Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Romanttisin tai elovakuvamaisin tosielämän rakkaustarina, jonka tiedät

Vierailija
26.04.2019 |

Mikä on satumaisin oikea rakkaustarina, jonka tiedät? Nyt ei puhuta mistään Satuhäistä sitten.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles ja Camilla. Tosirakkaus voitti esteet ja rakastavaiset saivat toisensa kymmenien vuosien ja monien uskomattomien vaiheiden jälkeen. 

Vierailija
2/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani. tein lapsuuden unelmasta totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omani. tein lapsuuden unelmasta totta.

Kerro lisää!

Vierailija
4/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja mieheni tarina alkoi elokuvamaisesti. Minulla oli liput itselleni ja ystävälleni yhteen aika erikoislaatuiseen tapahtumaan, joka ei kiinnosta läheskään kaikkia. Ystävälleni tuli este, eikä hän päässyt tulemaan, joten myin lipun netissä tuntemattomalle henkilölle. Ja tämä henkilö oli tuleva mieheni. Oli helppo aloittaa tutustuminen kun istuttiin vierekkäin, ja tiedettiin että tämä asia meitä ainakin yhdistää. 

Vierailija
5/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ja mieheni tarina alkoi elokuvamaisesti. Minulla oli liput itselleni ja ystävälleni yhteen aika erikoislaatuiseen tapahtumaan, joka ei kiinnosta läheskään kaikkia. Ystävälleni tuli este, eikä hän päässyt tulemaan, joten myin lipun netissä tuntemattomalle henkilölle. Ja tämä henkilö oli tuleva mieheni. Oli helppo aloittaa tutustuminen kun istuttiin vierekkäin, ja tiedettiin että tämä asia meitä ainakin yhdistää. 

Tää on ihana

Vierailija
6/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charles ja Camilla. Tosirakkaus voitti esteet ja rakastavaiset saivat toisensa kymmenien vuosien ja monien uskomattomien vaiheiden jälkeen. 

Hyyyyiii ei tota voi mieheksi sanoa. Hällä kaunis ja upea vaimo. Ja tuon harpun kanssa harrasti aviorikosta. Tuo tyyppi ei ole mikään unelmien prinssi

Vierailija
8/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan harjoittelijana jenkkiläisessä Suomen tytäryhtiössä. Siellä tehtiin muutoksia järjestelmiin ja paikalle lennätettiin jenkeistä asiantuntijoita. Mukana Suomeen saapui vanhempi mies, jolla ei enää ollut paljon eläkeikään. Elettiin 90-lukua. Siinä työn ohessa jutusteltiin ja kävi ilmi, että tuo mies oli USA:n entinen, Vietnamissa lentänyt hävittäjälentäjä. Hän kertoi, että oli lähtenyt Vietnamiin ja kadottanut silloin nuoruuden rakkautensa. Hänet oli myös ammuttu alas ja oli ollut jonkin aikaa muistaakseni vankinakin, mutta vapautui sodan lopulla. Palattuaan jenkkeihin, tämä mies oli todennut, että sitä entistä nuoruuden rakkautta ei sitten enää löytynytkään. Perusti perheen toisen naisen kanssa jne. Vuosi myöhemmin tuo vaimo kuoli ja mies jäi yksin. Tästä sitten seurasi moituinen tapahtumasarja, mitä en oikeasti muista, mutta hän oli sitten tavannut kuusikymppisenä tämän nuoruuden rakkautensa uudestaan, joka myös oli jäänyt leskeksi.  Rakkaus roihahti uudeestaan ja he lyöttäytyivät yhteen.

Mies kertoi tarinaansa minulle syvästi liikuttuneena, sillä he olivat juuri suunnittelemassa naimisiinmenoa. Muistan tämän miehen vieläkin, kun ei todellakaan ollut sellainen tavananomainen jenkki, jotka puhuvat koko ajan ja ovat muutenkin, no hieman ärsyttäviä. Tämä mies oli hiljainen ja selvästi näkyi, että paljon on koettu. Sai kyllä tämän "nuoren miehen" kunninoituksen ei pelkästään tämän tarinan vuoksi, vaan oli oikeasti myös hyvä työssään. Vieläkin muistan lämmöllä tuota miestä ja tarinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi