Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
3181/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josefin ja Karim on hyvä esimerkki nuorten nykyihmisten pitkäjänteisyyden puutteesta. Kovat on puheet ja kohkaamiset loppuelämän jutuista, mutta oikeasti aikajana mitataan päivissä, viikoissa, max. kuukausissa ja ainoa pysyvä on korkeintaan häthätää otetut tatuointitöhryt ja nekin voi "poistatuttaa" (himmennyttää kalliisti ja kivuliaasti) soudan huopaan höperyydellä.

Vierailija
3182/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mattu oli Jennan (Mäkikyrö) Iltaroviolla ja valitettavasti ei ollu edukseen ulkonäköä ajatellen. Hirveet möykky ripset, silmiä ei juurikaan näkynyt. Huulet oli täytetty jotenkin oudosti, näyttivät muoto puolilta, eli ei tasainen jälki. Miksi, oi miksi, pilata itsensä???

Olikohan poskiinkin laitettu fylliä kun niin oli täyteläisen näköinen. Ei tunnista samaksi ihmiseksi mikä oli vuosi sitten. Miten voi ihmisestä tulla noin pinnallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas, oispa keskiviikko, nii pääsee näkee Empun ja Wallun iltanuotion😂

Vierailija
3184/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mattu oli Jennan (Mäkikyrö) Iltaroviolla ja valitettavasti ei ollu edukseen ulkonäköä ajatellen. Hirveet möykky ripset, silmiä ei juurikaan näkynyt. Huulet oli täytetty jotenkin oudosti, näyttivät muoto puolilta, eli ei tasainen jälki. Miksi, oi miksi, pilata itsensä???

Olikohan poskiinkin laitettu fylliä kun niin oli täyteläisen näköinen. Ei tunnista samaksi ihmiseksi mikä oli vuosi sitten. Miten voi ihmisestä tulla noin pinnallinen.

Mattuhan on hippi :D

Vierailija
3185/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö Miran ja Valton iltanuotio jo ylihuomenna?

Vierailija
3186/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pohtii miten Mira pärjää työelämässä nyt, kun avoimesti on kertonut valehtelevansa viimeiseen asti. Olen nuorempana itse ollut hyvin samanlainen henkilökohtaisissa ihmissuhteissani. Petin, valehtelin ja selittelin. Kuitenkin samaan aikaan työelämässä olin hyvinkin jäpti ja ehkä jopa liian rehellinen. Työelämässä kun tuntuu pärjäävän sillä, että esittää tietävänsä mitä tekee..

Kasvatuksesta se ainakin itselläni johtuu, mutta en lähde sen enempää avaamaan lapsuuttani.

Pointti oli ehkä se, ettei kaikkia lauseita kannata ylianalysoida ja ottaa niin kirjaimellisesti. Vaikka Mira petti ja valehteli (mitä ihan varmasti monet muutkin tekee), ei se automaattisesti tarkoita, että hän työelämässä olisi täysin vastuuton valehtelija. Hyvä vaan, että tunnisti ongelman ja toivottavasti käsittelee sitä.

Vierailija
3187/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, keskiviikko on Empun ja Wallun notski, torstaina nähdään loput 24/7 treffit. Ensi viikolla loput iltanuotiot.

Vierailija
3188/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japen syytä!!

Vierailija
3189/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut pohtii miten Mira pärjää työelämässä nyt, kun avoimesti on kertonut valehtelevansa viimeiseen asti. Olen nuorempana itse ollut hyvin samanlainen henkilökohtaisissa ihmissuhteissani. Petin, valehtelin ja selittelin. Kuitenkin samaan aikaan työelämässä olin hyvinkin jäpti ja ehkä jopa liian rehellinen. Työelämässä kun tuntuu pärjäävän sillä, että esittää tietävänsä mitä tekee..

Kasvatuksesta se ainakin itselläni johtuu, mutta en lähde sen enempää avaamaan lapsuuttani.

Pointti oli ehkä se, ettei kaikkia lauseita kannata ylianalysoida ja ottaa niin kirjaimellisesti. Vaikka Mira petti ja valehteli (mitä ihan varmasti monet muutkin tekee), ei se automaattisesti tarkoita, että hän työelämässä olisi täysin vastuuton valehtelija. Hyvä vaan, että tunnisti ongelman ja toivottavasti käsittelee sitä.

En ole olettanutkaan, että Mira olisi työelämässä valehtelija. Sanon vain, että työnantajana en ehkä ottaisi riskiä.

Vierailija
3190/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, keskiviikko on Empun ja Wallun notski, torstaina nähdään loput 24/7 treffit. Ensi viikolla loput iltanuotiot.

Okei eli yli viikko pitää vielä odottaa 😭

Vierailija
3191/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitinkin siis Ruutu plussaa, onko siellä nähtävillä Miran ja Valton iltanuotio?

Vierailija
3192/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitinkin siis Ruutu plussaa, onko siellä nähtävillä Miran ja Valton iltanuotio?

Huomenna klo 21 aikoihin näkyy kaikki loput jaksot, myös Miran ja Valton iltanuotio ja Extra-jakso missä näytetään mitä pareille kuuluu nyt.

Vierailija
3193/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna klo 21 aikoihin näkyy kaikki loput jaksot, myös Miran ja Valton iltanuotio ja Extra-jakso missä näytetään mitä pareille kuuluu nyt.

Yes, kiitos vastauksesta :)

Vierailija
3194/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettikö Mira vielä kaksnelosillakin? No tietysti joo, ja Valton luokse vaan silmät kirkkaina.🤮

"Kaksnelosiahan" emme vielä ole nähneet, joten turha näkemättä ristiinnaulita.

Treffit alkoi niiin romanttisessa tunnelmissa ainakin Miran puolelta, on kuin sulaa vahaa Markuksen kanssa ja sängyllä pötköttelivät ja bongailivat kameroita. Tuli niin vahva tunne, että päätyyn asti taas mennään.

Vierailija
3195/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole olettanutkaan, että Mira olisi työelämässä valehtelija. Sanon vain, että työnantajana en ehkä ottaisi riskiä.

Ei näillä asioilla ole mitään vaikutusta rekryihin. Yli viisisataa henkilöä palkanneena vain sanoa että niin tässä kun elämässä yleensäkkin, pieni epätäydellisyys ihmisenä aiheuttaa vain mielenkiintoa.

Vierailija
3196/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne tulee huomenna näkyviin molemmat ensi viikon jaksot.

Vierailija
3197/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ymmärrätte, että mikäli teidän virheenne tulevat joskus julkisuuteen, niin samalla logiikalla on oikeutettua, että teidänkin inboxinne somessa täyttyvät haukuista ja uhkailuista, ja moni ajattelee että se on täysin oikein. Jokainen valitsee itse, hyväksyykö tämän ja haluaako lähteä siihen mukaan.

Sillä hetkellä kun minä petän ja nöyryytän puolisoani telkkarissa, ansaitsen joka ikisen inhottavan kommentin somessani.

Vierailija
3198/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, onko? Mistä tämä tieto?

Vierailija
3199/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karim ja Josku on eronnu

Ai, onko? Mistä tämä tieto? Toivottavasti ovatkin, kun eivät kyllä mielestäni sopineet toisilleen ollenkaan.

Vierailija
3200/4706 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ymmärrätte, että mikäli teidän virheenne tulevat joskus julkisuuteen, niin samalla logiikalla on oikeutettua, että teidänkin inboxinne somessa täyttyvät haukuista ja uhkailuista, ja moni ajattelee että se on täysin oikein. Jokainen valitsee itse, hyväksyykö tämän ja haluaako lähteä siihen mukaan.

Sillä hetkellä kun minä petän ja nöyryytän puolisoani telkkarissa, ansaitsen joka ikisen inhottavan kommentin somessani.

Someraivo on nykyajan jalkapuu. Sinänsä pitäisin reilumpana, että käytössä olisi edelleen oikea jalkapuu, niin jokaisen omasta mielestään synnittömän pitäisi mennä ihan omalla naamallaan siihen viereen sylkäisemään kasvoille. Eiköhän suuri enemmistö kuitenkin ole edelleen sitä massaa, joka kulki jalkapuun ohi syvästi paheksuen ja päätään puistellen, kuten me nyt täällä palstalla teemme.

Kuten jalkapuulla myös somemyrskyllä on tärkeä funktio yhteiskunnan sisäisten pelisääntöjen ylläpitäjänä. En hyväksy uhkailuja enkä täysin ymmärrä, miksi pitää suoraan Miralle kenenkään tuntemattoman mennä avautumaan, mutta vähempää en odottaisi itsekään saavani, jos tekisin saman.

Ketju on lukittu.