Tulkitsitko Niinistön rintataskusta pilkottavan 50 euron setelin mahdolliseksi merkiksi varhaisdementoitumisesta?
Miksi ylipäätään valtioneuvoston avajaisissa tarvitsee rahaa? Vai joutuvatko he maksamaan itse kahvinsa?
Kommentit (26)
En. Ajattelin, että käy varmaan bissellä tilaisuuden jälkeen.
Sale on sellainen kökkö juppi, että pröystäilee rahoillaan köyhät kyykkyyn tyylillä. Ja mummovaimo vaan hymyilee vieressä tylsästi.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Sale on sellainen kökkö juppi, että pröystäilee rahoillaan köyhät kyykkyyn tyylillä. Ja mummovaimo vaan hymyilee vieressä tylsästi.
Androidi mummovaimo
Ettekö tajunneet? Sehän on suora viittaus Rinteen vappusataseen. Ei sellaiseen ole varaa.
Selvä merkki, että 50€ on kokkareelle pelkkä kahviraha.
Se oli ironista pilkantekoa taskuliinoille, joita kohtaan Niinistöllä on pinttynyt antipatia.
Se 50e seteli oli taiteltu niin, ettei sale varmasti muistanut koko rahan olemassaoloa. .
Joku oli vipannut Salelta 50 e, sai velan takaisin.
Joku oli vipannut Salelta 50 e, sai velan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Se 50e seteli oli taiteltu niin, ettei sale varmasti muistanut koko rahan olemassaoloa. .
Juuri näin. Minäkin olen joskus löytänyt takintaskusta seteleitä, jotka olin totaalisesti unotanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Minäkin olen joskus löytänyt takintaskusta seteleitä, jotka olin totaalisesti unotanut.
Pitänee tsekata taskut, jos vaikka nippu seteleitä löytyisi. ;)
Hyvä tulkinta! Onhan se muutenkin ollut presidenttinä semmonen törisevä Sale-pappa, joka nurkassa mutisee, miten asiat on vaikeita.
Hän on jo kahdeksannella kymmenennellä.
Itse tulkitsen ap:n 100% varmuudella ääliöksi.
Ohi aiheen mutta koska saamme 500e setelin jossa Niinistön kuva?
Kiusallaan jätti näkyviin, saa köyhät puheenaihetta, että viidenkympin seteli on nähty vilahtavan.
Nyt kaikki takintaskujansa tarkastalemaan.
Nyt kannattaisi presidentinkin ostaa kunnolliset silmälasit.
Koska julkaistaan seuraavan kerran lääkärintarkastuksen havainnot?
En.