafak, mitä ikinä näin kyseisessä tyypissä.

Ja Karim. Hän osaa varmasti olla hurmaava, mutta tuonkaltaiset miehet nakertavat kumppaninsa itseluottamuksen pala kerrallaan. Hän ei ole oikeudenmukainen, vaikuttaa itsekkäältä ja manipuloivalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi