Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen erittäin huolissani pojastani (25v)

Äidinhätä!
26.04.2019 |

Hei!

Minä olen todella huolissani pojastani. Hän on 25v nuori mies. Pojalleni on tapahtunut viime- aikoina todella paljon. Hän erosi tyttöystävästään, menetti pappansa ja tekee aivan liikaa töitä.

Kaikkia asioista en viitsi kertoa. Pojallani on ollut aina korkeat tavoitteet. Hän on kolmesta pojistamme vanhin. Hänellä on aina ollut tarve olla parempi, kuin muut.

Olemme mieheni kanssa lääkäreitä. Me emme ole tietoisesti koskaan painostaneet häntä. Hänellä on ollut aina tarve miellyttää. En ole pitänyt siitä, koskaan.

Nyt hän on tehnyt työkseen jotain videoita nettiin vuodesta 2016, ammatikseen.

Tilanne on riistäytynyt käsistä. Lapseni tekee töitä 16h päivässä. Nukkuu 4h ja ja loput 4h urheilee tai miettii ja stressaa töitä.

Asian todellinen laita valkeni meille pääsiäisenä. Hän teki mökillä 14.5h töitä. Me teimme 2 tuntia mieheni kanssa.

Miten auttaisin lastani työnarkomanian kourissa? Kaipaisin muiden vanhempien neuvoja. Tiedän kyllä työnarkomanian haitat.

Lisäksi hän käsittelee eroaan tekemällä lisää töitä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lettutieteen Vihtori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoja ihmisiä täällä jotka ajattelee, että lääkärit kirjoittavat kaikki samalla tavalla ja kaikki täydellisesti. Oman lääkärini kaikki tekstit ovat aina täynnä jos minkälaisia kirjoitus -ja kielioppivirheitä.

Ole tyytyväinen, jos pystyt edes erottamaan ne virheet. Aika monen lääkärin käsiala on niin hirveää, että on vaikea sanoa edes sitä, minkä kielinen teksti on kyseessä.

Totta, mutta tarkoitin lähinnä ihan koneella kirjoitettuja tekstejä ja lausuntoja, joissa käsialalla ei ole siis osaa. Parin lauseen pituisessa viestissä saattaa olla pilkut miten sattuu, ei väliä ennen pistettä, yhdyssanat miten sattuu...

Siis ei väliä pisteen jälkeen :D Hups

Vierailija
42/47 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Hei!

Valitettavasti monilla ihmisillä on erityisen stereotypinen kuva lääkäreistä.

Olen toki ammatiltani lääkäri. Valmistuin vuonna 90. Erikoistuin myöhemmin Ortopediaan.

Mielestäni kirjoitusasuni ei tässä ole se tärkein. Vaan poikani terveys.

En luokittele ammattiani identiteetiksi. Sen määrittää aivan muut asiat.

Olen toki kysellyt golleegoiltani neuvoja, mutta ne ovat olleet aika ympäri pyöreitä. Oikeastaan hain täältä vain vertaisukea. Poikani on todella addikti.
Psykologille varmasti pitää houkutella.

Tarkoitit kai "psygologille"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä muka oikeasti Roni Backin äiti?

Tuskin!

Vierailija
44/47 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minullakin noin ahkera lapsi kuin sinulla.

Minulla laiska ja saamaton tytär, 35 v. Olen laiskuudesta huolissani.

Vierailija
45/47 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Jos olisit lääkäri, viestisi kirjoitusasu olisi jotain ihan muuta kuin se nyt on, etkä myöskään kyselisi vinkkejä vauva-palstalla, vaan verkostojesi kautta löytäisit tehokkaasti asiantuntevampaa apua sekä rakentavampaa keskustelua aiheesta. Lieneekö siis poikasi tai muukaan tilanne todellinen.

Oletko koskaan lukenut omakannasta, mitä lääkärit sinne kirjoittavat? 10 vee jonne petterikin osaa paremmin. 

Vierailija
46/47 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä äidin ammatti tähän kuuluu, lapsi voi olla laiska tai ahkera oli äidin ammatti mikä tahansa.

Vierailija
47/47 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

herskaa suoneen ja terskaa suoleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan