Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla, että tunnen vetovoimaa ihmiseen

Vierailija
26.04.2019 |

joka ei ole akateemisesti koulutettu vaikka itse olen? Eikö ihmiset yleensä löydä samantasoisen kumppanin myös koulutuksen puolesta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pidä järki päässä äläkä sorru tyhmän hormonibiologian harhaanjohdatukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nykyaikana. Valtaosa akateemisista naisista kokee seksuaalista halua enemmän suorittavaan portaaseen, johtuen akateemisten miesten heikosta vartalosta. Parisuhteeseen tosin sitten halutaan usein toinen akateeminen.

Vierailija
4/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nykyaikana. Valtaosa akateemisista naisista kokee seksuaalista halua enemmän suorittavaan portaaseen, johtuen akateemisten miesten heikosta vartalosta. Parisuhteeseen tosin sitten halutaan usein toinen akateeminen.

No sehän siinä on, kun nimenomaan parisuhde kiinnostaa tämän henkilön kanssa. Miten se onnistuisi?

ap

Vierailija
5/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän siinä on, kun nimenomaan parisuhde kiinnostaa tämän henkilön kanssa. Miten se onnistuisi?

ap

Helposti. Sinun pitäisi hymyillä ja osoittaa kiinnostuksesi häneen, niin homma alkaisi etenemään haluttuun suuntaan. Edellyttäen tietysti ettei hän ole varattu.

Vierailija
6/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani kertoi kerran suhteensa alkuvaiheessa kysyneensä kumppaniltaan jotain tyyliin "pelkään vähän että tuleeko tästä mitään kun meillä on niin erilaiset taustat" mihin kumppani oli vastannut "tärkeintä on että sydämemme lyövät samaan tahtiin". Yhdessä ovat, ja tiiviisti.

Vierailija
7/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hänen koulutustaustansa sitten on? Oletko itse mies vai nainen?

Vierailija
8/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kauppatieteen maisteri ja mies tradenomi.

Vierailija
9/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttavani kertoi kerran suhteensa alkuvaiheessa kysyneensä kumppaniltaan jotain tyyliin "pelkään vähän että tuleeko tästä mitään kun meillä on niin erilaiset taustat" mihin kumppani oli vastannut "tärkeintä on että sydämemme lyövät samaan tahtiin". Yhdessä ovat, ja tiiviisti.

Hyvin sanottu. Juuri näin. Koulutuksella ei ole mitään väliä jos muuten natsaa vastapuolen kanssa. Itselle naisessa olisi työtävieroksuvuus paha turn off

Vierailija
10/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tradenomit ja kauppatieteilijät ovat molemmat liian kilpailuhenkisiä, joten ei tule onnistumaan. KTM pitää tradenomia luuserina, jos palkka oma palkka on suurempi. Jos pienempi, ollaan niin kateellisia, että se siitä sitten.

Vierailija
11/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenhän voi opiskella vaikka mitä ja kuinka paljon tahansa. Kun ihminen avaa suunsa yhdistettynä olemukseen se kertoo jo kaiken oleellisen kun ajan kanssa tilannetta seuraa, siinä saa ihmisestä totuudenmukaisen kuvan.

Vierailija
12/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää häät Porvoon kirkossa.

Vierailija
13/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla, että olet kauppatieteilijä? Eiväthän naiset yleensä hae kauppatieteelliseen?

Vierailija
14/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vielä. Kyllä sitten hävettää myöhemmin jatkuvasti. Hyhyhyh, jo pelkkä rahvaan haju, se ei lähde edes pesemällä.

Vierailija
15/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan hän korkeakoulutettu kuitenkin, että ei kai se tasoero nyt NIIIIN suuri ole... kuin jos olisi vaikka merkonomi.

Vierailija
16/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomatonta tekstiä. Onnea puolison hauassa. Sitä tulet tarvitsemaan

Vierailija
17/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniisti sanottu.

Vierailija
18/18 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nimenomaan tunnet vetovoimaa ihmiseen etkä siihen koulutukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi